Jump to content
Борислав

турбо на Акорд

Recommended Posts

Просто ми е любопитно видяхв ибей че се предлага турбо кит за моя модел двигател за акорда. А ми се струва малко надута работа. този турбо кит го дават да работи на 0.5бара а дават че конете се вдигат на 250 коня а колата фабрично е 147 коня. Намен лично ми се струва доста пресилено. 100 коня са доста за налягане 0.5 бара. Имам си някаква представа но несъ много запознат и затова ми е интерсно колко ще дигне този кит. Замислям нещо от сорта малко да и вдигна мошноста и един такъв турбо кит на 0.5-0.6 бара няма да е никак зле. Колата доста ще живне а и на това налягане което съм чувал уж от компетентни хора няма да е бич за двигателя. Дайте ми савет дали си заслужава да купя такъв турбо кит.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето ти съвет заеби ги тея турбо китове ако искаш да ти живне колата вземи си х22а

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

че защо пък да забрави,какво му е на турбо двигателя? аз си направих колата турбо и немисля че с който ида е двигател на хонда щеше да върви повече от сега,всичко е въпрос на пари,с х22а ще му излезе по евтино стига да е читав двг то,но пък с турбото манията е несравнима !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега мисля да кача турбо на този двигател. Двигателя ми е доста запазен мога да кажа и има доста живот в него затова мисля да сложа турбо за сега и да го карам докато издъхне. А следващия двигател ако нещо не сменя машината освен с акорд копе 2009г. Но за сега тази криза прецака нещата затова смятам да си карам сегашната. Ако нещо не издържи този двигател смятам да слогам V6 и пак турбина даже две. Но засега мисля да турбинирам този и да видим какво ще стане. Просто ми е интересно колко коня мога да докарам с този двигател на 0.5/0.6 бара налягане. Но колкото и да вдигне със сигурност ще е друга работа. Чакам още отговори и благодаря на тези.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

v6 ?! от какво ? в много големи филми ще се вкараша не знам какво очакваш от твоя двигател и си помисли дали си заслужават всичките пари за турбинирането това само искам да ти кажа не те отказвам или нещо подобно но ако възнамеряваш да я караш ежедневно колата и да си вършиш работа с нея просто кофти сетъп си избрал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EGo, силно се надявам да си чул и ти приказки като твоито когато си се захванал да си правиш ег-то с б16. Аз пък съм твърдно зад пича особенно що се отнася за V6-ка - дори и да не е от тия зли американски акордеони купе ;) Има достатъчно разновидности на V6 мотори на Хонда с доста по маняшки мощности от Х22.п.п. И все пак да не забравяме ,че сме във форум за автомобили с марката Хонда ... което ме навежда на мисълта , че не си се вслушал правилно в някой от думите на г-н Соичиро / :D / :“Имаме само едно бъдеще, и то ще бъде изпълнено от мечтите ни, ако имаме куража да предизвикаме установената практика.”“Това, което научим по пътя на неуспеха, се превръща в скъпоценна част от нас, укрепваща ни във всичко, което вършим. Така че нека трудните неща ни правят по-силни.”... следвайте мечтите си!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз съм за турбото ( странно защо ли ), кефът от турбо колата е необясним и според мен с една добра настройка на 0,5-0,6 ще изкараш коне близки до х22 без да има големи рискове за двигателя, но това не означава, че няма да има рискове изобщо. Турбо колата изисква много повече грижи. Това, че двигателя ти е добре сега не означава, че само няколко месеца след като си сложил турбинката вече няма да е !@#!$ а и главоболията ще са доста повече, а споменахме ли изтъняването на джоба :D.

Но както казах кефът е неописуем ( аз обичам да казвам, че нямам нужда от жена - имам си кой да ми прави оргазми, кой да ми изпразва портфейла, а и колата ми дава винаги да и бъркам под капака ).

 

Не забравяй още нещо: всички с турбо коли започват с думите - "Аз ще я надуя само на 0.5 за да я чуя как съска и да вдигна малко заспали коне!", а след това каква става тя ....

