fenabg 2981 #1 Публикувано 19 Юли, 2009 Колеги попаднах на един сивик ама за сега само снимки и ето това: ew21032228Номер на мотора та питам.какво сарце има тая кола и има ли игра в тоя двигател.Предварително благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Noodle 1 #2 Отговорено 19 Юли, 2009 1,3 е тоя мотор, от Сивик 84-87г. Афтърмаркет части почти няма и почти нищо(ако не и нищо) не е съвместимо между тоя мотор и Д серията след 88г. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #3 Отговорено 20 Юли, 2009 Мерси. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #4 Отговорено 20 Юли, 2009 Колеги продавача ми спори че тая кола е 1.5 и е 101 коня .По итересото е че видях колата мотора е инжекция и колата варви много добре даже доста добре .Вьзможнолие? Може и да е прав знам ли вече . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Noodle 1 #5 Отговорено 20 Юли, 2009 Прощавай колега, подвел съм те(объркал съм се с EV2) Сега погледнах, найстина е 1,5 тоя мотор. Ето какво ми излиза за него:EW2 = 1488cc SOHC non-CVCC SOHC EFI '84-'87 Civic/CRX (CDM) EW3 е със сходни характеристики и е 101кс, тъй че сигурно и тоя е там някъде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #6 Отговорено 21 Юли, 2009 EW2, 1.5, 12 клапана, карбуратор, 85 коня.EW3, 1.5, 12 клапана, пълен инжекцион, 101 коня.Сигурно е сменян мотора, защото аз EW2 инжекцион незнам да има.Виж на самия двигател какъв код пише. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nonamed 50 #7 Отговорено 21 Юли, 2009 1.5, EW1-2 - 12V карбове, ЕW3,4 - инжекция, EW5 - инжекция (110 к.с., доста интересна машина). Според Уикипедия - 1987 името EW е заменено с по-популярното D-серия, а EW1 до 5 става D15A1 до 5. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #8 Отговорено 21 Юли, 2009 С две думи направо питам колата ми я дават на много прилична цена подчертавам прилична да я зимам ли .и кажете дали може да се играе по мотора.а пак акорда ще е влекач ама дежурен . Хиляди благодарности и безаварийни километри ./// fenabg2000/// п.п номера ма мотора е по талон. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Noodle 1 #9 Отговорено 21 Юли, 2009 Аз първо бих погледнал в какво състояние е купето, дали не е много изгнило. Какво очакваш да постигнеш с мотора, някаква ориентировъчна цел? Иначе като цяло за EW двигателите: - електрониката е pred-obd0(оттук възможностите за настройка са минимални, да не кажа че ги няма), казват че има някаква възможност да се мине към обд0/обд1, ама дали се срещат съответните части за това в Европа... - всмукателни и изпускателни колектори от Д или Б(или която и да е друга)серията не са съвместими(трябва да си ги правиш по поръчка или да поръчваш от САЩ), - спортни валове - също не са съвместими пак по поръчка или от САЩ - други глави освен от EW( и ZC1, но с преправяне) нестават - окачването също е много различно и понеже вече са стари тия коли трудно се намират (добри) компоненти(има, но са скъпи) - и тн.Има направени такива мотори - срещал съм до 220кс на колелата от турбо EW3, 130-150кс атмосферки, според модификациите, като това са все ежедневки. Може би ще излезне по-скъпо отколкото да докараш някой произволен мотор от Д серията до същите коне, но пък ще си уникален Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #10 Отговорено 24 Юли, 2009 Според мен тези мотори са си загубена кауза освен ако някой не го прави просто за идеята че иска да прави ТАКЪВ двигател.много много трудности, малко части и принципи на действие които са слабо познати ( в смисал знаем много повече неща за по-новите мотори и това което знаем не е много приложимо за старите) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове