doctor 13 #1 Публикувано 22 Август, 2009 Извод: НИКОГА не пийте бира по време на ремонт Благодарности: Мирката избивач на шарнир и помощ със ключ, Здравко и Цецо на "помощ" с бира, Chori и tero1sta съвети по телефона от плажа и от хола. Започнах с лекърски инструменти ключ 17, клещи и шарнир като мислех че за 10 мин съм готов хайде за риба: Не след дълго дойде и първия проблем, гадна гайка чупеща китайски ключове по съвет на tero1sta се снабдих със камък 32 и рамо от ключ за джанти на Audi-баси здравината, плюс тръба предоставени любезно от Мирослав-Мирката, първо със секач освободих "шпонка" на гайката и след това напън докато се ококориш: Време бе да се развие курмилния накрайник, повдигане на крик и си искача с малко почукване, но в този момент пристигнаха кибиците с БИРА, като се лееше бира наред и направо се опомпих до козирката: Следва лудоста на пияния самурай, вместо да развия гайката направо срязах болта на рейката с ножовка, което доведе до 20 минутен смях и наздравици (НЕ ГО ПРАВЕТЕ): След това малко залитайки надигнах с крика шарнира и той излезе наполвина, развих 2 болчета номер 10 за да сваля маркуча на спирачките, два болта номер 17 и спирачните апарати паднаха: Горния шарнир е скрит от шапчица с два болта номер 10, след това развиваш шарнира с ключ 17 и няма вадене, както се изразява GM "бой с чуковете бой с големите чукове" и нищо. Бе взето решение, ще се сваля носача и толкоз, веднага се разви кутията с две 10-ки да не пречи и двата болта на носача със 17. Останаха още два болта 14-ки за да се освободи носача и накрая го победихме и го захвърлихме като парцал на земята. Мирката понеже цял ден бе седял трезвен се нае със задачата да избие двата шарнира и да сложи новия един тъй като не бе предвидена смяна на горния и на курмилната рейка но винаги става така. На всичкото отгоре горния шарнир беше завърен за носача и баси боя и баси чудото и баси бирата. Когато на човек му се работи по му се пие, айде лека и трезвена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #2 Отговорено 22 Август, 2009 Док, тя работата станала малко:Оставете ме на бира ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qko_honda_crx 6 #3 Отговорено 22 Август, 2009 колега само неказах те каква бира пихте?))) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #4 Отговорено 22 Август, 2009 браво бе Док Пийвате си биричка, а мен ме зае*ахте у нас да си тъпея Следващия път и аз си изключвам телефона Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #5 Отговорено 23 Август, 2009 На всичкото отгоре горния шарнир беше завърен за носача и баси боя и баси чудото и баси бирата.По някога , WD-40 помага повече отколкото бирата... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #6 Отговорено 23 Август, 2009 Със скоба за шарнирите нямаше ли да е по лесно ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WILDMAN 1 #7 Отговорено 23 Август, 2009 Охоо тази зелено жълта кутийка на шарнир я познвам Хич не ми вдъхваше доверие преди да го монтирам ,но за сега държи Съседите от Турция са пълни с мурафети )).Долните шарнири са уж от поносимата марка Делфи но левия се скърши като отрязан с ножовка само за 10 000км, и заради него правих и калник и шенкелче сменях .Сигирно защото тогава не пиех бира (по време на смяната) ))) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове