Jump to content
stan7519

Смених двигателя на Сивик 1.3 5та със Crx1 Zc1

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Смених двигателя на Сивик 1.3 5та със CRX1 ZC1, но не намирам датчика за температруата, който би трябвало да е на корпуса на термостата...И компютъра дава грешка- 7 нормални премигвания...Колеги, помогнетеееееее......... :)

Редактирано от stan7519

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седма грешка е TPS (Throttle Position) !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седма грешка е TPS (Throttle Position) !

Колега, може ли като за нищо не разбиращи...Благодаря! :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сензор за позиция на дросела. Намира се на самия дросел - отчита колко е отворен. Провери го - може просто да не е закачен както трябва. А температурния датчик мисля, че е на самия радиатор или на някой от маркучите преди водната помпа (може и да бъркам, не ме убивайте с камъни).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

датчика за положение на дросела е черна кутийка до сами дроселовата клапа, прегледай и зачисти при нужда буксата. кой датчик за температурата- този,който отчита на таблото ли? той е на главата под делкото, този за перката е навит на самия радиатор. ако ползваш радиатор от 5 ген сивик нейния(не съм сигурен на 1,3 )е лепен, не се завива на радиатора.имаме идея и ние да правим такава точно интервенция. кажи как пасна мотора,по тампоните какво преправя,други захвати и изобщо какви ядове имаше!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, колега, като се оправят нещата ще пиша и ще пратя снимки (само да стане).Според теб дали малкия радиатор (от 1.3) ще свърши работа или да търся по- голям?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

аз съм с такъв црх-радиатора му е доста по голям от този на 1,5-12кл. имай го предвид. на 1,3 е много малък според мен, от 1,5 сивик също. вземи си от 1 ген- има няколко за части в мобиле, но може би ще имаш малко проблеми понеже ако не се лъжа на црха е малко по виско от на сивика и може да ти опира в механизма за заклъчване на капака(слагаш спортни закопчалки и си готов). успех с проектавиж под делкото датчиците, но мисля,че там е този който ти трябва.

Редактирано от pitbuls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм с такъв црх-радиатора му е доста по голям от този на 1,5-12кл. имай го предвид. на 1,3 е много малък според мен, от 1,5 сивик също. вземи си от 1 ген- има няколко за части в мобиле, но може би ще имаш малко проблеми понеже ако не се лъжа на црха е малко по виско от на сивика и може да ти опира в механизма за заклъчване на капака(слагаш спортни закопчалки и си готов). успех с проектавиж под делкото датчиците, но мисля,че там е този който ти трябва.

Радвам се, че има с кого да споделя мъките :) Преди две седмици си купих по- голям радиатор тук от форума, но се оказа че някой е решил да се отърве от спукания си боклук.. както и да е... ?Та заради него преправях стойките- раздаличавах ги....Вече ако се наложи, ще трябва да купувам нов, че ме е страх да не се набутам отново.А като купувах този двигател, го карах( пробвах го) около половин час с малък радиатор и уж нямаше проблем, загряваше нормално.А тези 150то коня Vitek са същата големина, но са по- дебели... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е завари го радиатора, не става ли. ако е на тръбичките можеш да го калайдисаш или да изолираш една две- не е проблем. иначе подкара ли го, метни ми някой снимка как е в коша на 5 та, ако искаш на лично, да не издаваш публично докато не си пуснеш тема в проекти :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пукнат е на три места долу на пластмасовата част.Тия дни ще направя снимки и ще ти пратя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

миналата седмица носихме един радиатор с 3 те уши за захвата скъсани и отдоло дупки-завариха ги и сега е огън. прави го, ще стане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

миналата седмица носихме един радиатор с 3 те уши за захвата скъсани и отдоло дупки-завариха ги и сега е огън. прави го, ще стане.

Значи да ти кажа ,че ме е страх да го правя, не че не мога ,трябва да го запоя отвън и отвътре и да му сложа Поксипол... Опасявам се да не гръмне и тогава вече да хвърля двигателя... преди да му се порадвам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма чак такова голямо налягане, че да гъмне. ако капе ще го видиш. от поксипол от сега да ти кайа файда няма. само заварка. но ти си знаеш най-добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Качеството е доста лошо, но в момента само тази имам:http://bg.fotoalbum.eu/stan7519/a258863/00000006Каква е тази заварка за пластмаса?

Редактирано от stan7519

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тампоните преправя ли ги? радиатора го караш на пвц заварчик и ти го оправя както трябва(с горещ въздух се топи пласмаса и се нанася ву мястото). с твойта кутия ли ще караш или и нея сменяш? с окачването и полуоските имаш ли ядове, полуоски сменя ли(1 ген е с торсион отпред, на сивика окачването е друго, как ще оправяш там далаверата).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тампоните преправя ли ги? радиатора го караш на пвц заварчик и ти го оправя както трябва(с горещ въздух се топи пласмаса и се нанася ву мястото). с твойта кутия ли ще караш или и нея сменяш? с окачването и полуоските имаш ли ядове, полуоски сменя ли(1 ген е с торсион отпред, на сивика окачването е друго, как ще оправяш там далаверата).

