Jump to content
boneti

проблем спирачки цр-в

Recommended Posts

колеги прочетох диоста,но не намерих като моя проблем.карам цр-в 2000г. с десен волан,който смених успешно с ляв НО.!!!след като подкарах колицата открих странен проблем. при спиране с по силно натискане на педала,задна дясна се влачи,а другите пропускат както симу е реда и от там колата вече се държи като на лед.обезвъздуших няколко пъти по ред и по схема от темите ,които открих и няма въздух в системата.смених задно дясно цилиндърче,и все тая.ще съм благодарен някой да даде съвет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес ходих в Бош сервиз и казаха че всичко е на ред.няма записани грешки и т.н.вече незнам какво да опитвам. Помагайте!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Три пропускат, едно се влачи - лед ?Ако датчика на задно дясно не работи, нещо по таблото трябва да свети...Как обезвъздушаваш ?Карал съм на друга кола с изолиран цилиндър на задно ляво / т.е. там няма никой / и няма лед... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Три пропускат, едно се влачи - лед ?Ако датчика на задно дясно не работи, нещо по таблото трябва да свети...Как обезвъздушаваш ?Карал съм на друга кола с изолиран цилиндър на задно ляво / т.е. там няма никой / и няма лед... :)

обезвъздушавах и по двата начина,и на кръст като почна от пр. ляво,и на самотек,като отвъртя всички пробки .не свети нищо по таблото,даже я закачаха на тестер в Бош

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес ходих в Бош сервиз и казаха че всичко е на ред.няма записани грешки и т.н.вече незнам какво да опитвам. Помагайте!

Виж дали имаш изобщо гривна за АБС-а на това колело..Може да са сменили лагера и да са забравили да прехвърлят гривната от старата главина...Ако има гривна, виж да не е станала гладка от ръжда и мръсотия...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам гривна,и не е нито мръсна,нито ръждясала.до като беше с десен волан съм нямал проблеми.седем месеца съм го карал и когато смених дирекцята се появи тоя проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега обезвъздушавай от най-отдалеченото колело от спирачната помпа и свършваш с най-близкото ако не стане значи е АБС

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ма АБСа си бачка ,и на диагностика ходих.обезвъздушавах 4 пъти се по различни начини.дали не съм разменил местата на тръбичките?и има ли значение как са подредени на АБСа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маи тая беля си направил :P аз що си мисля че АБС на ЦРВ е само на предните колела, поне на моята отзад не виждам да има датчици, ама щом казваш че има гривна........ Другото което си мислех е самия барабан да не е крив (елипса) и когато натиснеш спирачките се заклинва.Я първо си провери тръбичките, виж в ръководствата коя къде води и тогава ще търсим другаде, и правилното обезвъздушаване не е е за подценяване. А я кажи как и къде смени дирекцията и колко кинта струва,питам че ми е интересно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тръбичките са правилно поставени,проверих на друга ЦР-В.Има АБС на задните колела със сигурност защото има и гривна и датчик и преди смяната на дирекця съм я карал цяла зима и нямах случай да ми влачи което и да е колело.барабана не може да е крив понеже накладката е равномерно изнасена и няма петна по контактната повърхност на барабана.а и това стана веднага след смяната на дирекця.цял ден беше с отвъртяни пробки на самотек и установих,че точно задно дясно пълни чашката на половина,докато другите вече са пълни почти до горе.От тук вадя заключение(колко е вярно незнам) ,че или маркучето е запучено или има друга причина която пречи да преминава или по скоро да се връща свободно течността.утре ще сменя маркуча и ако е от него,ще го ИЗЯМ.Сега за дирекцята .Не мога точно да ти кажа за цена защото сам си я направих а части не съм купувал .Купих едно катастрофирало ЦР-В за 1600 лв и го ползвах за донор.ако бях купил само дирекця със сигурност нямаше да се справя а колата щеше да отиде за части.Общо взето ако нямаш донор обръщането е меко казано УЖАС.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно и за това се учудих как и кои ти е сменил дирекцията :D но с донор е друга бира. За спирачките: не е лошо да смениш маркуча, обикновенно тои се запушва, на времето сменяхме накладки на една кола и след смяната започна да задържат колелета, оказа се запушен спирачен маркуч. Не знам какво точно се случва че една смяна на накладки да провокира това запушване но безпроблемна до преди това спирачна система се скапа. Верно колата беше 15 годишна и маркучите и сигурно са си били оригиналните. Предполагам ако при обезвъдушаването ако е имало разни наслоявания , разлагания на маркучи, и други гадости са се раздвижили и са ти направили някоя тапа. Защо не пробваш да вдигнеш колата от едната страна и да въртиш на ръка задната гума , нека някои да натисне спирачка и да я пусне а ти виж веднага ли я отпуска. Ако не я отпуска веднага сменяи маркуча. Не знам ЦРВ има ли система "кантар" на задния мост, нали се сещаш повечето коли имат една системка при празна кола използва много малка част от ресурса на задните колела за спиране, щом се натовари колата, тя се отваря и задните колелета спират повече. Съжалявам че говоря така на изуст но имам колата от 1 месец и не съм се запознал на пълно с всичките и системи и устроиства, ела ме питаи след година да видиш :D АБС не е записал грешка защото реално тои прави необходимите импулси към колелото, но то като не успее да отреагира поради затормозено движение на спирачна течност си остава блокирано. Пиши какво е станало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам че говоря така на изуст но имам колата от 1 месец и не съм се запознал на пълно с всичките и системи и устроиства, ела ме питаи след година да видиш :D

