Jump to content
honda5500

Въпрос за Throttle Position

Recommended Posts

Здравейте, имам следното питане. Когато колата е на контакт и съм се свързал по OBD2-то,на лаптопа в програмата OBD Tool или OBD Scan,не се сещам в момента,ми показва Throttle position "9" като натискам педала се увеличава което си е нормално...но,когато натисна педала докрай,показва "91,8" това предполага са проценти де....та,това нормално ли е или не. Не трябва ли да стига до 100%....? Моля някой който знае да сподели :) Благодаря предварително !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за обд2 не съм сигурен, но примерно при обд1 с даталог, мойте стойности са идентични с тези които цитираш.ТПС-а е второстепенен сензор и най важното за ЕЦУ-то е при пуснат дросел, сигналът да е под определена граница а при натиснат да е в горната част на диапазона.... с други думи, ако празния ти ход е перфектен, не го мисли. Всъщност дори да не е перфектен, пак не го мисли защото фабрично датчика на дросела е настроен и не подлежи на донастройка, така че няма как да се е преместил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за обд2 не съм сигурен, но примерно при обд1 с даталог, мойте стойности са идентични с тези които цитираш.ТПС-а е второстепенен сензор и най важното за ЕЦУ-то е при пуснат дросел, сигналът да е под определена граница а при натиснат да е в горната част на диапазона.... с други думи, ако празния ти ход е перфектен, не го мисли. Всъщност дори да не е перфектен, пак не го мисли защото фабрично датчика на дросела е настроен и не подлежи на донастройка, така че няма как да се е преместил.

Благодаря за отговора "1net" не мисля да го ръчкам,а и още повече сега,когато разбрах че и при теб са такива данните.....въпреки,че ми е любопитно ей така просто дали може да стигне до 99 или 100 :rolleyes: и дали ще окаже някакво влияние....на нещо,освен разхода :rolleyes::rolleyes::lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако настроиш датчика да показва 100% при напълно отворен, ще ти избяга настройката за празен хода, а разлика във вървенето няма да има никаква.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.......xexexe....щеше да е много лесно тогава :unsure::huh::( Само мисля да си направя педала да е малко " по-мек" .Не знам при другите с Акорд 2001 2.0 автоматик как е,но на мен ми се струва доста "твърдичък" и ме дразни ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Хм, наскоро и аз се заиграх с obd кабела и щях да задавам точно същия въпрос :D Интересното е, че и при мен Throttle Position достига точно до 91.8% при докрай натиснат педал.Разбира се, веднага ми минаха разни хубави мисли...Примерно, че мотора е "спънат" умишлено, примерно заради данъчни ограничения или нещо подобно и че мога да изтискам още 15 кончета :lol: .Надявах се, да се окаже, че може просто да "натегна" малко повече жилото на педала, така че като е докрай натиснат, дросела да се отваря още малко и да стигне заветните 100% :lol: Ама пустите японци всичко са изчислили, никакви луфтове за обиране не оставили ... :P Иначе и аз имам подобен проблем с педала за газта... Много е чувствителен в началото на натискане и много трудно се управлява подаване на малко газ.Примерно плавно каране на първа с 10км/ч ми е голям проблем, леко да трепна и колата подскача напред. Взех да се замислям да заменя колелцето, на което се обтяга жилото с някакъв ексцентрик, за да направи по плавно регулирането на газта в началото....Че сега, като возя някой, на малка скорост карам на полусъединител, да не се излагам. :DЗнам ли, може пък двигателят да ми идва по мощен...

Редактирано от TipoMan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.............Иначе и аз имам подобен проблем с педала за газта... Много е чувствителен в началото на натискане и много трудно се управлява подаване на малко газ.Примерно плавно каране на първа с 10км/ч ми е голям проблем, леко да трепна и колата подскача напред. Взех да се замислям да заменя колелцето, на което се обтяга жилото с някакъв ексцентрик, за да направи по плавно регулирането на газта в началото....Че сега, като возя някой, на малка скорост карам на полусъединител, да не се излагам. :lol:Знам ли, може пък двигателят да ми идва по мощен...

ти поне можеш да караш на полусъединител.... :D тези двете пружини които са на дросела ако не са толкова стегнати,мисля че няма да го има този "проблем" . Мисля,че има начин да се оправи това,но нека се пробвам първо и ще кажа ако постигна нещо задоволително :lol: Не знам само дали "cruise control-ла" не го прави толкова твърд педала......... Ще видим ! Сега лятото се "преживява" но през зимата мисля ,че ще имам проблем с автоматика :D и плавното потегляне,въпреки че мога и на втора да тръгвам.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...