Jump to content
Борислав

Д15б2 и смяна на главата от 1.6 125коня.

Recommended Posts

Здравейте на всички смятам да си сменя главата на д15-ката с д16-ка.Ще съм благодарен за информация освен главата комплект с инжекциона какво ми трябва още за да стане всичко както си му е реда. Исками се да и вдигна конете и да се изтреля повече. Всякаква информация ще ми е от полза. Извинявам се ако има такива теми но неможах да открия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=554053п.п. Ако искате превод на т.5 казвайте :huh: Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да определено ще ми е нужен превода. Нищо неразбирам от чужди изици.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва ти :оборудвана глава- D16Z6,Z7,Z9,Y8 делко- D16Z6 ECU- P28агренажен ремък- D16Z6кабели за свещи-D16Z6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://4storing.com/jmp66t/37ebcde473c8513...07169df747.html Превода е правен от технически неграмотно лице и е възможно да има недомислици. Малко съм го редактирал ама ме домързя да го прегледам цялото. И както съм допълнил: ако сложиш Р28-ца ще трябва да минаваш към ОБД 1 инсталация. В момента съм се запътил да слагам Втек глава и ще го правя с РМ6. Просто Р28 е непоносимо скъпа работа за мен. оп също така не е лошо (според мен е задължително) да си намериш и раздвижена ролка на разпределителния вал. НО все пак може и без нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1-во Най-лесно е с PM6 или еквивалентите който можеш да намериш в линка за пълен инжекцион на д15б2 в полезните технически теми (една от статиите е преведена дори само трябва като я отвориш да цъкнеш българското знаме)2-ро раздвижената ролка е силно препоръчителна, но да не забравяме че съм си карал колата 2 години без такава и вобще не е невъзможно. Разликата е половин зъб, което е много ама като няма човек ролка, става и така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви момчета за информацията а акоможе да ми кажете колко ще ми струва тази процедура преблезително. За да знам с колко парици да се подготвя. И да започвам действията да посабера нужните части и да влизам във филма. Още веднаж ви благодаря на всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ами ето ти едни примерни цени. Тука ще кача и части за ремонт на двигателя , защото така и така се отваря няма да е лошо да ги смениш.

 

това са задължителните работи:

 

Глава д16з6 - 240 лв.

смукателен колектор д16а6 / д16з6 - 50 лв. / 140 лв (като аз ползвам д16а6).

делко от д16а6 (РМ6) - 60 лв.

Еку РМ6 - 60 лв. (+ още някой лев ако не можеш да си го чипнеш сам).

гарнитура за смукателен колектор - 8 лв.

семеринга на разпределителен вал - 10 лв.

гарнитура за главата д16з6 - 75 лв.

оптяжна ролка - 50 лв.

ангренажен ремък д16з6 - 60 лв.

свещи (преоръчвам Денсо) - 20 лв.

кабели за свещи - там незнам колко са. Стават и от Втек-Е. Може да не ги взимаш нови.

разни кабели и реленца - 10 лв

 

части за ремонт на двигателя:

 

гумички на клапаните - 30 лв.

сегменти - 130 лв.

биелни рагери - 50 лв.

семеринга на колянов вал - 10 лв.

желателни неща:

 

раздвижена ролка - 150 лв

препасване на клапани - там зависи може и сам да си го направиш.Иначе е около 110 лв.

шлайф на главата (то това е задължително) - 20 лв.

 

за работа :

 

ако не си го правиш сам не ми се мисли .... :rolleyes:

 

ако нещо съм пропуснал допълвайте :rolleyes:

 

п.п. Вариянта с Еку Р28 е следния : Еку Р28 - 250 лв, Делко ОБД 1 - 150 лв, преходник или смяна на инсталацията - доста не знам точно коло.

п.п.п. Това са частите който съм си намерил , но имай в предвид че не е сигурно на какви цени ще ги намериш. Особено частите който са 2-ра ръка (главата, Еку-то, делкото и смукателния колектор)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един технически въпрос,ако се сложи раздвижена ролка,стария капак на ремъка става ли или се слага друг капак и какъв точно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да допълня :rolleyes:резисторна кутия, ако ползваш нискоомни инжектори (а те най-вероятно ще са такива) - 40-60 лв.и много важно нещо: намери си инсталацията за инжекторите и за делкото със всички букси, защото иначе е голям филм с поялника :rolleyes:.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

hondю добре че ме сети за инжекторите :rolleyes: Вместо да даваш 50 лв. за резисторна кутия , по-добре направо си намери високоомни инжектори. Така се лишаваш от известни главоболия и играчка за прекарване на кабели. Става и доста по прегледно (поне според мен).

 

wink: няма нужда да се сменя капака. Диаметъра е същия и дебелината е същата :rolleyes:

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала ви момчета доста информация ми дадохте. Сега е време да почна да сабирам чаркалаците и се започва филма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...