Jump to content
K1NG

Лампата за маслото присветва !

Recommended Posts

Начи проблема е следния ако е проблем въобще. Когато паля колата след като запали лампата за маслото ми присевтва един път.Работата е там че все още не съм за смяна на масло. Имам поне още 2000км. И нивото му е 5мм под максимума не съм забравил даго наглеждам. Бе достатъчно е не е под минимума гаранция. И не мога да разбета защо така присветква (Само гокаго паля) :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

на мен така ми е пресветвало като намалее. Може би се е разредило много и затова. Има и още един вариант ама за него не съм на 100% , че става така - масления филтър има клапа , която не позволява да се връща маслото в картера. Ако отърва е вероятно да е нужно повече време докато го напълни. Ама това само съм го чувал не знам да ли въобще може да стане.

Редактирано от teror1sta
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И аз имам подобен проблем... и при мен присветква понякога, понякога не присветква. А понякога свети за 1 секунда и изгасва. Маслото ми е много малко под максимума. Аз го дължа на, примерно, нужното време за да подкачи налягане, не знам.. много ще ми е интересно и на мен да чуя отговор на този въпрос.Важно е да се отбележи, че никога не ми е светвало след запалване на двигателя по време на работа или на ход. Само първите 1-2 секунди след запалването.

Редактирано от ShEfA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да ви кажа, на мен направо ми светна и сега съм в гаражу и чакам за сервиз. Може да е маслена помпа, ако започне да ви свети на свободен ход на двигателя и като форсирате да спира, предполагам е за маслена помпа, също съм чувал, че може и вала да е паднал от размер, което нещо се случи при един наш автомобил. А пък може и просто да е датчик. Но според мен това не е проблем при който може да си чакате. Особенно при Х22, където ремонта е прекрасен от финансова гледна точка.Сигурно това са двата най-тежки вариянта де. Дано не е нито единия от двата.

Редактирано от mEtaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понякога заради некачесвен маслен филтър, при палене, лампата не гасне веднага, а и трябват 2-3 секунди. Само че премигване... не знам дали може да е заради това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз го имах този проблем преди , сега се оправи... нищо сериозно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Начи точно както Shefa каза. След запалването присветва за 1 секунда и това е, повече не се появява. И аз мисля че не е нещо серизно, ама знае ли човек.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При запалване е нормално да светне,и след като запали двигателя трябва да угасне,при много автомобили е така,но ако в движение,при рязко спиране и тръгване присветва,това не е нормално,един приятел имаше такъв проблем,и като погледнал маслото,то едвам цапа щеката...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо просто не си платиш за една диагностика 35лв и да ти е мирна главата? Там всичко си показва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ем аз така или иначе още 2000км и ще сменя маслото. Мисля Кастрол Магнатек 10W40 добре ще и доиде. Бе смятам, че не е нищо сериозно.Аз не съм особено обезпокоен, защото на един приятел (със сивик също) му присветва по същия начин. За диагностика няма пари,защото сега ще се сменя генерация а веднага след това е на ред маслото - имам най-много още 2500км до смяна, не мисля да чакам да станеточно на 10000км и тогава да го сменя. :angry:

Редактирано от K1NG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За смяна на масления филтър си :fun: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми значи направо със смяната на маслото :fun: Тъкмо ще се види дали е от това. Ако се оправи ще пиша. Поне да се знае :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

