Jump to content
Mushev_90

Смяна на Ангренажен ремък

Recommended Posts

Искам да си сменя ангренажния ремък и ролка и ми трябва схема на по която да гледам, на хонда сивик 1.4 IS 1997.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти па схема, трябва ти сръчност и много внимание. Принципно зор може да видиш само с развиването нагаиката или болта на шаибата на коляновия вал. (не съм го правил на хонда но на повечето коли принципа и начина е един) Първо откачаш външните ремъци, отваряш всички капаци покраи ремъка, разиваш гаиката или болтовете дето държат шаибата на вала, ама преди това като си свалил капаците намираш белезите на колелото(колелетата) на разпределителния вал и съответните белези по корпуса, (наи ще ти помогне ако си свалиш от някъде една autodata и си я инсталнеш там всичко е описано стъпка по стъпка има и картинки. Та като нагласиш белега на коляновия вал в същото време трябва да ти е съвпаднал и белега на разпределителния, ако е така значи че 1 ви цилиндър е в ГМТ. ако белега на разп. вал не съвпада ще ти трябв аоще един оборот на коляновия за да си доидат всички на място. След тва отпускаш обтяжната ролка или там с квото се обтяга ремъка при някои го обтяга водната помпа, сваляш стария слагаш новия като внимаваш да не разместиш белезите. Слагаш новата ролко обтягаш, пак поглеждаш белезите. и ако са си на място слагаш шаибата на вала, и завърташ на ръка мотора внимателно докато валовете не направят поне 1 пълен оборот за да се убедиш че не опира някъде. Затваряш капацита накачаш другите ремъци и си готов спестил 100 лева труд за смяна на ремък.

Сега да ти кажа, операцията не е за всеки , не е от наи простите за човек които не я е правил и не е на ясно с всички неща покраи ремъка и ролките и зацепване на валове и други много важни подробности. Последствията могат да бъдат много фатални за мотора ако сгафиш нещо, аз го знам как се прави правил съм го на няколко коли и пак ме е страх да го направя !!!

Ако си сръчко обаче и ти чатка главата нямаш ядове свали си една аутодата както ти казах и там всичко си пише. Тук с мнение едва ли може да ти се помогне.

Редактирано от Слави CR-V
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да си дръпнеш и сървис мануал, там си е описано както си трябва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...