kras3n 5 #1 Публикувано 29 Август, 2009 Не ми светят нито един от трите стопове.Свалих всички бушони да ги гледам,но няма нито един изгорял?От какво ще е?Като свалих да гледам всички бушони и после ги вкарвах на мястото им и "тромбата",спря да работи?Който може да помогне,че без стопове и тромба не се кара лесно... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #2 Отговорено 29 Август, 2009 А крушките провери ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kras3n 5 #3 Отговорено 29 Август, 2009 Тя не светеше само едната,а другите светеха,смених тази дето не свети,и всички спряха да светят... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #4 Отговорено 29 Август, 2009 щом не светят всичките - бушонче. замери ги с пробна лампа, да не е да изглеждат здрави, а да не са. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kras3n 5 #5 Отговорено 29 Август, 2009 щом не светят всичките - бушонче. замери ги с пробна лампа, да не е да изглеждат здрави, а да не са.Ок,защото ги вадих,всичките един по един,и нямаше видимо нито един изгорял...Незнам в чудо се видях... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #6 Отговорено 30 Август, 2009 щом не светят всичките - бушонче. замери ги с пробна лампа, да не е да изглеждат здрави, а да не са.Ок,защото ги вадих,всичките един по един,и нямаше видимо нито един изгорял...Незнам в чудо се видях...Колегата,PITBUL е прав и аз го имах съштия проблем 100% е от бушон но стоповите и клаксона са на 2 различни бушона които се намират като отвориш предния капак от дясно в една черна кутия поне моите са там на 5 генерация хеч.Не е болка за умиране ще го отстраниш проблема.Успех колега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kras3n 5 #7 Отговорено 30 Август, 2009 А,значи бушоните не са под волана,а ми като отвориш капака в дясно ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #8 Отговорено 30 Август, 2009 Не си спомням мн. добре но мисля че единият за стоповете е 7.5 ампера но за клаксона е по голям от порядъка на20-30 ампера ако не се лажа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kras3n 5 #9 Отговорено 30 Август, 2009 Аха,мерси много.Аз за всеки случай си взех комплект от най-малките ампери до най-големите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #10 Отговорено 30 Август, 2009 Колега за да изгори бушон трябва да има причина,провери да не дава някаде на късо в стоповете за по сигурно или му е дошло времето.Успех с направатаи лека нощ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
STD 0 #11 Отговорено 31 Август, 2009 Колега за да изгори бушон трябва да има причина,провери да не дава някаде на късо в стоповете за по сигурно или му е дошло времето.Успех с направатаи лека нощ.Мда.. ти понеже си сменял крушки .. я се огледай да не би да си обърнал някое кабелче вътре в стопа и то да дава на късо като го затвориш. както при мен се оказа .. след като разглобих цялото табло и всички превключватели излезе най простото възможно нещо.Иначе ако ти гори бушон нещо дава на късо.Най-лесно можеш да намериш от къде е да проследиш кабелите и да режеш един по един за да разбереш дали са задните или предните. и после е лесно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kras3n 5 #12 Отговорено 31 Август, 2009 Проблема е отстранен,благодаря на всички който се отзоваха на помощ. 100% е от бушон но стоповите и клаксона са на 2 различни бушона които се намират като отвориш предния капак от дясно в една черна кутия поне моите са там на 5 генерация хеч.П.С. Стоповете и клаксона са с един бушон и за двете,и се намират в дясно горе.Иначе за всичко друго си прав и ми помогна адски много,за което благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове