Jump to content
Barba

Cr-v Въздушен филтър

Recommended Posts

Здравейте мисля да сложа спортен филтър на ЦРВ-то на бащата :) Въпроса ми е такъв откъде да го купя и по-важното къде да го монтирам и кои части трее да махна. Ето снимка единственото което не ми е ясно по нея е N:2 Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо нема махаш, скии ся д ати редим далаверата, гледам че си от София и си късметлия щото само там ги има. Филтъра е J&R френски са, гарантирам за качеството на филтъра ползвал съм такъв на старите ми коли и поне ролята си като филтър изпълнява на 100% не дава нищо освен въздух да мине зад него :) въпреки че на пръв поглед изглежда рехав, тествал съм го ! Ето ти саита а магазина да не кажеш че е мързи да търся. http://www.heed-auto.com/index.php?option=...3&Itemid=57Начи говорим за филтър на мястото на оригиналния, репленсмънт дет му викат, без да режеш тръби да преправяш и да се занимаваш с глупости. От филтъра не очакваи чуеда нито колата ша литне с него нито ще вземе да гори по малко, малко променя звука в високите но не реве като резачка :lol: Струва 85лева с 10 % отстъпка са но го няма наличен ша тряя си го поръчаш, може да ти кажат че за твоята кола нямат такъв в каталога щото за 128 кониовия мотор наистина го нямат но тои е същия като на 147 коня така че можеш да им споменеш за тоя пропуск в каталога им :lol: Ама сега виждам на снимката че твоя е 147 коня така че няма да имаш проблем :lol: Каталожен номер F200192Филтъра идва омаслен и готов за употреба, после се почиства с комплектът същата фирма на цена 35 лева стига за 3 почиствания ако си икономичен :) Това е от мен.

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ниш кво, говорих с пичовете ако се съберем повече хора за филтри ще направят още по добра отстъпка, може да ударим 20% , с Мината съм говорил и тои иска поне 2 броя че да не и 3 за 3 те си коли :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дотук много добре :offtopic: обаче да те питам за тия филтри на колко КМ се чистят и/или сменят.И точно си пасват в кутията ли ?

Редактирано от Barba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина вземи си, филтър който да стой на същото място като обикновения !!! Просто малко се усеща разлика в звука на смукателния колектор и за мен това е по-добрия варянт. В кутията си е предпазен най-вече от вода. Ако си с конус извън кутията според мен ще трябва доста да внимаваш с локвите.Аз съм с K&N за кутията и го чистя на 10 000 км като я обслужвам. А Относно чистенето препарата поне моя на K&N струва 40 лева и стига поне за 15 филтъра, предполагам и другите ще са така.Има и друг варянт ако не ти се дават 30-40 лева за препарат има сервизи които взимат по 5 лв за чистене. Така че ако взимаш препарат може да се групирате :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега какъв е тоя препарат дето стига за 15 филтъра, я даи снимка или поне напиши количествата които съдържат опаковките. Че то си е по далавера другия път да си взема от него какво като не е същата марка като филтъра, поне ще имам да го чистя до де е жива колата !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

K&N е препарата. Струва 35-40 лева. Опаковките са Почистващ препарат 355мл. + смазка след почистване 192мл. Дотук съм почистил 3 филтъра и съм изхабил около 1/4. Като се има в предвид, че прекалявам с нанасянето на почистващия препарат.

почистването става по следния начин: Първо се премахват по-големите предмети, ако има листа и разни такива с някаква мека четчица. Филтъра се напръсква обилно с почистващия препарат и се слага в съд с 1-2 литра топла вода ( не вряла ) !!! Трябва водата да покрива целия филтър. След 1-2 часа се изплаква обилно със студена вода и се оставя да изсъхне, но не принудително както правят някои хора със сешоари и печки !!! След като сте сигурни, че е изсъхнал се напръсква от около 20-30 см със смазката. Не е добре да го олеете целия със смазка :) Само фино пръснат стига.

 

 

Публикувано изображение

Редактирано от jamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брех и моите препарати са толкова големи, ама имам маи за още веднъж само, демек 3 пъти всичко. Но при мен препарата за почистване пише да се залее филтъра и да се кисне в него 15 мин а за да се залее тоя филтър си иска бая материал :) при теб се потапя и в топла вода от там икономисваш. ще го пробвам другия път по твоя начин да видя какша се изчисти и колко препарат ще хвръкне. Иначе от спрея за омасляване маи че имам поне за още 2-3 пъти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А последно на колко км се чисти ..... ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Производителите не са ли написали на колко се чисти?Колега неразбирам защо питаш, после ние ти отговаряме, накрая си отговаряш сам...Може да го изчистиш на 5-10-20 хиляди км. Тези филтри не се запушват толкова лесно както обикновените... точно това ми харесва, че двигателя дори с доста мръсен филтър си взима спокойно въздух и не се мъчи. Може да си го чистиш когато прецениш, че му е време, зависи и къде караш колата...

Редактирано от jamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя за 10000км през лятото се зацапва доволно добре :) През зимата , тоест ако сега го сложа почистен предвид по влажния сезон и по малкото прах може да изкара и повече от 10 х.км но всичко е относително. Принципно си го чистя на обслужване на колата на 10х.км. Иначе както каза колегата дори добре задръстен пак си пропуска достатъчно въздух, не е като хартиените като се затлачат и спънат цялата кола. Аз хартиените ги сменям на 5х.км щот в тея градове с тоя прах на 5 вече на нищо не мяза филтъра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...