купи си филтър от Honda, лампата на маслото спира да свети още преди да е запалила колата. докато с другите филтри им трябва около секунда работа, преди да загасне - явно нямат клапан вътре, и двигателя работи на сухо докато вдигне пак маслото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен от половин година ми се е случвало два пъти (последния преди седмица). Двигателя пали, лампата гасне на мига, но в следващата секунда пак светва за секунда, след което угасва и не светва повече. От тогава я наблюдавам константно и не го е правила. Може нещо моментно датчика да се е*ава. В тия жеги забелязвам, че доста уреди се държат странно, не само в колите. Друг вариант е маслото да е такова грозно менте, че вече за 5 хил. км градско да е смъкнало вискозитета или по друг начин да си е променило свойствата и това да влияе. И без друго от Хонда препоръчват смяна на 5 хил. в тежък градски цикъл. А аз си цикля нонстоп в най-тежкия (за България) цикъл :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!При мен беше същото нещо, веднага след запалването ми присветва за секунда и повече не светва. Вчера си смених маслото и масления филтър, и се оказа че масления филтър който свалих от колата е с 3см по дълаг от новия. Колегата Миамото от Варна ми беше казал че масления филтър който са ми сложили на предната смяна не е за моята кола. Веднага след смяната на маслото и филтъра запалих за да видя как ще ми светва този път лампичката и чудо :) всичко е както преди, няма вече премигване след запалване.Та мисълтта ми е, че може премигването да се дължи на неправилен филтър!!!Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както каза Slade, при мен това започна да се случва от както започнаха жегите. Може и от това да е, можеби и филтъра не е този които трябва,защото си спомням че доста се чудихме, когато го купувах (смисал тея от сервиза се чудиха, а уж били разбирачи) А що се отнася до маслото. Ся съм с някакъв Elf 10w40 и съм много недоволен от него. На 8000км вече е почерняло и се е разредило бая ми се струва(а тоя в сервиза вика че мога да карам с това масло 13000км, защото било полусинтетика). Просто нямам пари точно сега за смяна на маслото :) Нали все ми трябват 100лв. И тоя път няма да се лигавя или Castrol Magnatec или Motul.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че маслото е почерняло след 8000 км каране, си мисля че е добре - показва че си върши работата и отмива 'мръсотията' от двигателя. Маслото даже е редно да се сменя на по-малко от 8000км, а 10 000км са твърде много. Иначе и аз съм на принципа "Castrol Magnatec или Motul." :huh::help::huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за отмиването не го знаех. Мерси Paradox че ме светна. Аз си мислех че тва масло е скапано и че е почерняло щото е боклук :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених маслото. Вече нямам проблем с присветването. Наистина филтъра се беше прецакал нещо. Заради това е присветвала тая лампа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ппоблем!!! Минах 500км с новото масло и филтър, и лампата пак започна да присветва :thumbs1: Сега не всеки път както преди ама присветва.Или пък ако не присветне, след запалването на колата, прото не угасва 3-4сек. Ся къде да търся проблема. Може ли да е масленатапомпа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то няма много варианти: маслен филтър (отново) , маслена помпа, датчик за налягане на маслото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз вчера смених маслото и забелязах, че новия ми филтър за 10 лв. е по-малък от стария ми, който беше японски (когато си сменях маслото в Атина) и сега по-бързо ми гасне крушката като запаля .. Незнам дали ми се струва, но сега със Мотул 6100 като че ли малко чука първите 10-15 сек. .. Със 4100 Turbolight с което бях не беше така. Карам си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

K1NG от къде го взе филтъра, колко струваше ?? Ако някой зне добра марка и магазин от къде да се вземе да казва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ппоблем !!! Минах 500км с новото масло и филтър, и лампата пак започна да присветва :lol: Сега не всеки път както преди ама присветва.Или пък ако не присветне, след запалването на колата, прото не угасва 3-4сек. Ся къде да търся проблема. Може ли да е масленатапомпа?

Колега, а сигурен ли си, че си избрал масло с правилен вискозитет, за твоя двигател? Ако си с по-рядко масло, ще минава повече време, за да качи налягане системата. А какъв филтър сложи? Редактирано от LAMER

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,Преди 150 км. смених (не аз а в сервиз ) маслото и филтрите (горивен, маслен и въздушен). Маслото е TOTAL a филтрите съответно са VIC. Все още няма впечатление, но е факт че лампата на маслото не ми присветва след като запаля (което се случваше преди смяна).Поздрави на всички. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ем малсото ся е Castrol Magnatec 10W40 и смятам, че е като за моята кола все пак. А филтъра е от сервиза в които ми сменят малслото. Там нали уж го гледат по каталог. :) Ма тва не значи, че не могат да объркат де. Аз имам спомен, че преди бях с по голям малслен филтър, а ся все някви къси ми слагат. А да че се сетих. Имаше въпрос за цената. Ми 5 лв струва :)

Редактирано от K1NG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един от проблемите на тия филтри за по 4-5 лева им е точно това - гуменото клапанче, което трябва да задържи маслото във филтъра след като загасиш, не уплътнява и после, като палиш, двигателя поработва на сухо докато се напълни филтъра и вдигне налягане. А може и да са ти сложили някакъв филтър, който са имали и просто е паснал на резбата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами моя е за 20лв пишеше Honda ама пак ми премигва ниакой път. Маслото ми е Mobil Super S 10W40 100км след като го налях стана мръсно, но както вече разбрах това е добре. Предстой ми смяна скоро и смятъм да промя двигателя и да сложа пак същото масло или Motul. Единственият ми проблем е филтъра май защото го купих от някакъв не много представителен магазин на Симеон ( само него видях да работи след 19ч ).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята лампа пресеятква след като запаля.И тожа е от скоро след като смених маслото.Преди е карах с Castrol 10-40 после снених пак Castrol 15-40 и филтарът ми си го слагаха в самия сервиз, не змам каква марка е и колко струва.Сега съм с Motul 10-40, купих го от колега от форума, който ми каза, че го е внесъл от Франция.Сам си смених маслото и сложих филтър, който купух от магазин само за япоснки коли.Струваше 10лв. и е японски инаше и друг на тея пари 10-12лв., но взех японския уж за по-хубав :) .И много ме съмнява, че е точно от филтъра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