За да не чакаш цяла година, ще ти кажа че никоя Японска кола, няма такъв кантар...При тях усилието на задните спирачки се регулира с хидравличен регулатор и най вероятно, проблема на колегата е точно в него...Със № 33 на схемата...http://www.japancars.ru/cat/honda/index.ph...;nplblk=B__2510

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега не можах да схвана точно къде стои този регулатор.а гумата не може да се върти дори когато е на крик цялата задница.Предполагам че това е заради системата 4WD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз затова ти писах едната страна да вдигнеш ;) предно и задно колело за да можеш да въртиш, иначе не стаа :D А това чудо и аз немога да се ориентирам къде се намира, на теб би трябвало да е по лесно да го намериш като се има предвид за смяна на дирекцията колко опит си натрупал с местата на някои възли ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега не можах да схвана точно къде стои този регулатор

В повечето случаи е монтиран на ламарината м/у двигателният отсек и купето, така че трябва да си го видял когато си обръщал волана...На някои модели, го монтират под купето около резервоара, но много рядко...Тръгни по тръбичките от АБС модула и ще стигнеш до него...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес ми дойде маркуча и утре дано вече да съм наясно дали или :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аи не се оплаквай, маркуч слънце сигурно е и японски, на фията кат беше 23 лева някъв измислен да не е по добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

напротив радвам се :) .щом е скъп сигурно е хубав.не е японски Делфи е. не можах да го сменя днес, но утре....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смених маркуча иииииииииииии ГРЕДА пак влачи :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е бати ся ме фърли в тъча. И сега какво праим, а като обезвъдушава течеше ли хубаво течност през пробката? Чаи да погледна спирачната система в книгата :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е бати ся ме фърли в тъча. И сега какво праим, а като обезвъдушава течеше ли хубаво течност през пробката? Чаи да погледна спирачната система в книгата :offtopic:

течеше даже яко хвърляше както си трябва.са освен да сменям наред :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такааа, според книгата тоя разпрделител разделя системата на два кръга, предно дясно с задно ляво и предно ляво с задно дясно. Принципа на тази джажа е следния, вътре има едно буталце когато всичко по системата на колата е изправно буталцето е по средата и пуска течност еднакво по двата кръга, ако някъде ти изпусне течност в едини от двата кръга съответно и налягането в единия кръг пада, а налягането от други кръг избутва цилиндърчето и то принудително затваря кръга с по ниското налягане. Целта на тая джажа е ако някъде изпуснеш течност, да не останеш без спирачки а поне две от колелетата да спират, съответно по диагонал за да е по стабилна колата. Това е за принципа на тоя чарк, НО с какво може тои да прави номера на тебе!?!?! да предположим че при обезвъздушаването тва буталце се е изместило и е затворило единия ти кръг но това не обяснява защо не се включва АБС и колелото влачи. Продължавам да гадая. Ела на скаипа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори мноо съм загубен, ела на скаипа пък не съм го пуснал :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес смених разпределитела и пак греда :) то май не остана кво да сменям

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остана, смени колата, но не сменяй дирекция ! ;):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остана, смени колата, но не сменяй дирекция ! ;):)

НИКОГА ПОВЕЧЕ ;) за ищо на света не се захващам с тоя ужас. Редактирано от boneti

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес смених разпределитела и пак греда :) то май не остана кво да сменям

