Jump to content
Morpheus

реглаж на съединител

Recommended Posts

вчера си смених съединителя на кораба accord 6 gen f20z1, тъй като феродовия почти беше наравно с нитовете. След 8 часа борба успяхме да я запалим и установих, че ''отделя'' там където си отделяше и преди , а е сменено всичко (притискател, феродов. акс.лагер, та дори и маслото на скоростите). Системате е хидравлична би трябвало сама да си ''определи'' къде да отделя, но отделя пак ''високо'' има ли начин за реглаж, или някоя от помпите е сдала багажа? Разликата е сега че педала стана мек не както преди трябваше да се ''напъвам''

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно много сте карали Москвичи :hondarulez:

Съединителя е хидравличен и саморегулиращ се. След смяна си отделя както преди само дето е в пъти по мек.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да НО след като слагам '' по -дебел'' феродов нали от там трябва по обратния път да се промени '' мястото, където отделя'' ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега според мен моге дасе регулира от стергана на горната помпа които е хванат за педала с 1 чоп.И хубаво обезвазду6аване.Това е моето мнение но има колеги които разбират по вече от мен нека и те се изкагат.УСПЕХ :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в системата няма въздух, а чопа с него се регулира свободния ход на педала

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да НО след като слагам '' по -дебел'' феродов нали от там трябва по обратния път да се промени '' мястото, където отделя'' ?

мда , ако караш голф

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това значи че заводски си отделя горе и няма как да се промени :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да отделя по-средата, не е нормално да е горе. Нещо пипано ли е преди смяната ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко и моя си отделя след смяната, даже след 2 смени... + ремонт на горната помпа, смяна на течността и поредица обезвъздушавания + игра с оня т.нар. от вас чоп за регулиране на празния ход. Изводът е, че няма сила, която да го накара да отделя на друго място, освен където си е решил (а именно горе при мен и при теб). Ако някой е успял да намери решение да споделя, но според мен няма оправия. При мен след смените също педала стана по-мек, вече си зацепва сравнително плавно и се кара приятно, НО зацепва горе, както и преди смяната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега спокойно там ще си отделя .Аз изпаднах в неловка ситуация като викам на един авер "Братле аре малко да ми натегнеш съединителя че нещо много горе ми отделя" Той умря от смех и вика "Ок ама докарай жигулата ".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря на всички, следващия път ще се заема с нещо по просто ( например голф) и няма да имам такъв проблем ;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...