Jump to content
WILDMAN

Изгасна по време на движение

Recommended Posts

Колеги проблем.Акордчето F20Z1 както си вървеше и изгасна.След това няма палене.Ток има ,стартера върти.Бензин също усетихмо даже и миризмата от много въртене докатопробвам.Някакви преположения ? Аз преполагам бубина.А вие ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

твърде вероятно. Виж да ли има ток на свещите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера сутрина запали на 3 цилиндъра ,след като я форсирах леко влезна в нормален режим ,Дали бубунката още тогава се е обаждала.Чакам пътната помош да ми я докара колицата и сега нищо немога да пробвам :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега съжалявам за случилото се! Аз съм със същия мотор,моля когато разбереш какъв е проблема да го опишеш за да знаем притежателите на Акорд с този мотор,какво може да ни се случи! Благодаря :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бобина или комутатор. Макар че по същия начин при мен се случи и стопен палец. При всички положения ми изглежда като нещо в дистрибутора. Щом качва гориво и върти стартера...Два пъти ми се е случвало с двата Прелюда. Първия път угасна в движение и повече не запали. Бобина! Оригинална на безумна цена (беше нещо над 200 лева - не помня точно). Втория път по същия начин. Угасна в движение на отиване към националната и не запали повече. Палец. Доста по-прилична сума. Неприятното е, че ако е палеца, има опасност докато се мъчиш да я запалиш да ти отиде и бобината и тогава билета за филма излиза скъпо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бобина или комутатор. Макар че по същия начин при мен се случи и стопен палец. При всички положения ми изглежда като нещо в дистрибутора. Щом качва гориво и върти стартера...Два пъти ми се е случвало с двата Прелюда. Първия път угасна в движение и повече не запали. Бобина! Оригинална на безумна цена (беше нещо над 200 лева - не помня точно). Втория път по същия начин. Угасна в движение на отиване към националната и не запали повече. Палец. Доста по-прилична сума. Неприятното е, че ако е палеца, има опасност докато се мъчиш да я запалиш да ти отиде и бобината и тогава билета за филма излиза скъпо.

Е*аси ужаса. Брутално е да те зареже така колата на пътя заради бобина. А случвало ли се е преди да сдаде тотално бобината да имаш единични случаи с трудно запалване, придърпване или рязко падане на оборотите веднага след запалване? Изобщо някакви предупредителни симптоми или просто отведнъж?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера сутрина запали на 3 цилиндъра ,след като я форсирах леко влезна в нормален режим ,Дали бубунката още тогава се е обаждала. :).

Не, това е помогнало за изгарянето.

Провери и палеца, както спомена колегата Димитър Коев.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа бях пропуснал вариантите с палеца и комутатора.Възможни са найстина .Проблема е че когато колата ме остави и аз я оставих:) Всмисъл нямах време ,имах доста неща за вършене и пътната помощ я остави направо в сервиза .Та в този ред на мисли колкото и срамно за звучи незнам бубината отделно ли е или е при делкото .Двигателq е F20Z1,някой който се е занимавал вече с това или поне има Ауто дата ще ми е полезен с подобна информация ;) .Подготвям се ментално за сумата на ремонта.Пък и ако изкочи някой бубунка от съформците на по разумна цена ще я отнеса като бръмбър сламка ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бубината и комутатора се намират в делкото . Като ти кажат какво се е здухало от сервиза си пусни една тема в "купува" . Все ще се намери някой да ти помогне :)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бубината и комутатора се намират в делкото . Като ти кажат какво се е здухало от сервиза си пусни една тема в "купува" . Все ще се намери някой да ти помогне ;)

АМи то хубаво бе братле.Ама аз се опасявах да не се наложи цялото делко да сменям ,че тогава си е....... м......, Или както каза колегата по горе"Билета за филма става много скъп " :) да разбирам че е възможно по отделно да се сменят ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

напълно правилно си разбрал . Няма нужда да си сменяш делкото ... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги проблем.Акордчето F20Z1 както си вървеше и изгасна.След това няма палене.Ток има ,стартера върти.Бензин също усетихмо даже и миризмата от много въртене докатопробвам.Някакви преположения ? Аз преполагам бубина.А вие ?

Преди няколко години моя акорд F20A4 точно така на един светофар както си стоях и започна да ми прекъсва,все едно ми свършва бензина,ама точно същото беше. Изгасна и нема палене ! идваше ток до свещите но беше слаба искрата и от време на време даже изчезваше. Проблема беше комутатора !!! Като я оправиш,си провери кабелите за свещите и капачката на делкото. Мойта се оказа спукана,но въобще не си личеше !!! На тъмно както си работи двигателя я напръсках с вода с една от тия пръскалки дето са за прозорци и "УААААО" едни искри като взеха да прескачат към "маса" направо страх те хваща !!!! това най-бързо и почти задължително ти прцаква комутатора или бобината. Редактирано от honda5500

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема се реше с една нова бобина за 50кинта от Бош :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...