Jump to content
NOS

турбо от смарт на Д13Б2?

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

някой има ли представа дали може да се подкара турбо от смарт на д13б2 хранен от карбуратор или задължително трябва да е инжесция а защо точно от смарт....защото турбото е проектирано да се развърта от малък двигател (600-800 cc) и д13 ще го прави парцал :lol: поздрави

Редактирано от NOS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти имаш ли идея колко е голямо това турбо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:lol: страхотен хибрид си замислил ,успех и прати идеята на японците :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

нещо такова е :lol: или по точно казано Garrett GT12. Аз лично бих си го сложил на колелото :lol:

btw: Твоя двигател е в дисциплината на Garrett GT15...... там е за двигатели от 1000-1500 кубика , тази е прекалено малка за теб и надали ще постигнеш нещо повече от 100-110 коня.

 

Публикувано изображение

Редактирано от activity

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

110 коня си е направо перфекто не ми трябват 1000 :lol: няма кой да ги храни

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ахахахахаха момчета като видях на живо една турбина от смарт ,чво се чудех дали това наистина е турбо :D Това става единствено и само за смарт и мотопед :D Не се занимавай с глупости не само че 110 коня няма да извадиш амаи и ще ти е като тапа това турбо,а парите които ще хвърлиш за турбо кит и да я подкараш ще е повече от сивика ти .Без лоши чуства колега но с глупости нес е захващай,по добре си подмени двг ти ще ти е по добре и по икономично :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво е прав, че ще е по лесно изпълнимо да си смениш двигателя от колкото да се захващаш с тази хамалогия, а ако поставим и финансовата част на преден план ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по добре си подмени двг ти ще ти е по добре и по икономично :angry:

... да ама той е инат и докрай иска да се мъчи да направи бързо 1.3 :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Само да не се окаже толкова тъп колкото и упорит и да пръсне ужасно много пари за глупост от която няма да се получи нищо :angry:

Редактирано от Founder

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

първо ще се слага в-тек глава от д16 и ще видим как ще върви и май май тва ше й е силовия тунинг а за смяна на двигателя...по добре да си купя друга кола толкова разправия и средства е че...а ако опре да сменям колата заради мощност то няма да е пак хонда :D нищо лично но в пазарджик има една мазда RX7 и toyota supra внесени от аглия за поа 5000-6000 хиляди...(колко бърза хонда ше си зема за тия пари ) дето са по има няма 300 коня ....коя е най напомпената хонда в тоя форум....ше може ли да излезе на някоя от двете макар и стокова а тя май тойотата е и с турбо :D та мисълта ми беше че това което искам да направя по д13 е за да живне малко щото съм с 15 джанти и климатик...няма да правя състезателна кола има други такива много по добри варианти :angry: а въпроса за турбото беше от чисто любопивство и между другото съм виждал такова турбо защото в момента седи точно пред мен :D поздрави и без лоши чувсва :D

Редактирано от NOS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супрата за която говориш / тая за 5000-6000лв/ предполагам , по скоро съм сигурен , 4е е най-слабия мотор + автомат.Което е равносилно като вървеж на хонда црх за 3000лв + колектор и генерация за 500лв,Говоря за състезание на 402м.В Ямбол имаме такава Супра прехвалена, която яде бой от црх с гореописаните модове, от калибра ц20хе с напилен кефо4, от астра ц20хе с колекто4е ... абе пълна скръб.Повярвай ми - за 6000лв ще караш много сностно вървяща Хонда.п.п. Нищо ли4но, просто говоря с факти :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

NOS, не искам да ти прозвуча като критик към твоето мнение ... но май не ти е ясно много какво се случва на терена. Това д13, да предположим че тая турбина става. Да сметнем какви парички ще трябва да отделиш. Започваме с главата .... едновалов втек от д16, читав е някъде към 350-400лв. Турбо като слагаш, трябва да си помислиш и за генерацията (демек тръбите и гърнетата). Ето още 500лв, но тях няма да ги смятаме за сега, после ще ти кажа защо. Идва момента за турбо преработките по двигателя. Там бутала мутала :) айде някой ще каже че и със стоковите може да си караш с тая турбина като вентилатор за видеокарта, ама даже и да е така ... поне сегненти и гарнитура трябва да смениш ... ето ти още 300лв само за части. Ще сложим ли и 300лв за майстор дето ще ги направи качествено тия неща? Не че някой ще се навие за тия пари да ти го направи, ама да не кажеш "тука братчеда гошо шъ ми го напраи за без пари". и в крайна сметка какво получаваш ? 1.3 което гори като 2.0 и върви като стоково д15. и това за ~1000лв. За тия пари точно в момента колегата 1net си продава двигателя. Това е сигурно най-добрата атмосферна д15-ка в България. с пълна инжекция, с втек и с раздвижена ролка на ангренажа. даже и главата му е портвана и предавателните числа на скоростната му кутия са подбрани :) това са нещата които и аз смятам да направя по моята д15-ка. може би само без портването :) ако тоя двигател за които ти говоря застане на старта с твоето 1.3 турбо ... сещай се. парите за генерацията не ги смятаме щото и в двата случая ще трябва да помислиш по въпроса. а ... м/у другото, не си купувай хонда повече. много са гадни :) ние тука всички съжаляваме. колегите от фолксваген клуба също ще се съгласят. нема майтап :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Всичко написано от теб е верно с изключение на сметките ... с приблизително 1000лв ще изсере едно голямо лайно , за което тоалетната хартия ще му се стори златна.Ако не си приготви поне 3000лв и то с доста компромиси по-добре да не се захваща да турбинира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако наистина ти се занимава да го турбинираш, направиго ако това ще ти донесе одовлетворение и душевна чи..к..я Това което казват колегите е вярно но на никой не трябва д а се обива ентосиазма да направи нещо по своята кола което си е навил на праста. Парите и времето са негови колеги той решава ко да ги прави. Подобре ентосиазиран и фанатизиран хондаджия отколкото наркоман или извратен реисар.п.с. Това колега което го казваш за смяна на колата ко ще сменяш двигателя аз сам от пз. обади се и да ти покажа дали не си заслужава 0887530451 кирил д16з5 в англичанка и после се замисли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в чуждите форуми пише най точният setup за една "вървежна" D13-ка:

b7 headzc camMPFI swapp08 (crx SI) EcuMilled headPNP - (Ported and Polished)Header/exhaustREVLIMIT at 8000RPM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тук сме за да опровергаваме такива твърдения :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с тая турбина като вентилатор за видеокарта

... :) ти ме разби от смях бе...иначе НОС -а ако се откаже от Хондата го изключвам от Скайпа си :) ,е може да си купи Супра или Скайлайн ама като втора кола :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

"а въпроса за турбото беше от чисто любопивство"вие май не четете :) благодаря все пак за отговорите :Dа някъде да съм написъл че не си харесвам колицата?!? Мушмули с мушмулите :) ако не ме кефеше няма ше да я купя бре много съм си доволен от нея никакви ядове не съм имал :) само че...айде да не се вкарваме в филми че хонда са най-най,добри са няма спор ама има и други добри модели на други марки...всичко е относително и както казва една моя позната "всеки има право на лош вкус" :) поздрави на всички и стига сте се пенили :)

Редактирано от NOS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм слагал на моето Сузуки Балено 1,3 седан турбо от Дайхатсу 1.0, но резултата не беше спъване. Сузукито (85 к.с.) вдигаше 200 по-лесно от настоящото ми сузуки, което 120 коня. При това налягането не минаваше 0,4 бара.

Редактирано от Orleto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...