Ааа, има и още работи за смяна- спирачна помпа, АБС модул и чак тогава колата... ;) Но пък ако е от помпата, трябва да ти задържа и предното колело- по диагонал...Така че търси проблема в модула на АБС-а...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаааа.Значи днес смених първо накладките,пак влачи.После с много зор и нерви смених АБСа обезвъздуших по редЗ.Д.- З.Л. ПР.Д ПР.Л. И ИЗНЕНАДА пак влачи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес реших да направя един опит.размених тръбичките на помпата дето е на сервото.резултата е предно десно влачи задно ляво се движи спокойно а другите пропускат както трябва от АБСа.преди това влачеше задно дясно,а предно ляво си се движеше свободно.дали пък проблема не е от АБСа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес реших да направя един опит.размених тръбичките на помпата дето е на сервото.резултата е предно десно влачи задно ляво се движи спокойно а другите пропускат както трябва от АБСа.преди това влачеше задно дясно,а предно ляво си се движеше свободно.дали пък проблема не е от АБСа?

Значи при пренареждане на буксата за АБС си разменил кабелите на преден десен датчик с заден ляв :) като им обърнеш местата ще вземе да спира като хората с АБС на 4 те колела :P Причината че при смяна на тръбата се разменя функцията на влачещото колело е че кръга които нормално ти е за задно колело явно хваща една идея по добре и успява да блокира колелото, а от там за разменените кабели вече ти обясних. Просто няма какво механично да си объркал за да става така, объркал си по ел инсталацията. Търси си белята там където си наставял кабели и провери хубаво кои кабели от кои датчик къде трябва да са и ще се оправи, на този етап си разменл кабелите на заден ляв с преден десен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес реших да направя един опит.размених тръбичките на помпата дето е на сервото.резултата е предно десно влачи задно ляво се движи спокойно а другите пропускат както трябва от АБСа.преди това влачеше задно дясно,а предно ляво си се движеше свободно.дали пък проблема не е от АБСа?

Нали каза че си сменял АБС-а...А щом при размяна на тръбичките на помпата е започнало да ти влачи друго колело, значи проблема е в помпата..Свали и казанчето за течност, и погледни в предният отвор в който ляга казанчето, има един пин-стоп...Ако се е измъкнал нагоре, не позволява на гумичката на предния кръг, да изпусне налягането на течността...Пина е с № 24 на схемата и лежи под предното гумено уплътнение с № 19...http://www.japancars.ru/cat/honda/image.ph...2400&s=0.45А, щях да забравя.. За да го наместиш, трябва някой да ти натисне педала, за да мине буталцето напред и тогава вкарваш хубаво пина...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

видях го когато свалях помпата днес,но небеше излязъл,беше на нивото на леглото на маншончето което държи казанчето.освен ако не трябва да е по надолу.а другата помпа(от донора за дирекцията) е по различна от моята и за това не успях да пробам с нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най лесно ще разбереш дали ти работи помпата както трябва, като откачиш двете тръбички и надуеш през отворите им на обратно...Трябва да пропуска въздух от тръбичката към казанчето...Ако не пропуска на предният кръг, значи пина не си е на местото..Това го пробвай най напред, без да сваляш помпата и после при свалена...Ако пропуска на обратно, когато помпата е свалена, а при монтирана помпа не ще,щока който натиска буталцето на помпата ти е дълъг и не позволява връщането му до край...Той би трябвало да има резба(от към педала) просто го охлаби...Ако не пропуска и в двата случая, причината е в разместеният пин, или вътре в помпата...Я счупена пружинка, я скъсано парче от гумичка, което запушва отвора за обратното връщане на течността...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пак греда :) .помпата си беше в ред,но за всеки случай смених гумичките,но пак същата гадост

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че то не останаха вече причини бре ... :) Виж пак да не си объркал подреждането на тръбичките, по АБС модула и ако всичко е наред, проверявай пак регулатора ...Не може всичко да е ОК и да ти прави парчета...Надувай навсякъде на обратно и където не пропуска, там е причината...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТАКАААА май го пипнахме проблема.Цял ден обезвъздушавахме и не спря да излиза въздух от задно дясно.Проблема е че още не знам от къде идва толко много въздух.А никъде не тече,дори не овлавнява.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стигнахме до липса на захранване на абс модула оправихме го сега остават следните грешки 51-01 FAIL-SAFE RELAY FIALURE ,61-1 BATTERY VOLTAGE FAILURE

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...