honda5500 2 #1 Публикувано 23 Юли, 2009 Здравейте, имам следното питане. Когато колата е на контакт и съм се свързал по OBD2-то,на лаптопа в програмата OBD Tool или OBD Scan,не се сещам в момента,ми показва Throttle position "9" като натискам педала се увеличава което си е нормално...но,когато натисна педала докрай,показва "91,8" това предполага са проценти де....та,това нормално ли е или не. Не трябва ли да стига до 100%....? Моля някой който знае да сподели Благодаря предварително ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #2 Отговорено 24 Юли, 2009 за обд2 не съм сигурен, но примерно при обд1 с даталог, мойте стойности са идентични с тези които цитираш.ТПС-а е второстепенен сензор и най важното за ЕЦУ-то е при пуснат дросел, сигналът да е под определена граница а при натиснат да е в горната част на диапазона.... с други думи, ако празния ти ход е перфектен, не го мисли. Всъщност дори да не е перфектен, пак не го мисли защото фабрично датчика на дросела е настроен и не подлежи на донастройка, така че няма как да се е преместил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda5500 2 #3 Отговорено 24 Юли, 2009 за обд2 не съм сигурен, но примерно при обд1 с даталог, мойте стойности са идентични с тези които цитираш.ТПС-а е второстепенен сензор и най важното за ЕЦУ-то е при пуснат дросел, сигналът да е под определена граница а при натиснат да е в горната част на диапазона.... с други думи, ако празния ти ход е перфектен, не го мисли. Всъщност дори да не е перфектен, пак не го мисли защото фабрично датчика на дросела е настроен и не подлежи на донастройка, така че няма как да се е преместил.Благодаря за отговора "1net" не мисля да го ръчкам,а и още повече сега,когато разбрах че и при теб са такива данните.....въпреки,че ми е любопитно ей така просто дали може да стигне до 99 или 100 и дали ще окаже някакво влияние....на нещо,освен разхода Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #4 Отговорено 24 Юли, 2009 ако настроиш датчика да показва 100% при напълно отворен, ще ти избяга настройката за празен хода, а разлика във вървенето няма да има никаква. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda5500 2 #5 Отговорено 24 Юли, 2009 .......xexexe....щеше да е много лесно тогава Само мисля да си направя педала да е малко " по-мек" .Не знам при другите с Акорд 2001 2.0 автоматик как е,но на мен ми се струва доста "твърдичък" и ме дразни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TipoMan 15 #6 Отговорено 25 Юли, 2009 (Редактирано) Хм, наскоро и аз се заиграх с obd кабела и щях да задавам точно същия въпрос Интересното е, че и при мен Throttle Position достига точно до 91.8% при докрай натиснат педал.Разбира се, веднага ми минаха разни хубави мисли...Примерно, че мотора е "спънат" умишлено, примерно заради данъчни ограничения или нещо подобно и че мога да изтискам още 15 кончета .Надявах се, да се окаже, че може просто да "натегна" малко повече жилото на педала, така че като е докрай натиснат, дросела да се отваря още малко и да стигне заветните 100% Ама пустите японци всичко са изчислили, никакви луфтове за обиране не оставили ... Иначе и аз имам подобен проблем с педала за газта... Много е чувствителен в началото на натискане и много трудно се управлява подаване на малко газ.Примерно плавно каране на първа с 10км/ч ми е голям проблем, леко да трепна и колата подскача напред. Взех да се замислям да заменя колелцето, на което се обтяга жилото с някакъв ексцентрик, за да направи по плавно регулирането на газта в началото....Че сега, като возя някой, на малка скорост карам на полусъединител, да не се излагам. Знам ли, може пък двигателят да ми идва по мощен... Редактирано 25 Юли, 2009 от TipoMan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda5500 2 #7 Отговорено 25 Юли, 2009 .............Иначе и аз имам подобен проблем с педала за газта... Много е чувствителен в началото на натискане и много трудно се управлява подаване на малко газ.Примерно плавно каране на първа с 10км/ч ми е голям проблем, леко да трепна и колата подскача напред. Взех да се замислям да заменя колелцето, на което се обтяга жилото с някакъв ексцентрик, за да направи по плавно регулирането на газта в началото....Че сега, като возя някой, на малка скорост карам на полусъединител, да не се излагам. Знам ли, може пък двигателят да ми идва по мощен...ти поне можеш да караш на полусъединител.... тези двете пружини които са на дросела ако не са толкова стегнати,мисля че няма да го има този "проблем" . Мисля,че има начин да се оправи това,но нека се пробвам първо и ще кажа ако постигна нещо задоволително Не знам само дали "cruise control-ла" не го прави толкова твърд педала......... Ще видим ! Сега лятото се "преживява" но през зимата мисля ,че ще имам проблем с автоматика и плавното потегляне,въпреки че мога и на втора да тръгвам..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове