ADH-Honda 789 #1 Публикувано 7 Септември, 2009 (Редактирано) Днес както си карах (Сивик EG4, D15B2 мотор), рекох да запра След това рекох да запаля наново и - дедовец. Въртя на стартер 2 пъти и светва чек-а, чак третия път запалих. Проверявам: 15 (ignition output signal). Сега пали, работи - няма ядове, ама... дали ще е все така или да очаквам нещо (то като въпрос за врачки ).Сега съм занулил и няма грешки. Едва ли е меин реле - преди 3 - 4 месеца го презапойвах, че тогава пък ми даваше грешка 16 (пак бях направил тема по случая) и не палих от както е загряла , едва ли е то, така че го изключвам като вариант... засега.Докато си карах междодругото, както съм на 3-а предавка примерно на 2500 - 3000 оборота и като натисна съединител докрай (да спирам на сфетофар) оборотите падат много (до 500) и за момент светва индикацията за акумулатор на таблото (не изгаснах, продължих си). В същия момент и някои от ремъците ми прицвили от влагата (не съм влизал в локва, подчертавам, просто е влажно и дъждовно времето, около ремъците е сахара) - явно ремъка на алтернатора е хлабав и трябва да се притегне. И преди във влага и дъжд ми е "цвилил" някои от ремъците (дали е този на алтернатора или на хидравликата или пък и двата - незнам) и преди ми се е получавало това с падането до 500 об. и за момент индикиране на акумулатора на таблото (но не много, веднъж - два пъти да е било)... Казвам това, да не би да има отношение с горното ми оплакване или хлабав ремък на динамо няма нищо общо с грешка 15 ?!За всеки случай, рекох да отворя дистр. капачка и почистих леко внимателно с ножка и финна шкурка 4-те пластинки на капачката (много нагар и мизерия падна) както и палеца който се върти. Превантивно рекох да го направя - възможно ли е от тях (нагар, окис, мръсотия по контактите) да е направило мизерията за грешка 15 или тя си значи бубина, делко и т.н. сериозности ? Все още не съм карал много след като ги почистих, та ще държа в течение ако има пак оплаквания.Дайте идеи какво може да е, как и какво да се провери ако евентуално пак ми направи същия проблем, към какво да се насоча.PS: миналата седмица (точно преди една седмица, пак беше понеделник) както си карам леко спокойно, изгасна и пак запали едва от третия път, разликата че тогава чек-а не светеше и нямаше грешка, чак днес ми изписа грешка (но днес не ми изгасна в движение, а при опит за запалване).Благодаря предварително за отговори и мнения Редактирано 7 Септември, 2009 от ADH-Honda Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #2 Отговорено 7 Септември, 2009 да ти напиша за грешка 15: Вчера си играх с моята кола (по ред причини) и бях махнал буксата на делкото (която е с 2 пина- захранването на бубината) и след като завъртя 2 пъти и набиваше грешка 15. След като си закачих буксата грешката изчезна. Огледай да не се е извадила или да прави лош контакт това че ти светва "акумулаторчето" може да е от хлабав ремък или позаминали четки и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gh0stfac3 0 #3 Отговорено 16 Септември, 2009 Колеги , аз имам хонда сивик 1.5 от 94г.-95г.Жена ми я кара.Общо взето съм доволен от колата , но и аз имах същият проблем с паленето и все още го имам.Смених цялото делко и проблема продължава , с чисто нова бобина съм.Вчера не искаше да запали при студена кола.Изчаках няколко часа и после нямаше проблем.(използвах другата си кола за да си свърша работа).Това нещо го прави от доста време насам.По някога може да ми го направи 10 пъти за един ден , а по някога и три месеца не се е появявал този проблем.Аз си мислех "Е то жената нещо я е задавила или нещо не е направила както трябва" , но май не съм прав.Няма значение дали е студена или топла.Не го прави в движение , само при палене.Моля помогнете ми , дайте ми някакво логично обяснение на скайп r.n.n.1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #4 Отговорено 16 Септември, 2009 (Редактирано) Прегледай главното релеП.П:има доста теми поразрови се Редактирано 16 Септември, 2009 от AMD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове