JAMAMOTO 0 #1 Публикувано 1 Август, 2009 (Редактирано) Дилемата ми е следна в момента карам (от 2 години) Акорд 95г. 2000куб./131к.с на 209 000км към момента по километраж харесвам си много колата и според думите на мои приятели е доста запазена и подържана, през последната година смених доста неща по окачването, защото старите (фабричните) вече се амортизирани както някой други неща по електрониката и за всичко това съм се изръсил приблизително 1500-1600лв, което си е цифра. А сега по същество в четвъртък съвсем случайно попаднах на уникалния Акорд 97г последния фейслифт на тази генерация, 1800куб./116к.с на невероятните 128 000км със всички екстри за модела(без кожа), невероятно запазена и лъскава. Та дилемата се върти около това струва ли си да взема тази кола , или да карам старата, но доказана кола. Другото което също ме притеснява е , че незнам нищо за този мотор 1.8 /116 к.с така че ще ви помоля за малко инфо за характеристиките на този мотор(държа на инфо от опит и преки наблюдения ) и струва ли си да взема кола с по-малко коне от настоящата ми??? Пичове ,пишете мнения че трябва да реша до неделя вечерта и да дам отговор на собсвеника P.S. Моля, модераторите да ме извинят ,ако съм пуснал темата в грешния раздел и при необходимост да я преместят . Редактирано 1 Август, 2009 от JAMAMOTO Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TANKISTA 8 #2 Отговорено 1 Август, 2009 Приятел, аз не бих я сменил, особено като знам, че съм хвърлил толкова пари, за да я стегна и вече знам ,че всичко по нея си е ОК и да се хвърля в необятното с някоя кола, която не се знае на какво дередже е.А това са май-вероятно са невероятните превъртяни назад 128 000 км., заради едни елементарни разлики във феъслифта не бих се разделил с нещо в което съм вложил толкова пари. Колкото и да лъска не се знае вътре как е. Да не говорим колко е тромава с тея 116 коня, карах преди 3 месеца замалко една такава и имах чувството, че пак карам ладата, докато се наеме и става утре, карай си 131-то кончета. А не съм сигурен, ама 116-то коня май и гори малко повече от твоя мотор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Otto Kluge 10 #3 Отговорено 1 Август, 2009 Искаш да купиш кола, която е само с две години по-нова от сегашната?? Ако ще правиш някакъв ъпгрейд, по-добри си вземи нещо поне 2000 г.Ако твърдиш, че ти е поддържана и запазена настоящата кола, защо въобще отиваш на този ход?! Карай си сегашната. Все пак 1.600 лева за нашия стандарт са си пари. Вече си ги вложил и няма да си ги върнеш, тъй че по-добре продължавай със стария Акорд. Българин на поддръжка не вярва. Предпочита да вложи в гробница и да възстановява, отколкото да купи нещо поддържано, но за повече пари.Откровено се радвам на 12-13 годишни автомобили с по 120 хил.км пробег. Но ти си знаеш най-добре. Не бих рискувал да купя толкова стара кола на толкова "малко" километри. Карай и си свиркай, че като купиш другата и тръгнеш да я правиш..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JAMAMOTO 0 #4 Отговорено 1 Август, 2009 Колеги ,работа е там че моята с времето почна да ски показва магарийките и това откровено почва да ме дразни и притеснява. А за километрите не споря ,защото човек никога не може да бъде сигурен особенно в днешно време. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Otto Kluge 10 #5 Отговорено 1 Август, 2009 В първия си пост каза че настоящата ти кола е доказана. Подготвени колеги ще се изкажат, но съм на мнение че 116 к.с. за това купе са твърде малко. Хондата е 127 к.с. и я намирам за тромава. А тук говорим за Акорд, който допускам е и по-тежък. Бих вложил още малко в настоящата си кола, вместо да купувам нещо старо и изпълнено с неизвестности. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TANKISTA 8 #6 Отговорено 1 Август, 2009 Потдържам казаното от колегата. Не се знае онзи като го вземеш дали няма да почнеш да оправяш същите неща, които досега си оправял на стария. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dobmarkov 0 #7 Отговорено 2 Август, 2009 Не си сменяй колата, 1800 куб. см. са малко за това купе. Аз от скоро карам Акорд 2.0 л./136 к.с. и вече съжелявам, че не си взех кола с по-големия мотор (2.2 л . /150 к.с.) от тези години - става дума за 5-та генерация. Успех все пак ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JAMAMOTO 0 #8 Отговорено 2 Август, 2009 (Редактирано) Пичове, пропуснах да ви спомена че задължително ще чипна мотора и ще и вдигна конете с около 20-25к.с което приблизилтелно отива грубо по мои сметки към 140к.с което е доста прилично за лимузина. Друго, което ми направи впечатление в сайта catalog.auto.ru ,че по каталог Акорда с 1.8 е по- тежък с 80кг, също е и по- къс с 10мм и по -тесен с 5мм, и не мога да си обясня защо е така като уж купета са еднакви както и да ги гледаш, ако някой има поглед в/у това нека сподели ,че ми много интересно с тези разлики в купета?!? Нека някой да даде инфо за здравината на този 1.8 мотор, плюсове, минуси. Приятели помагайте ,че време не остана , а трябва да дам отговор на човека! Редактирано 2 Август, 2009 от JAMAMOTO Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_9977 39 #9 Отговорено 2 Август, 2009 Колега аз карам акорд 1.8 116 коня и съм доволен от ма6инката,но да ти кажа 1.8 116 коня е доста слабичко за акорд и само за това ме е яд.