Jump to content
movx2000

английски фарове на англичанка и биксенон

Recommended Posts

Здравейте,Купих си от e-bay (доставчик от англия) фарове за моята англичанка, понеже в бултрако ми съобщиха отказваща цена, а старитге фарове бяха с потъмняло огледало. Тук предлагащите се от разни магазини на по-ниска цена явно не бяха оригинални и със съмнително качество.Взех си и китайски би-ксенон комплект, който още не съм монтирал.Новите фарове светят значително по-добре от старите, и затова отложих слагането на ксенона. Напоследък реших все пак да го сложа, но следните съображения ме разколебават и се чудя какво ще е най-доброто решение за мен.Първо - английските фарове са за ляво движение (десен волан), т.е. те разпръскват светлината леко наляво, вместо надясно както би трябвало да е при нас. Това не го съобразих, докато не монтирах фаровете. С обикновените халогенни крушки H4 може би не заслепявам много насрещно движещите се през нощта, но няма да е така ако монтирам ксеноновите.Тук четох теми за ретрофит, т.е. да се сложат някакви лещи и ограничители, но при положение, че стъклото на фара, което е набраздено ще праща светлина все пак наляво, малко се притеснявам. Забелязвам и лек наклон (завътране по оста), на самите крушки в обратната посока на това, което са фаровете за дясно движение. При това положение какво ще ме посъветвате да направя? Все пак не ми се иска да изхвърлям новите фарове и да вадя отново една сума пари за фарове за дясно движение. Може би просто трябва да си ги оставя така както са и да продам ксеноновия комплект.Малко встрани от темата, при халогенните H4 въпреки че ползвам 55W крушки, ми нагарят цоклите на крушката и почват да прекъсват, някой може ли да ми каже откъде мога да си купя свестни цокли, които да контактуват добре и да не нагряват (нагарят, разтапят пластмасата заради кофти кабелни накрайници, които създават голямо контактно съпротивление, и затова нагряват в мястото на контакта).

Редактирано от мишо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега здравей, най важни са парите и това което искаш като краен резултат. По това че още не си праснал ксенона, съдя че не си толкова крайно взискателен колкото мен. За това ще ти нахвърлям няколко варианта:1. Сменяш само рефлекторите на новите ти фарове, като вземеш от стари такива с правилна дирекция, но в добро състояние. По това което съм виждал, рефлекторите на англичанките хич не са низко качество и възможността да си намериш читави не е малка. 2. Слагаш ксенон и си регулираш фаровете както трябва (ляв низко, десен по високо). Дори и това че са леко по диагонал в обратна посока, няма да има голямо значение, тъй като при ксенон на обикновен рефлектор, светлината се пръска в много различни посоки и каквото и да се прави все ще се блещиш и ще караш тези срещу теб да те споменават. Знам, че сега ще излязат много юзъри, които ще твърдят че не заслепяват, въпреки обикновените си фарове и китайски ксенон, но най малко аз или тези които карат срещу тях ще им повярваме. 3. Най скъпия и сложен начин. Ретрофит. Ако избереш този метод, трябва да си сигурен, че това е колата която искаш да караш. Все пак ти предстои да вкараш поне 600 лв. в нея (в най добрия случай и ако искаш наистина качество) Ще ти е нужно и доста време ако мислиш сам да го правиш. Всичко трябва да се обмисли много добре, тъй като всяка грешка може да увеличи себестойността на проекта.Може още много да се говори, но за сега няма да изпадам в големи подробности.Поздрави и успех с начинанието.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, преди 2-3 месеца правихме хонда сивик с челен удар. купихме и чисто нови фарове за по 60 лв бройката. що не си взема такива а се занимаваш да купуваш от англия и сега да светят на никъде. колата беше 5 ген хеч.

Редактирано от pitbuls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

към pitbulsЗащото за такава цена няма начин да са оригинални. А ако са втора употреба защо да ги купувам - огледалата им вероятно също са помътнели в някаква степен каквито бяха и моите.Сега ще ми възразиш, че съм си взел китайски ксенон. Не искам да влизам в излишни полемики.Ако можеш конструктивно да дадеш някакъв съвет, ще съм благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...