или може нещата да са малко навързани. Слагаш нов филтър и ново масло. Отначало всичко е ОК. поразрежда ти се маслото (защото до сега дето съм виждал всички масла стават на вода след известно време!) Клапана на филтъра почва да не може да го задържа както трябва (понеже и те сигурно са с голямо качество) и ето ти проблема ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A може и верно всичко да е просто от жегата ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

или може нещата да са малко навързани. Слагаш нов филтър и ново масло. Отначало всичко е ОК. поразрежда ти се маслото (защото до сега дето съм виждал всички масла стават на вода след известно време!) Клапана на филтъра почва да не може да го задържа както трябва (понеже и те сигурно са с голямо качество) и ето ти проблема ....

Тая теория ми е много любопитна - от какво пада вискозитета на маслото? Или как и от какво се разрежда?В сервиза на Омбре се твърди, че мешането на масло с бензин при двигателите на Хонда, особено пълни инжекции е абсурдно и аз силно вярвам и се надявам, че е така. Факт е обаче, че и моето масло изглежда редичко и понамирисва след повече от 7000км - капе от щеката яко като се извади (не гори, пробвал съм да го паля . Смятам да послушам книжката на Хонда и час по-скоро да го сменя.От какво обаче се получава така? Накъсват ли се по-дългите въглеводороди при толкова дълго каране и високи температури, нещо друго ли става, лятото ли е причината? Какво?Другия неоспорим факт е, че за 5-6000км маслото не беше мръднало и с милиметър, но изведнъж започна да понамалява по малко (3-4мм за 2000км), а течове няма. Дали като стане на чорба и двигателя почва да го опитва?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая теория ми е много любопитна - от какво пада вискозитета на маслото? ... Смятам да послушам книжката на Хонда и час по-скоро да го сменя.Другия неоспорим факт е, че за 5-6000км маслото не беше мръднало и с милиметър, но изведнъж започна да понамалява по малко (3-4мм за 2000км), а течове няма. Дали като стане на чорба и двигателя почва да го опитва?

Задаваш си въпроси и сам си отговаряш... :D Вискозитета пада от пробег, работа, насищане с изгорели газове и т.н.П.П. Друг е въпроса, че много често при смяна на масло в сервизите / не всички / не сипват масло... !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, не сипват масло, а някакви скоросмъртници (за мотора) и не слагат филтри, а някакви измислени боклуци. Поради тази причина от доста години сам си купувам маслата и филтрите и си сменям маслото на едно и също място, където виждам какво правят. По-интересно ми е дали и при други се проявява подобен минимален спад на нивото когато маслото си влоши параметрите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. !!!Почне ли да спада, смяната е на прага...

Редактирано от sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги днес и на мен ми направи тоя номер сутринта като я палих присветна лампата за маслото и веднага загасна.......маслото ми е на 4000 км грам не го е барнала MOTUL 10W-40 та изключвам вариянта да е от него. по ме съмнява масления филтър ....дадоха ми някакъв бош с клапа ама явно клапата му не държи.......та някои да препоръча качествен маслен филтър.........благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък не виждам проблем в това да ти присветне лампичката... и какво от това?! Колата си работи, двигателя мърка, обаче видиш ли за 1 сек лампичката присветва...

 

Цял живот си карам Сивика така и до сега единственото нещо което съм правил по двигателя е регулиране на клапани(преди 5 години)...D15B2 е супер здрав мотор, наистина!

Редактирано от paRADOx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми аз и аз не се притеснявам вече. Просто преди не го правеше. И след като започна да го прави се притесних, но явно за нищо :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених маслото с филтъра (набутах се да взема филтър от Бултрако) и вече не присветва. А дали е от вискозитета или от филтъра - Господ знае.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, при мен също е така, въпреки че си смених маслото :D , но честно казано не ми пука особено :P , каручката си върви без проблеми. поздрави :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...