fenabg 2981 #1 Публикувано 12 Септември, 2009 Колеги пускам темата с цел допитване за евентуални проблеми по електрическата част със смяната на д13 с б18ц4.филма е следния 1бр англичанка 97г за донор разглобена внимателно и наличие на всички части надявам се ,за пускане на сивик хеч95г в движение. гайкаджийската работа както казва колегата mitkoto/на една от снимките/ ще я придвижим ,то и мотора е вече там кадето му е мястото.Но по големия проблем е инсталацията имаме и тази от донора но питането е следното...Какво може да вазникне като проблем,да сменяваме ли инсталацията ,или се преработва старата и как?Благодаря предварително на всички които ще ни помогнат ,ако има и други тънкости споделете че ни е за пръв път .Ето и малко снимков материал с отряда за борба с двигателите и аз ама сам на фотографа на мястото http://bg.fotoalbum.eu/fenabg/a345382 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 13 Септември, 2009 Е аиде поне малко насока даите, старата ли да ползваме или какво ,топлата вода е открита . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kristi09 206 #3 Отговорено 14 Септември, 2009 Е аиде поне малко насока даите, старата ли да ползваме или какво ,топлата вода е открита .вие сте сила бре............. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #4 Отговорено 14 Септември, 2009 Е аиде поне малко насока даите, старата ли да ползваме или какво ,топлата вода е открита .вие сте сила бре.............Сила сила ама още не сме чули звук вярно вече си е на гумите и си има всичко ,ама ще видим ако успеем да я изкараме до два три дни добре.малко ме плашат тоците защото не съм пипал по такива ''проблемации'' но за всяко нещо има пръв път .П.п я утре ми се появи за малко с твоята. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
R-Racing 86 #5 Отговорено 14 Септември, 2009 D13 ?! карбуратор ? там е OBD-0 ще ти трябват преходници обд 0 - обд 2 както и pinout лист на обд 0 и обд 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #6 Отговорено 14 Септември, 2009 D13 ?! карбуратор ? там е OBD-0 ще ти трябват преходници обд 0 - обд 2 както и pinout лист на обд 0 и обд 2 много благодаря колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #7 Отговорено 22 Септември, 2009 с тая д13- ка сте го загазили малко....1 - намирате си още един донор ама 5ген и то НЕ д13 и НЕ д15б2. От него взимате резервоар, тръби за бензина и ако случайно е д16з6 или д15б7 - цялата инсталация на колата.2 - разглобявате си цялото купе на д13-ката и слагате горните неща.2а - сглобявате обратно таблото и всички пластмаси.3 - обръщате инсталацията на б18-ката защото тя е огледлна. все пак най-вероятно е от от англия и я включвате към новата инсталация на купето.4 - прекарвате допълнителните кабели. Минумът е кабел за IAB-тата но в зависимост от донора на инсталация може да се наложи да пуснете и потгряване на ламбда сонда и изход за втек-а.5 - закъсявате А4 с Д65а - режете 2 ребра на куплунг А и ключвате ецу-то на англичанката към новата инсталация6 - добавяте имобилайзера към инсталацията7 - палитебрей колко лесно звучало... реално си е бая игра и съм сигурен че в момента забравям някоя подробност ама кво да се прави. Малко тегава кола сте избрали. На д13 му липсва сериозна част от инсталацията и хардуера и затова се налагат половината от горните стъпки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове