Jump to content
Аз-съм споко

Странен проблем Сивик 5г

Recommended Posts

Здравейте колеги.Преди 10 минути ми се отвори работа и трябваше да отида с колата до едно място.Дадох на контакт както обикновенно и колата не запали.Така пробвах 2-3 пъти ,дори не завърташе стартера.А вчера вечерта бях с нея до 1.30 и нямаше никакви проблеми. Съмняваме ,че няма ток,но акомулатора е нов (на около 2 месеца ,защото предния здади багажа) ,след 2 -3 опита да запаля колата ,дори алармата не се включи. На 100% съм сигурен ,че не съм забравил нито CD-то,нито фаровете и/или каквото и да е било през ноща... Някакви идеи ?П.П Ако някои колега от Варна има кабели ще ми ослужи ли да се пробвам да я запаля ....

Редактирано от vi4o0o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами въобще ако не иска да завърти пробвай с друг акумулатор! Принципно ако ти е наред акумулатора имаш доста въртене преди да падне...... (на една тойота въртях 20 мин. и пак не успях да го срина). Ако върти и не пали може да е главно реле, бубина или комутатор. Ако препалва - свещи , кабели, палец, капачка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слязах с 2 ма приятели да ме бутнат.Преди да почнем процедурата ,отворих капака и разбутах клемите на акомулатора и колата запали.Направих 2 -3 кръгчета и нарочно я изгасих и пак не запали.Явно някаде неправи хубах контакт или дава на късо...вече незнам и аз какво да си мисля....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си минусовите кабели ,от кофти маса така ме е боляло рамото от бутане че....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
vi4o0o, кажи в крайна смета под "не пали" какво имаш предвид ! върти и не пали или неще да върти ???? Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Давам на контакт (всичко светва) тръгвам да въртя ключа - Не върти,не ми се включват -габарити ,къси/дълги ,на таблото нищо не светва,все едно нямам грам ток.И колкото повече опити правя тока намаля -все едно тока заминава.Чак когато разбутам клемите(по точно кабелите ги бутвам леко) и тогава няма проблеми,всичко работи ,пали от първия път и така ;)

Редактирано от vi4o0o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами може да ти се е прецакал акумулатора. Виждал съм сравнително нов акуму.... . Пали всичко 6+ и по едно време цак и няма грам ток в него ;) Буташ клемите завити добре правят си контакт - няма причина да няма ток. Натискаш едната клема (не помня вече коя) и оп тока се появява. Самата клема вътре в акумулатора неправи контакт с клетката явно. Или се е спукала вътре. Натискаш я и като се закрепи си пали няма грижи, ама като рече че няма и край ... пробвай с друг акумулатор, хай-лесно и безболезнено ще е. Ако пак прави така търси по сериозни повреди. п.п. Акумулатора беше Искра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми утре ще си купя нови клеми,защото едната е леко счупена(може и от там да е проблема,когато ми сменяха Ак. ми казаха да ги сменя)и ако не се оправи проблема ,ще закарам колата до магазина от кадето го взех,да видим те какво ще кажат ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом казваш, че акумулатора ти е нов, значи трябва да си провериш връзките хубаво. Свали си ушенцата на масите и ги зачисти. Трябва да има една която е от купето близо до десния фар към капака на клапаните, една яка от купето към скоростната кутия, и една от термостата до кутията с бушоните. Преди 3 дни точно имахме подобен проблем и се оказа, че сме забравили яката маса на кутията, но ние вадихме двигателя - при теб кой какво е пипал незнам, може просто да са се разхлабили/окислили. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:thumbs1: не се занимавай с тях !!! от сега мога да ти кажа какво ще кажат " акумулатора е наред! Нищо му няма!" ..... такива ми ги приказваха като беше ми се бъгнал акуму... на мотора. То какво ли не ми казаха - че мотора не зарежа, акуму .... си е 6+ и т.н. И като си смених акуму ... всичко се оправи .О ЧУДО ! взими от някой акуму.... и пробвай ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и пак ли нов да купува като може да се окаже от свръзките?интересно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземаш мултицета и измерваш гледаш колко волта ти показва(12, и нещо) и дали волтовете падат или не ако не пускаш фаровете и пак гледаш. След като запалиш с бутане пак мериш и трябва да ти показва 13,4 или там някъде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

принципно да , на практика не ! И трябва да показва ~14.2 V Да пробваш с друг акуму..... защо все си мислите че трябва да купувате нов ? ;) Толкова ли нямате някой познат да ви го даде за 1-2 дена ..... Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си клемите на мен минуса ми беше хлабав и имах същия проблем.Решение: Два-три оборота с гайчен ключ и си бомба

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих нови клеми ,направих няколко test drive-а ,минах през няколко дупки нарочно и сега не прави проблеми.Но за сега.Дано наистина това да е бил проблема :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...