Jump to content
Tonchev

Дългите светлини не са в ред къде е проблема ? + клаксон

Recommended Posts

Проблема е следнияПускам фаровете и 2-та светят къси.Пускам дълги лявия сетва дълги десния късиСпирам дълги лявия светва къси десния дългии така се редуват ляв десен да свети дълги като цъкам къси дълги.Демек светат и 2-та къси само когато ги пусна, пипна ли после дългите единия си остава дълъг както и да ги цъкам и трябва да ги спирам и да ги пускам за да не кьорава хората. Та реле ли да търса или ? И Бонус въпрос само за любознателни :D Клаксон нямам, не свири, но цъка :huh:има някакво реле, даже можеби 2, защото едно цъка под волана и едно под капака, ток не стига до бибитката, проблема в някое от релетата ли е ? И изобщо ще мио разясните ли ква му е веригата на тоя клаксон, че и през релета минава ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш проблем в окабеляването:даваш дълги и които е на къси разменяш двата крайни кабела на буксата на фарчето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледай си буксите на крушките как са, мойта едната се беше стопила и ми правеше подобни номера, за клаксона си прегледай всички бушончета.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми сички бушони са на ред, как и дали да търса проблем в релетата. (И защо забога има 2 релета в проста верига на клаксон, да не е свързван фабрично към централното като се отвори вратата, виждал съм го на някой английски коли) А тва за обръщането на кабелите ако ги обърна, и дам на къси дали няма и 2-та да са дълги или ? има проблем и при двата фара, смисъл единия свети дълъг на къси другия къс на дълги ... тъпо е за обясняване ама кво да се прави .. ще пробвам, ама ме съмнява, кой ще ги е обърнал ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за фаровете си прегледай релето. Обаче не го знам къде се намира :sick: Щом пуснеш фаровете светят къси и след каквато и да е било смяна почват да светят дълги значи проблема не ти е в буксите. А за клаксона измерили да ли отиват 12 волта до него ?? Защото ако се е спекъл, точно ще си цъка и няма да свири. Това отпред дето го чуваш най - вероятно не е реле , а залепналия клаксон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за клаксона измерили да ли отиват 12 волта до него ?? Защото ако се е спекъл, точно ще си цъка и няма да свири. Това отпред дето го чуваш най - вероятно не е реле , а залепналия клаксон.

От какво "слепва"? От седмица спря да ми свири клаксона :sick:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами причини дето съм виждал са : лош контакт, боклуци в клаксона, има едно болтче за реглаж може да се разцентровало или просто клаксона да си е отишъл.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за фаровете си прегледай релето. Обаче не го знам къде се намира :thumbs1: Щом пуснеш фаровете светят къси и след каквато и да е било смяна почват да светят дълги значи проблема не ти е в буксите. А за клаксона измерили да ли отиват 12 волта до него ?? Защото ако се е спекъл, точно ще си цъка и няма да свири. Това отпред дето го чуваш най - вероятно не е реле , а залепналия клаксон.

Написъл съм че "ток до бибитката не стига" :thumbs1: демек търса проблема в релетата ... едното е под волана, другото като отвориш капака се пада в дясно, до подпирачката за капака .. от него излиза 1 зелен кабел, който трябва да бъде + но няма ток.. то сигурно е от релето... ама се чуда дали не мога да направа нещо, да изкарам кабел от първото директно към клаксона, тва реле за кво е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...