Аз не бих си сменил колата като знам 4е всичко и е ОК пък ако ре6а да я сменям 6те е за хонда над 2000г иначе няма смисъл. За чипа питах и аз преди някколко дни и ми казаха че ако няма турбо разликата не е много голяма и чипът е към 500 лв.дано съм помогнал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gogosk 0 #10 Отговорено 3 Август, 2009 Колега и аз карам 1,8 97-а година. Последния фейс както ти казваш, но е спорно дали е 5 или 6 генереция. В различни сайтове различно инфо по този въпрос. Но ти питаш съвсем за други неща.Моята е внос от Германия, взех я на скромните 88к км. Много скептици ще кажат, че може би е на 388 000, но не ми се влиза в спор с никой. Колата я взех юни месец 2007 и от тогава освен първоначалното норамално обслужване (ремъци, филтри и масла) друго не съм пипал. Даже ролките не съм сменял - бях в изключително здраве.За този двигател F18A3 отзивите не са прекрасни, но ако се държиш прилично с колата, поддръжка, масалце хубаво, не много голям стрес в лютеницата ще те слуша и ще бъдеш много доволен. За конфорта няма да усетиш разлика - и старата ти е същата. По-тромава е действително, но ако мислиш да си пистак си вземи CRX или нещо друго по-спортно. По мое виждане (всъщност ме удовлетворява) на първа до 7000 оборота отиваш на приличните 60-на км за 2-3 секунди. Това ми се случва много рядко но е факт. За разхода - същия като с дву литровия мотор (което е в плюс за 2,0 все пак повечко коне).Има си кусури в същото време - маневреност, слаби ламарини, англичанки са, и някой дреболий основно в притропване на пластмаски, и не много добри уплътнения.В общи линий ако няма да се набутваш с пари я взимай - особено ако си сигурен в човека и в колата, която ти се предлага. Но ако просто робуваш на идеята за ъпгрейд - то наистина вложи за нещо поне след 2004-а. Поне това е моето мнение и моя мерак. Искам също да я сменя, но не бих го направил за кола само с 2 годинки по-млада. Все пак ти сам си решаваш . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivankrystev 16 #11 Отговорено 3 Август, 2009 На тези гладни години, да правиш тази гимнастика си е упражнение за луди! Две години разлика, плюс някоя друга екстра = на една шапка пари(понеже започваш на нова сметка) - не си заслужава... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 922 #12 Отговорено 3 Август, 2009 ........... случайно попаднах на уникалния Акорд 97г последния фейслифт на тази генерация, 1800куб./116к.с на невероятните 128 000км със всички екстри за модела(без кожа), невероятно запазена и лъскава. Та дилемата се върти около това струва ли си да взема тази кола , или да карам старата, но доказана кола.Карай си старата и отремонтирана кола, смяната на колата е само и единствено разход за твоя сметка.Може ако имаш кинти да я смениш за Акорд, ама новия след 2003, иначе си пилееш парите.И аз исках да си продам моята, ама като се замислих, че друг ще и се радва на екстрите и си седнах на задника. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CkopnuoH 0 #13 Отговорено 5 Август, 2009 Много правилно са ти го казали колегите, аз нямам какво да добавя, 2 години не прави никаква разлика особено с по-слабия мотор, ти прочете 10 мнения негативни на хора и пак си си навил, че искаш да смениш колата, зашото цитирам "си проявява магариите". Еми с всяка стара кола е така, тази като я вземеш божа работа е какво ще стане, смени колата поне ще спиш спокойно и сам ще се убедиш, че не би трябвало да го правиш...и с тези бързите отговори до дата ги знаем....В момента и аз съм на твоя хал, искам дел сол, но съм вложил доста в сивика ми и не ми се дава хич, защото е перфектен, до колкото знам и базата е същата ама....мерака няма спирка, и аз като теб за 2-3 години по нова кола от сегашната ми.... мисля да си стоя на задника и да не правя глупости и да влизам в заеми....карай си колата с кеф и не се дерзай, това е моят съвет. (тази измислена криза, кара хората да си продават най-скъпото и ценното като им се предлага илюзорно по-сигурно и по-скъпо и по-ново, а ако си взема друга кола то тя ще е от 92 до 98-ма други години просто...не! километрите и годините нямат значение стига да е поддържана както се полага!- сори за офф-а)Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radko 10 #14 Отговорено 6 Август, 2009 Колега аз съм собственик на Акорд 98г. мотора е F20Z1. Доволен съм от машината от возия от вървене и т.н.Аз лично не бих си сменил колата за 2000г Акорд.И аз съм вложил в колата си пари и си ми е перфектна сега... Аз те съветвам да си караш твоя акорд.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
STD 0 #15 Отговорено 7 Август, 2009 Можеш да се замислиш за ъпгрейд към нещо друго по ново да речем ЦРВ.Ако имаш няколко хиляди отгоре можеш да си вземеш ЦРВ първа генерация 97-99.от Акорд 94 до Акорд 97 няма смисъл особенно.Иначе този точно Акорд беше много як имам само хубави спомени от него.Лошото е че с времето се амортизира и почват да се обаждат разни нещаОсобенно дразнещи са типично англиските проблеми които ги няма в японските: разлепящи се тавани, невдигащи се стъкла и разни такива. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове