Jump to content
ITF

Акорд 99г. 1,8 136к.с

Recommended Posts

Здравейте колеги , сравнително нов съм във форума предимно чета. Пробвах с търсачката, но не успях да намеря отговор на въпросите си.Обмислям закупуването на Акорд 99г. 1,8 136кс. и имам няколко въпроса:1. Какви са цените на частите и консумативите на този модел?2. Лесно ли се намират части и т.н.?3. Лесно ли се намират тунинг аксесоари за този модел(окачване, колектори и т.н.)?4. Как са двигателите на тези коли,притенциозен ли е двигателя, може ли да се очаква да върви добре, какъв разход дава колата(ясно ми е че колкото и налееш нищо не връща) но при нормално каране градско и извънградско?5. Какви са слабите страни на този модел, за какво трябва да се внимава при евентуална покупка?6. И нещо допълнително, което евентуално съм забравил :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още нещо, което съм забравил , какво е междуболтовото разстояние и лесно ли се намират джанти?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега значи междуболтовото е 4 по 114.3 намират се джанти но не е много лесно. За колата споредмен е доста качествена аз карам самоче 2.0 кубика и съм доста доволен за разхода и подръжката нека кажат колегите с този двигател но не е скъпа споредмен. всичко е в рамките на нормалното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли колеги с тези двигатели или просто не искат да помогнат :beer:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега,Аз карам акорд Ф20З1 - доволен съм! Виждам,че си нов във форума и те съветвам до ползваш търсачката.Ако не намериш нищо от това което те интересува,със сигурност ще получиш отговри на въпросите си!Все пак направи си труда да потърсиш из темите - говорено е много ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sorry ( за датата на регистрацията ти )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам същата. Та двигателя 1.8 ако имаш оферта за 2.0 или 2.3 взимаи такъв. 1.8 не е зле но всякаш 2.0 се справя малко по добре а не харчи кой знае колко повече. Иначе аз се качих от Accord 86 105hp и отначалото беше доста забавно и сега като я настъпвам пак не е зле но вече искам повече. юРазхода в София градско ми е голям. Но извън градско 7.5-8 със 130-140. Колата е комфортна за дълъг път.Относно тунинг за 1.8 търсил съм готови части и сетове за този двигател не успях да намеря. За частите сменял съм само шарнири и не бяха скъпи 36лв не се чупи лесно.Като я копуваш провери дали всички врати се отварят. Че там има едно пластмасово щифче което с времето се чупи някой път но се лекува. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам Акорд 2000 с 1.8 двигател вече малко над 6 месеца.Досега не съм правил нищо освен първоначалното обслужване, сега ми предстои смяна на предни дискове (те си бяха тръгнали още като я обслужвах) и почистване на задните спирачни апарати, че ми е хлабава ръчната спирачка.Като похарчени пари... Обслужването със смяна на всички ремъци, свещи, бубина (или нещо подобно - не съм много на ти с техниката), масло (двигателно и ск. кутия) и филтри, включително на климатика, ми излезе малко над 600 лева. Сега за спирачките ще се бръкна с още към 400. Всичко това е правено с японски части, някой са за Мицубиши от майстор, който се занимава само с японски коли, най-вече Мицубишита. Прави колата на баща ми, а и аз се бях замислил за Галант първоначално.Иначе за разход... Извънградско, без много натискане ми даде 8,1. По-равно извънградско и градско (по около 250 км всяко), като извънградското беше изцяло в дъжд ми даде 9. Само градско ми дава малко над 10. Не карам постоянно на много високи обороти, но и не си спестявам кефа да чуя как ръмжи над 3500 - 4000. Давала ми е и 10 на извънградско, но с над 150-160 по магистралата, с включен климатик. Тя моята е с някакъв присаждан климатроник и може и той да дава отражение.Досега от друго не мога да се оплача и колата определено ми харесва. И се радвам, че не взех Галант.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...