 

 

 

п.п. Founder ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз турбината си е имам купувам кулер клапан и останалите чаркалъци и се почва филма. А за този мотор на 0.5/0.6 налягане е достатъчно повече неми трябва. Като се смени генерацията на тайп р нови инжектори чип и всичко ще стане супер. Ако след това ми се иска повече вече трябва да сменям двигател с V6 иначе няма да стане. Но трубо трябва да се сложи че с тези обороти неме кефи. Само ръчкане иска да варви на ниските е умряла затова искам турбо. Кефа ще е друг като се набира от 2500оборота.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но трубо трябва да се сложи че с тези обороти неме кефи. Само ръчкане иска да варви на ниските е умряла затова искам турбо. Кефа ще е друг като се набира от 2500оборота.

Ти май не си съвсем наясно как работи турбото. От колко оборота мислиш че почва да се развърта 1000??? И защо си мислиш че като е смениш генерацията и ще литне а. Вземи прочети още малко PowerG ако не се лъжа беше постнал линк към една много интерена книжка. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ей не ме разбирайте криво хора аз подкрепям изцяло колегата и евала че се е захванал със силов тунинг !просто не смятам че насилствено турбинираната кола става за ежедневна а иначе от твоята генерация акорд има един много силен двигател който даже бих избрал пред х22 а именно ф20б (синия кпак) в япония ги има на килограми

Редактирано от EGocentric

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ей не ме разбирайте криво хора аз подкрепям изцяло колегата и евала че се е захванал със силов тунинг !просто не смятам че насилствено турбинираната кола става за ежедневна а иначе от твоята генерация акорд има един много силен двигател който даже бих избрал пред х22 а именно ф20б (синия кпак) в япония ги има на килограми

Може би не е съвсем по темата но защо F20B е по-добър от H22? Не се заяждам просто и преди съм търсил инфо по тази тема и ми е интересна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги ще има за и против турбо и изобщо суапове.Само не разбирам защо"насилствено :)" турбо кола не става за всеки ден..... или пак трябва да даваме примери

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

турбо кола се прави според предназначението и ,кола за драг и всекидневка се прави по различен начин. Да колата може да тръгне и от 2500 и от 1000рпм,но не е там работата а работата е като тръгне къде ще тапи ;) ,защото с една малка турбина може да тръгва и от 1000 със средна от 3000 и с голяма от 5000 а с прекалено голяма може и да нетръгне :) ПП: не си мисли че генерацията от тайп р е приказна,за 2литрова кола с турбо на ниско налягане една генерация се съобразява и с големината на турбината ,но 60 63мм е чудесна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би не е съвсем по темата но защо F20B е по-добър от H22? Не се заяждам просто и преди съм търсил инфо по тази тема и ми е интересна.

Защото по-лесно се развърта от Н22 и е по-пъргав :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора неме разбрахте правилно. Искам да си барна малко двигателчето а не да го изцеждам до неознаваемост. Колата си е карам постоянно и така ще е завбъдеще просто неми харесва като реша да е настипя да карам все на високи обороти искам да е по жива от ниските обороти. Та и H22 да сложа пак ще е същата работа като този с разликата че на високите обороти ще варви повече иначе на ниските пак е умряла с витек е така иска здраво обороти за да върви и товае. Неочаквам да лети но искам да варви прилично. Споредмен ако и сложа турбо ще ме задоволи напълно. Това варвене което прави ми стига повече от 200км неми трябва да варви но искам да е по пъргава.неискам да е ръчкам с 4000оборота нагоре за да върви. Мерси на всички ви момчетаааааааа. Смятам да сложа турбо и сигурно ще го сложа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи ти трябва една средна или малка турбинка за да тръгваш от 2500 и да си я караш до 6000.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега един читав и добре настроен Х22А ще върви толкова ,даже и повече от това което си замислил да правиш малко да живне с малка турбина.А за надежността е в доста % в повече .А и Х22-то си върви прилично в ниските обороти , незнам дали си карал и какво Х22 си карал , но на мен лично за нормална всекидневна кола с мотор Х22 ми се струва по удачния вариант.Следващото нещо е дали ще изкараш 200 коня от 140 заводски , без да пипаш нищо по мотора и ако ги изкараш дали ще пътуваш спокоен примерно Варна -София със турбиниран със стокови карантий мотор. Аз примерно предпочитам или да е силна атмосферка или да е добре направена турбо кола. Това което си замислил някак несигурно ми се вижда , ще се притесняваш всеки един момент да и дадеш всичката газ при изпреварване или някаква ситуация.Всичко това което написах е мое мнение ,не те убеждавам какво да правиш и как да го правиш , ти си знаеш какво искаш и къде да си даваш парите.Успех ти желая каквото и да подхванеш :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега един читав и добре настроен Х22А ще върви толкова ,даже и повече от това което си замислил да правиш малко да живне с малка турбина.А за надежността е в доста % в повече .А и Х22-то си върви прилично в ниските обороти , незнам дали си карал и какво Х22 си карал , но на мен лично за нормална всекидневна кола с мотор Х22 ми се струва по удачния вариант.Следващото нещо е дали ще изкараш 200 коня от 140 заводски , без да пипаш нищо по мотора и ако ги изкараш дали ще пътуваш спокоен примерно Варна -София със турбиниран със стокови карантий мотор. Аз примерно предпочитам или да е силна атмосферка или да е добре направена турбо кола. Това което си замислил някак несигурно ми се вижда , ще се притесняваш всеки един момент да и дадеш всичката газ при изпреварване или някаква ситуация.Всичко това което написах е мое мнение ,не те убеждавам какво да правиш и как да го правиш , ти си знаеш какво искаш и къде да си даваш парите.Успех ти желая каквото и да подхванеш :) .

