Jump to content
kras3n

Не светят стоповете

Recommended Posts

Не ми светят нито един от трите стопове.Свалих всички бушони да ги гледам,но няма нито един изгорял?От какво ще е?Като свалих да гледам всички бушони и после ги вкарвах на мястото им и "тромбата",спря да работи?Който може да помогне,че без стопове и тромба не се кара лесно...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

А крушките провери ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя не светеше само едната,а другите светеха,смених тази дето не свети,и всички спряха да светят...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом не светят всичките - бушонче. замери ги с пробна лампа, да не е да изглеждат здрави, а да не са.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом не светят всичките - бушонче. замери ги с пробна лампа, да не е да изглеждат здрави, а да не са.

Ок,защото ги вадих,всичките един по един,и нямаше видимо нито един изгорял...Незнам в чудо се видях...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом не светят всичките - бушонче. замери ги с пробна лампа, да не е да изглеждат здрави, а да не са.

Ок,защото ги вадих,всичките един по един,и нямаше видимо нито един изгорял...Незнам в чудо се видях...
Колегата,PITBUL е прав и аз го имах съштия проблем 100% е от бушон но стоповите и клаксона са на 2 различни бушона които се намират като отвориш предния капак от дясно в една черна кутия поне моите са там на 5 генерация хеч.Не е болка за умиране ще го отстраниш проблема.Успех колега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А,значи бушоните не са под волана,а ми като отвориш капака в дясно ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си спомням мн. добре но мисля че единият за стоповете е 7.5 ампера но за клаксона е по голям от порядъка на20-30 ампера ако не се лажа. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха,мерси много.Аз за всеки случай си взех комплект от най-малките ампери до най-големите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега за да изгори бушон трябва да има причина,провери да не дава някаде на късо в стоповете за по сигурно или му е дошло времето.Успех с направатаи лека нощ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега за да изгори бушон трябва да има причина,провери да не дава някаде на късо в стоповете за по сигурно или му е дошло времето.Успех с направатаи лека нощ.

Мда.. ти понеже си сменял крушки .. я се огледай да не би да си обърнал някое кабелче вътре в стопа и то да дава на късо като го затвориш. както при мен се оказа .. след като разглобих цялото табло и всички превключватели излезе най простото възможно нещо.Иначе ако ти гори бушон нещо дава на късо.Най-лесно можеш да намериш от къде е да проследиш кабелите и да режеш един по един за да разбереш дали са задните или предните. и после е лесно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е отстранен,благодаря на всички който се отзоваха на помощ.

100% е от бушон но стоповите и клаксона са на 2 различни бушона които се намират като отвориш предния капак от дясно в една черна кутия поне моите са там на 5 генерация хеч.

П.С. Стоповете и клаксона са с един бушон и за двете,и се намират в дясно горе.Иначе за всичко друго си прав и ми помогна адски много,за което благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...