Jump to content
boikot

ЦРВ задните колела стоят разкрачени

Recommended Posts

Здарвейте от 2 години имам ЦРВ но от скоро забелязах че сякаш задните колела стоят по разкрачени от колкото когато я купих.Баща ми често я понатоварва с разни багажи но дали е от това незнам.Кажете моля ви това от какво може да е. Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята е така и причината е в изморените пружини. Ако се сменят задните пружини би трябвало да се оправи.Между другото това е доста кофти, защото като потъне задницата , предницата олеква и колелата влизат навътре и колата на мокро и сняг става доста неуправляема заради това разбалансиране на масата на автомобила.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята е така и причината е в изморените пружини. Ако се сменят задните пружини би трябвало да се оправи.Между другото това е доста кофти, защото като потъне задницата , предницата олеква и колелата влизат навътре и колата на мокро и сняг става доста неуправляема заради това разбалансиране на масата на автомобила.

Ми и аз си мислех че е от уморени пружини ама не бях сигурен. Дано да е от това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От пружини е, БМВ-тата и те така се разкрачват, купи си две пружини от някоя англичанка на части ама преди да ти ги свалят е хубаво да видиш колата кака и е стоиката от зад да не са по зле от твоите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо може да пробваш с реглаж .При мен имаше ефект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,аз също имам такъв проблем. При мен има и фланци, защото гумите са ми 225/50R17. Пробвах с реглаж, за съжаление не се получи. Ако сменя пружините каква е вероятността да се "изправи" колата, или трябва да махна фланците.Благодаря предварително за съветите.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сложиш оригинални, вероятността да се вдигне е минимална. Моята се вдигна едва с 10 мм.Между другото, почти всички CRV-та, първа генерация са така.п.п. Под оригинални разбирай предназначени за модела, а не задължително японски.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,<br style="line-height: 20px; ">аз също имам такъв проблем. При мен има и фланци, защото гумите са ми 225/50R17. Пробвах с реглаж, за съжаление не се получи. Ако сменя пружините каква е вероятността да се "изправи" колата, или трябва да махна фланците.<br style="line-height: 20px; ">Благодаря предварително за съветите.

 

Можеш да си оставиш и старите , само трябва да им подложиш по една втулка отгоре ... моята поне така я побългарих , че не ми се даваха към 200 лева за нови , а от втора употреба няма как да знаеш колко са омекнали и дали не са като твоите. Имам проблем с качването на снимките , но ако искаш ми пиши на лични съобщения да опитам да ти пратя снимки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май имаш проблем и с цитатите ;) Как успя под моето име да сложиш чужд текст :? :( , не че ми пречи, просто питам?!Иначе за втулките си прав, но дай да уточним, къде се слагат. Според мен трябва да е по-скоро фланец, отгоре, между макферсона и купето. Ако си сложил втулка между пружината и горната капачка ( дано се разбира, какво казвам), най-много да изскубеш стеблото на амортисьора на някой "легнал полицай"з

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май имаш проблем и с цитатите ;) Как успя под моето име да сложиш чужд текст :? :( , не че ми пречи, просто питам?!

 

Иначе за втулките си прав, но дай да уточним, къде се слагат. Според мен трябва да е по-скоро фланец, отгоре, между макферсона и купето. Ако си сложил втулка между пружината и горната капачка ( дано се разбира, какво казвам), най-много да изскубеш стеблото на амортисьора на някой "легнал полицай"з

 

Да бе колега извинявай , сега видях и аз грешката , не зная , явно при copy-paste нещо съм объркал Публикувано изображение ...

Относно втулките - точно между пружината и горната капачка съм ги сложил и точно там трябва да са , защото при омекване на пружината (ако е "клекнала" отзад значи най-вероятно са омекнали пружините) амортисьора не стои в нормално положение , а е винаги свит заедно с пружината до известна степен при спрял автомобил. За това като се подложи втулката пружината остава пак толкова свита , но амортисьора се изпъва ... е има значение от дебелината на втулката де .Аз моите ги смятах по разстоянието от гумата до калника като гледах същото от предните гуми беше 4-5 см. някаде.

Ако пък се подложи втулката под калника над капачката ще увеличиш хода на разтягане (изпъване) на колелото и не зная как ще се държи при завой да речем ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...