Мерси. Сигорен съм че H22-то е доста по добър от моя мотор, но със сигурност няма да го сменям ще действам по този. Ако дойде време да го сменям със сигурност ще е V6 и минимум 3.0 кубика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение е, че няма как с турбото да не върви повече от СТОК Н22. И не забравяй, че ако стане 200 коня с турбото това ще е на колелата понеже диното това дава, а Н22 на дино дава около 150 май, а и във въртящия момент разликата няма да е малка. Естествено във всяка мнение както и моето си личи пристрастност :) А за надежноста няма какво толкова да се притесняваш - най-много да ти се счупи мотора в края на краищата ;) Просто не подценявай настройките на ЕКУ-то. Но ако не си го решил твърдо се постарай да се повозиш и на двата варианта преди да започнеш. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение е, че няма как с турбото да не върви повече от СТОК Н22. И не забравяй, че ако стане 200 коня с турбото това ще е на колелата понеже диното това дава, а Н22 на дино дава около 150 май, а и във въртящия момент разликата няма да е малка. Естествено във всяка мнение както и моето си личи пристрастност ;) А за надежноста няма какво толкова да се притесняваш - най-много да ти се счупи мотора в края на краищата ;) Просто не подценявай настройките на ЕКУ-то. Но ако не си го решил твърдо се постарай да се повозиш и на двата варианта преди да започнеш. Успех!

Благодаря колега. За проба на Х22 ще намеря но на турбо като моя двигател незнам кой има. Но доста се чете по варианта и ще се направи вапрос на време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малиии, още един "Боби Турбото" :lol: Боби, има един акорд в Пловдив, някъде в Кючука, но е купе 5-га генерация с F22 мотора, фена борави с доста хонди, на този акорд от 2г поне му е боцнал турбаланчо и се дърпа по пистите. От доста народ чувам, че мошно наказва бая рейсърчета.....е няма как с тази гондола да е най-бързия, но потърси контакт с него за повече инфо. Моторите на нашите и неговата са почти идентични, просто нашите са с ВТЕК и по-различна изпускателна генерация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малиии, още един "Боби Турбото" :lol: Боби, има един акорд в Пловдив, някъде в Кючука, но е купе 5-га генерация с F22 мотора, фена борави с доста хонди, на този акорд от 2г поне му е боцнал турбаланчо и се дърпа по пистите. От доста народ чувам, че мошно наказва бая рейсърчета.....е няма как с тази гондола да е най-бързия, но потърси контакт с него за повече инфо. Моторите на нашите и неговата са почти идентични, просто нашите са с ВТЕК и по-различна изпускателна генерация.

Благодаря братле ще се поинтересувам да науча кой е. Ако нещо ти попадне информация за момчето свиркай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...