Преправих стойката за тампона, който е от страната на ремъка, поставихме я отпред, а не отстрани на двигателя както си беше. Кутията ми е от 1.3-то и полуоските също. Ако бях сложил новата кутия, трябваше да правя стойка за тампона на друго място, а полуоските също са различни- едната е по- къса, другата по- дълга и трябваше да преправям и тях. Наложи се да изрежа малко скоростната кутия (ъгълче) от страната на термостата, защото не можеше да се затвори кутията.Изрязах малко ръбче и от стартера, за да може да зацепва венеца и леко разширих едната дупка за захващането му. Самия двигател е захванат на пет места- ляво, дясно, отзад, отдолу-отпред на две места.Днес най- накрая и чух гласа и взех да се поуспокоявам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

скоро ще гледам да пратя снимки по подробни

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ето коеги най накрая подкарах колата която толкова време се занимавах ме,но прблема с 7 грешка си стои.Значи буксата на датчика които ми бяхте казали е зачистен разглобих самия дросел и него зачистих и пак ми засветва 7 грешка свалих клемите на акумулатора същото си стои без промяна.И ако някои реши да слага малак радиатор от 1.3 на голям двигател хубаво е да не го прави защото малко дига температура от нормалното което е,в общи линии е това от цялата промяна.Благодаря на колеги те които ми даваха съвети :) .Ако имате някакви идеи приемам.

Редактирано от stan7519

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ако някои реши да слага малак радиатор от 1.3 на голям двигател хубаво е да не го прави защото малко дига температура от нормалното което е,в общи линии е това от цялата промяна.

...ми аз не съм забелязал да има някаква разлика в радиаторите на 1.3 и 1.6 5 ген. твоят двигател който си сложил е от по старите които са ползвали по големи радиатори,но би трябвало термостата да отваря пак на същата температура

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За грешка 7 - премери съпротивлението на сензора да видиш дали още е наред. Ето линк към manual-a:Throttle angle sensor test

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега хубав суап с интерес следя темата....успех с този с много готин двигател zc1:))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ако някои реши да слага малак радиатор от 1.3 на голям двигател хубаво е да не го прави защото малко дига температура от нормалното което е,в общи линии е това от цялата промяна.

...ми аз не съм забелязал да има някаква разлика в радиаторите на 1.3 и 1.6 5 ген. твоят двигател който си сложил е от по старите които са ползвали по големи радиатори,но би трябвало термостата да отваря пак на същата температура
Здрасти заначи колега разлика до колкото съм виждал на 1.3 е по тънак от на 1.6 като размер са еднакви 1.3 ако не се лъжа околу 3-4см.ана 1.6 8-10см.ако бъркам моля да бъда извинен.По принцип трябва да е кадето е темературата леко по надолу.А сега при мен е м/у средата и червения сектор и тогава ми включва перката и се спира на средата.Днес е тествах колата на моменти ми държи високи 1500 . :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За грешка 7 - премери съпротивлението на сензора да видиш дали още е наред. Ето линк към manual-a:Throttle angle sensor test

Много ти благодаря колега за тази иформация.Значи за да бъда разбран отвори на това което ми прати на 55 страница 11.87 долната картинка където е показан самия датчик това беше замерено беше добре после го разглобих този целия датчик и го почистих и пак си беше същата работа.Незнам дали нетрябва да се занесе компа да му се нулират грешки те.Даите съвет.Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам ползваш ЕЦУ-то от ZC1, кажи какъв му е номера?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам ползваш ЕЦУ-то от ZC1, кажи какъв му е номера?

Да колега ЕЦУ-то е от ZC1 номера който видях, пиша ти го както го видях той е 37820-PJ1-752 от долу 213 (6)Искам да те питам, TPS-а дали може да се е бъгнал и да иска нов.Еднакви ли са тези TPS с други хонди, за да мога да го пробвам ако мога да намеря?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно ТПС-а може да ти се е бъгнал, затова ти дадох горния линк. Там си е показано какво да замериш за да разбереш дали сензора е наред. Според мануала ако съпротивлението ти е между 3,2 и 7,2 кОма то сензора е наред. Ако е извън тия граници си за нов. Само незнам дали има вариант да се смени само сензора или си за цял дросел :oЗа ЕЦУ-то - в нета не намирам как да ресетнеш точно твойто, но има за PE7(което е ЕЦУ от ЦРХ1, но за американския пазар, пък твойто е за европейския и/или японския пазар) тъй че мисля че ще стане, ако искаш пробвай: линк

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, днес замерих този сензор, показва 4,85 кОма, явно не там проблема. Съмнява ме да не е от кутията с вакуумите, защото ми държи или много високи, или много ниски обороти, гаснее или се изфорсира до 2000 оборота... Вече не знам какво да правя, приемам СЪВЕТИ всякакви... :ppp:o:( :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, няма никаква промяна колкото и да я базикам нищо.Забива муцуна при натискане на газта и продължава да държи високи обороти... И седма грешка си стои... :huh: :huh: :help:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, няма никаква промяна колкото и да я базикам нищо.Забива муцуна при натискане на газта и продължава да държи високи обороти... И седма грешка си стои... :):D :D

Никои ли незнаи бе колеги кажете :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз мисля че компа ти е за чистене от грешки..пробваи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз мисля че компа ти е за чистене от грешки..пробваи?

Не вярвам да стане с чистене на компа на този етап, върви тромаво, като спъната.... Набира бавно, няма никаква пъргавина

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне отстранихме проблема със загряването- смених датчика, който се намира под делкото(t). А иначе оставих малкия радиатор, вече не ми прави никакъв проблем :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, имам един въпрос: TPS от ZC1 сходен ли е с други TPS на други модели от D- серия благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) Редактирано от stan7519

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , защо ми се стори на снимките че колата има газово , ако е така може и от там да ти идва проблема с оборотите и невървенето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , защо ми се стори на снимките че колата има газово , ако е така може и от там да ти идва проблема с оборотите и невървенето.

Оборотите ги оправих, но пак върви мудно- и на бензин и на газ. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...