Jump to content
cSp

странен проблем Сивик 6ген 1.4

Recommended Posts

Привет на всички :P Казвам се Мартин от Русе съм и от 4 дена и аз като всички тук карам Хонда. мОята е Сивик 6ген 1.4 . Както всяка нова кола ми се наложи да сменя обичайните неща : масло ремаци филтри ... смених първо филтрите и маслото и колата си беше отлична ходих даже до варна 4 човека по магистралата 210 направи :P както и да е :P след това като се прибрах ходих да сменя ремаци и се появи този проблем. Оборотите ми паднаха доста . като я закарах и нямаше нищо варвеше си отлично. и след 4-5 часа като си я взех и на прибиране усетих че нещо не е наред.почна да се форсира сама от 1000 до 2000 варви самичка ... по доста страмен наклон на 1-ва катери сама и се засилва даже :P върнах се при майсторите отваряха всичко махнаха после пак сложиха и няма и няма . колата стои на по малко от 500 оборота и дори гасне по някой пат... (казаха ми че може да се е намокрила) значи имаше една голяма локва преди сервиза ама доста дълбока да речем покриваше повече от половината гума но минах савсем бавно с 5-10 км макс. не вярвам да е от това но сега колата е в гаража и съм доста притеснен и тъжен. ако някой може да ми помогне и е имал този проблем ще се радвам да ми помогне по някакъв начин ... мерси :P колата не прекасва нито се дави :)

Редактирано от cSp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честио за колицата,много безаварийни :).За проблема напълно е възможно да си я понамокрил в тая локва,изчакай известно време да изсъхне и пак я пробвай.Обаче според мен най-вероятния проблем са ти майсторите,щом до преди да я оставиш е била добре.Така че ако няма подобрение,отивай при тея типове и им кажи че си искаш колататака както си я оставил

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

майсторчетата си бачкат супер.майка ми баща ми сички караме японски автомобили аз преди бях СУзуки фен :P и пак там ми я правиха. Нисан Алмера имаме и ТОйота някаква и там ги правят . те до сега не са се чупили ама все пак и те са минали за обслужване и са си наред.а за майсторите те са специализиран сервиз само за японски коли и са да речем едни от наи добрите в града... незнам много ми е кофти че така стана с хубавата ми кола . някой ми завижда май :P:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споредмен са сменили ремъка и неса го зацепили правилно.Ходилси до Варна преди това,е там е трябвало даго смениш тос ремък.Явно в Русе сервизите са като тук в Пловдив:нестават.Моят ремък като му дойде времето бихсе разходил до София или до Варна.Щом проблемът ти възниква след смяна на ремък,то е ясно.Търси свестен сервиз дати го дооправят,защото тия явно неса го направили както трябва и няма да го направят.Мисля че колегите от Русе биха могли дате насочат към точното място.А тая локва трябва да се исипе отгорему на двигателя че даму направи нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споредмен са сменили ремъка и неса го зацепили правилно.Ходилси до Варна преди това,е там е трябвало даго смениш тос ремък.Явно в Русе сервизите са като тук в Пловдив:нестават.Моят ремък като му дойде времето бихсе разходил до София или до Варна.Щом проблемът ти възниква след смяна на ремък,то е ясно.Търси свестен сервиз дати го дооправят,защото тия явно неса го направили както трябва и няма да го направят.Мисля че колегите от Русе биха могли дате насочат към точното място.А тая локва трябва да се исипе отгорему на двигателя че даму направи нещо.

Аз си мисля че ocean е прав! и ако е ремъка час по скоро се посъветвай с някой,защото доколкото знам при хонда ако се скъса или прескочи е катастрофа!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Д14а4 не е катастрофа - обикновенно не удря клапаните :) ...Вероятно са разменили кабелни куплунги/букси при смяната на ангренажа - по описанието не звучи да е зъб напред/назад :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Д14а4 не е катастрофа - обикновенно не удря клапаните :) ...Вероятно са разменили кабелни куплунги/букси при смяната на ангренажа - по описанието не звучи да е зъб напред/назад :o

незнам ... днес я изкарах от гаража суха покарах малко почна пак да го прави тоя проблем , след извесно време спря после пак се появи не знам ... има и нещо друго ама не вярвам да е от него. средното ми гърне е удадено . се едно някой му е вкарал един тупаник , но питах и казаха че не може да е от това . Редактирано от cSp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега може и стъпковото моторче да е сдало багажа.Мойе и там да погледнеш.Успех :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

СТИГА с това "стъпково моторче" вече ..... като не знаете у-вото на инжекцията на Хонда не давайте смешни съвети. Лампата на инжекцията свети ли ??

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...