boikot 0 #1 Публикувано 2 Септември, 2009 Здарвейте от 2 години имам ЦРВ но от скоро забелязах че сякаш задните колела стоят по разкрачени от колкото когато я купих.Баща ми често я понатоварва с разни багажи но дали е от това незнам.Кажете моля ви това от какво може да е. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #2 Отговорено 2 Септември, 2009 И моята е така и причината е в изморените пружини. Ако се сменят задните пружини би трябвало да се оправи.Между другото това е доста кофти, защото като потъне задницата , предницата олеква и колелата влизат навътре и колата на мокро и сняг става доста неуправляема заради това разбалансиране на масата на автомобила. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boikot 0 #3 Отговорено 2 Септември, 2009 И моята е така и причината е в изморените пружини. Ако се сменят задните пружини би трябвало да се оправи.Между другото това е доста кофти, защото като потъне задницата , предницата олеква и колелата влизат навътре и колата на мокро и сняг става доста неуправляема заради това разбалансиране на масата на автомобила.Ми и аз си мислех че е от уморени пружини ама не бях сигурен. Дано да е от това Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #4 Отговорено 2 Септември, 2009 От пружини е, БМВ-тата и те така се разкрачват, купи си две пружини от някоя англичанка на части ама преди да ти ги свалят е хубаво да видиш колата кака и е стоиката от зад да не са по зле от твоите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ANDRESHKO 29 #5 Отговорено 2 Септември, 2009 Първо може да пробваш с реглаж .При мен имаше ефект. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milwaukee 2 #6 Отговорено 31 Май, 2012 Здравейте колеги,аз също имам такъв проблем. При мен има и фланци, защото гумите са ми 225/50R17. Пробвах с реглаж, за съжаление не се получи. Ако сменя пружините каква е вероятността да се "изправи" колата, или трябва да махна фланците.Благодаря предварително за съветите.Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #7 Отговорено 31 Май, 2012 Ако сложиш оригинални, вероятността да се вдигне е минимална. Моята се вдигна едва с 10 мм.Между другото, почти всички CRV-та, първа генерация са така.п.п. Под оригинални разбирай предназначени за модела, а не задължително японски. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The Dirty Harry 5 #8 Отговорено 1 Юни, 2012 Здравейте колеги,<br style="line-height: 20px; ">аз също имам такъв проблем. При мен има и фланци, защото гумите са ми 225/50R17. Пробвах с реглаж, за съжаление не се получи. Ако сменя пружините каква е вероятността да се "изправи" колата, или трябва да махна фланците.<br style="line-height: 20px; ">Благодаря предварително за съветите. Можеш да си оставиш и старите , само трябва да им подложиш по една втулка отгоре ... моята поне така я побългарих , че не ми се даваха към 200 лева за нови , а от втора употреба няма как да знаеш колко са омекнали и дали не са като твоите. Имам проблем с качването на снимките , но ако искаш ми пиши на лични съобщения да опитам да ти пратя снимки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #9 Отговорено 1 Юни, 2012 Май имаш проблем и с цитатите Как успя под моето име да сложиш чужд текст :? , не че ми пречи, просто питам?!Иначе за втулките си прав, но дай да уточним, къде се слагат. Според мен трябва да е по-скоро фланец, отгоре, между макферсона и купето. Ако си сложил втулка между пружината и горната капачка ( дано се разбира, какво казвам), най-много да изскубеш стеблото на амортисьора на някой "легнал полицай"з Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The Dirty Harry 5 #10 Отговорено 8 Юни, 2012 Май имаш проблем и с цитатите Как успя под моето име да сложиш чужд текст :? , не че ми пречи, просто питам?! Иначе за втулките си прав, но дай да уточним, къде се слагат. Според мен трябва да е по-скоро фланец, отгоре, между макферсона и купето. Ако си сложил втулка между пружината и горната капачка ( дано се разбира, какво казвам), най-много да изскубеш стеблото на амортисьора на някой "легнал полицай"з Да бе колега извинявай , сега видях и аз грешката , не зная , явно при copy-paste нещо съм объркал ... Относно втулките - точно между пружината и горната капачка съм ги сложил и точно там трябва да са , защото при омекване на пружината (ако е "клекнала" отзад значи най-вероятно са омекнали пружините) амортисьора не стои в нормално положение , а е винаги свит заедно с пружината до известна степен при спрял автомобил. За това като се подложи втулката пружината остава пак толкова свита , но амортисьора се изпъва ... е има значение от дебелината на втулката де .Аз моите ги смятах по разстоянието от гумата до калника като гледах същото от предните гуми беше 4-5 см. някаде. Ако пък се подложи втулката под калника над капачката ще увеличиш хода на разтягане (изпъване) на колелото и не зная как ще се държи при завой да речем ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове