buleka vti 5 #1 Публикувано 10 Юли, 2009 Много се е говорило и изписало на тема масла но никъде не открих нищо за 5W50 Та въпросът ми е мога ли да си налея от него и дали ще е по добро от 5W40 което се предлага от Бултрако Маслото е донесено от Америка и поне произхода му е гарантиран.Моторът на който искам да го сипя е К20А1 iVTEC Някой ако е ползвал такова нека да сподели аз лично се притеснявам за горната граница 50 Ето и снимки на бутилката.http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1840/12...mcWQdk8V01R.JPGhttp://www.picvalley.net/v.php?p=u/2064/44...io6pxgC3rDW.JPG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #2 Отговорено 10 Юли, 2009 Аз съм с MOBIL 5W50 Rally Formula и нямам ядове Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #3 Отговорено 10 Юли, 2009 Е защо трябва да се притесняваш от горната граница?Трябва да се радваш бе брат,сипвай го.Радвай се и че ти е истинско маслото,а не като нас тука да се чудиш и маеш какво говно сипваш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wink 18 #4 Отговорено 10 Юли, 2009 Сипвай спокойно,цифрата 50 ако не се лъжа е за по-топъл климат! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
buleka vti 5 #5 Отговорено 10 Юли, 2009 Аз съм с MOBIL 5W50 Rally Formula и нямам ядовеНяма ли да имам ядове ,като се захлади времето с това 50 ?Казват че правел по дебел филм върху триещите се части а мотора е все пак оборотен нали е Vtec и то от ново поколение? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #6 Отговорено 10 Юли, 2009 Докато тая К20-ка достигне оборотите на една Б16-ка доста вода ще изтече така,че наливай спокойно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #7 Отговорено 10 Юли, 2009 Сипвай спокойно,цифрата 50 ако не се лъжа е за по-топъл климат!Лъжеш се... Само първата цифра има връзка с климата...Втората е вискозитета който запазва маслото, при нормална работна температура на двигателя... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BENJI_CRX 8 #8 Отговорено 10 Юли, 2009 Аз съм с MOBIL 5W50 Rally Formula и нямам ядовеАз също сипвай смело Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #9 Отговорено 13 Юли, 2009 не е лошо маслото, но е прекалено дебелодвигателя е създаден за масло с вискозитет 30, че напоследък и 20 препоръчват от хонда!разбирам двигателя да е на 200 000+ км, да са се увеличили хлабините - но нов мотор да мъчиш с такова дебело масло, не го разбирам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
em1l 30 #10 Отговорено 13 Юли, 2009 SAE 5W50 - означава че маслото е по класификация на съюза на американските инженери 5W е вискозитетния клас при ниски температури(зимен сезон) 50 е вискозитетния клас при високи температури(летен сезон). 50-то не трябва да те притеснява защото просто маслото е предназначено за по-високи температури. А пък и не се знае какви жеги ни учакват идните месеци . Може и да е била излишна информацията която написах но аз така ги знам работите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
buleka vti 5 #11 Отговорено 13 Юли, 2009 Не знам взех да се притеснявам от това 50 като се има в предвид ,че изминавам малко километри на месец най вероятно ще карам цяла зима с това масло.Някой да си е купувал от Бултрако случайно?На тубите пишело Хонда но вътре какво е незнам.Там ми предлагат също пълна синтетика на 29лв. за литър Парите плюс минус 5лв не са проблем но ми се иска да налея наистина добро защото старото в колата е, като сълза но нямам данни кога е сменяно и ми се иска да го сменя.Колата е на 148хил.км.По книжка ми дават 5w30 или 5w40 но като се има в предвид ,че идва от Швейцария а там климата е по суров направо взех да се колебая Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #12 Отговорено 13 Юли, 2009 (Редактирано) Не се колебай хич, днес бях до Бултрако за масло за скоростите и не ми се видя скъпо. Взимай и знай че е каквото трябва. Така мисля аз. Редактирано 13 Юли, 2009 от Stefan Milev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове