lvo 0 #1 Публикувано 17 Юли, 2009 Здравейте колеги въпроса ми е някой да е напасвал на сивик англичанка 1.4ис 5 врати,филтър за купето от друга кола,че ми писна на всеки 10000 км да давам по 25лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Seaman 1 #2 Отговорено 19 Юли, 2009 Колега не си мисли ,че филтрите за другите коли са много по -ефтини,а и не виждам защо да го сменяш на всеки 10000км,освен ако не караш само по черно .Варианта е да свалиш твоя,отиваш в магазина и избираш най-сходния по размер и естествено ако намериш по-ефтин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rossi 1 #3 Отговорено 19 Юли, 2009 Тази тема простооо Колега, наистина филтрите на другите автомобили не са много по-ефтини..като не ти се дават по 25лева всеки път, вземи си един спортен филтър и просто го почиствай Колега sharou, ти филтъра заедно с ремъка ли го сменяш??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KpaTyH 25 #4 Отговорено 19 Юли, 2009 Мисля, че човека говори за филтър на купето, а не за въздушен филтър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rook 0 #5 Отговорено 19 Юли, 2009 На колата(англичанка, 5 врата) ми имаше така история (преправян филтър). Един пръст отгоре разстояние и още толкова отстрани (въобще много куца работа). Не препоръчвам някой да си го прави така.lvo ако нямаш климатик, можеш да не слагаш въобще филтър като ти се свидят 25 лв. Вярно, че ще се надишаш на прахоляк, но ще си спестил $. Препоръчвам смяната да става през 1 смяна на мслото, а може и през 2 (зависи в колко запрашена среда карате, колко често използвате вентилатора, имате ли климатик и др.). Издухване на филтъра на всяка смяна на маслото, а по-добре на половината време на смяната (зависи на кой колко му се занимава). Издухването да става в обратната посока на нормалното движение на въздуха. По-добре първо го поизтупайте малко (ако е много запрашен). Не карам никой да се съобразява с това което съм казал. Колкото по-често имате възможност да си го сменяте с нов, толкова по-добре. Всеки сам си преценява какви са му възможностите и колко често може да си го сменя. Само не карайте без филтър, ако имате климатик и го използвате.Вероятно в инструкциите за експлоатация на колата пише колко е, но аз не съм обърнал внимание, въпреки, че я разглеждах днес. Предполагам, че ще е нещо от сорта на 20к - 40к км.Скоро сменях филтри и масло. Бяха ми обявили цена за филтъра на купето 53лв, ако няма климатик и 62лв, ако има климатик (това е за марка MANN). Нямаха такава марка обаче ( то и затова може да са обявили такива цени) и си взех някакъв за 26лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lvo 0 #6 Отговорено 20 Юли, 2009 Ами имам климатик но вече си купих филтър за 25лв.Аз лично не помня точно от къде съм го чул или прочел,но ми е запечатано в ума,че на 10000 се сменя филтър на купето.Отворих темата понеже там където ми правиха профилактика на климатика имаха всякакви филтри направени от апсолютно един и същ материал.Цените им бяха от 8 до 16лв като се има предвид че някои от тях бяха 2 пъти по големи от моя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #7 Отговорено 20 Юли, 2009 Аз предлагам да не се използва климатика, отпада смяната на филтъра, профилактиката на системата и куп други работи от сорта на фреон, пада разхода на гориво и при смяна на ремъци пак се спестява. Всеки знае, че колата води до малко или много разходи, просто когато си я избираш и купуваш трябва да се помисли и прецени. Отворих темата понеже там където ми правиха профилактика на климатика имаха всякакви филтри направени от апсолютно един и същ материал.Цените им бяха от 8 до 16лв като се има предвид че някои от тях бяха 2 пъти по големи от моя.Това дали звучи сериозно ! п.с. Еми извинявам се но не се сдържах. Хайде със здраве ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rossi 1 #8 Отговорено 21 Юли, 2009 Извинявам се моя грешка..аз филтър на купето нямам, но на баща ми на Аудито го сменяме при всяка смяна на маслото.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TYPE-S 1 #9 Отговорено 21 Юли, 2009 Аз на моята англичанка го сменям на 20 000 км и когато го вадя не е напълно затлачен.Няма нужда толкова честа смяна, освен ако не караш само по черни пътища или подобни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове