Jump to content
JDM.BG

към собствениците на D16z6

Recommended Posts

Интересува ме колегите с мотор D16Z6 колко вдигат на 400 метра ??? Един приятел имаше Сивик седан и правеше 160км/ч със заводския размер гуми, а аз имам дел сол и за 400 метра вдигам около 140....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

135-140 км/ч реално на сток кола

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами мойта като беше сток даде 15.7 на 400м и 152км/ч до 155 варира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) както казва колегата между 150-160....вече зависи дали вятъра е насрещен :cool::beer:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако шофьора е сакат като мен сигурно 130 някъде.. аз направих 17ка с моята кола :) вярно, тъкмо бях взел книжка, ама..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това 150-160 със сток д16 ли ? интересно как давате със сток д16 времена за б16 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

160 кмч при добър старт-трябва да даде доста добро време на 400м висока 14ка или ниска 15ка. А сток д16ки са ниски до средни 16ки ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята беше приблизително 145 терминална и 16.00 време приблизително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...мисля,че ако се направи масово замерване на Д16 най честата терминална ще около 140 тва 160 при сток автомобил е невероятно ;) ....ама нали сме Хонда Форум очаквам изказвания,че е можело и с още повече от 160 :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има го и момента на реална терминална и това което показва километража :D доста хора се заблуждават по него и за това са тия силни изказвания ;) ВТИ трудно стига 160 терминална ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Хора, а запитвали сте се дали са ви вярни километражите :D аз не вярвам заводсkа сток Д16З6 да направи повече от 140-145 километра ;)

Редактирано от west bam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Километража показва с около 7% по-висока скорост от реалната. Вземете един GPS и проверете това конкретно за вашата кола.При мен разликата е около 5%, но съм с 15" джанти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4км е отколението с гпс при мен мерено е 80 100 140 160км така че реално колата ми е била дала време около 147 150/по километраж около 155км/ч/ колета е мерена на сливен с техниката на състезанието затова се записах да участвам за да видя от къде тръгвам ;) Колата си беше сток само без катализатор и със филтър от 8лв :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен положението е 140 и малко.... като се има в предвид че нямам сегменти ;) но въпреки всичко усещам че на 3та вече колата спира да се развива... докато на пича, за който говоря неговия сивик седан на 3та пищяха гуми.... 15ки... а аз с 14ки умирам на 3та

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стокова ... 16.2-8 зависи коя модификация е. ;) (И ЕКСТРИ) моита дава 15.5-6 с малко доработки терминалнтие им са ниски 140-5 ;) --дължи се на дългата 3-та ;) ...~160 ;):D;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен много е важен момента на превключване на скоростите..а от 140 до 160км/ч.за 400м.ако превключиш в най-подходящите обороти...може и да се постигнат 160км/ч..така мисля... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

160 терминална- на господар сивика не знам дали ще ги направи,а колата му върви многоооооо повече от стокови вти,астри ц20хе саксота втс и тн....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много ми е интересно да видя едно 0-180 на з6 в 5-та защото ми се струва, че за 140-160 й трябват 250м ... не знам как ги пишете тия скорости .. я взезмете се огледайте в тоя линк и кацнете на земята "някви" времена от драг ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами мойта като беше сток даде 15.7 на 400м и 152км/ч до 155 варира

Това не може да е истина 'щото според murdera сток Б16-ка дава около 16 сек. на 400м., не се заяждам с никой, просто в другата тема като видях това негово изказване много се смях

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е според теб колко дава 6 ген б16 ? 15.00 ли

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

една кола може да деде и 15,5 може и 16,5 много зависи кой кара ! Не се карайте момчета какво е значението коко вдига всяка кола е карана по различен начин и върви различно .Например ако колата ти гори масло тя вдига компресия и върви повече от същата такава която негори масло ,така 1вата ще бяга много повече от другата ,все пак ако гори много вече няма да даржи компресия всичко е мн относително .147км/ч си е отлично за з6 при добър старт !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По тоя въпрос спор не може да има ! двама души с една кола лесно могат да дадат даже 3 секунди разлика на 400м ... дори опитен шофер може да даде над 1с повече от оптималното ако не познава колата ... за това колко голямо може да е времето ограничения няма ;) Но има ограничения за това колко малко може да е !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

д16З6 СТОК няма как да слезне под 16.2-16.3 при перфектен мотор и терминална 140 по километраж и не повече от 135 реална ... !!! Това обаче при аграрско перфектно каране ... повечето случаи са 16.5 +++

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

д16З6 СТОК няма как да слезне под 16.2-16.3 при перфектен мотор и терминална 140 по километраж и не повече от 135 реална ... !!! Това обаче при аграрско перфектно каране ... повечето случаи са 16.5 +++

Луд ли си е, повечето са 17 + и 135 терминална

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека се обърне внимание и на пистите !!! все пак сливенската писта е най оптимистичната на балканите да не кажа и в Европа :tease: а повечето хора винаги сравняват времена с бужурище... :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз като се пусках там колите които се пускаха на божурище даваха същите времена на 2те писти ,и те се надяваха за някви рекорди защото уж била с склонна към рекорди но уви времената им бяха същите .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

брат ми кара д16з6 и времето му е 16 за терминална не сам сигурен но не повече 140-145 аз сас стария мотор (д15б2 с колектори) давах 16.5 и 135 терминална това по замерващата техника а сега давам 15.2 с терминална 154 което е непосилно за сток з6според мен реално сток з6 е между 16.1, една-две стотни надало или нагоре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 600-700 стоник конювите коли явно не се усеща , но при наще каручки взяко нещо е от значение дори и температурата на въздуха ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7-12% e е разликата в количеството кислород на единица обем, между летен и зимен ден .. това лесно може дасе обърне на 5-10% разлика в мощноста ;) обаче не за това спорим .. 160км/ч не може да се постигне с 10% повеече мощност :tease:П.П. ако колата е безумно олекотена, трудно може да се нарече сток също ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А трябва ли да има някаква фрапираща разлика между поведението на двигателя в CIVIC и DEL SOL ??? евентуално трансмисий ала бала ????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фрапиращата разлика е в 150кг в полза на дел сола :tease: доста по тежичък е ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не им разбирам много кой с какъв двигател е, но най-общо:1994 Honda Del Sol S MT 2301 1043.721992 Honda Civic Si HB MT 2326 1055.06Не виждам 150 кг разлика ... вероятно трябва да се намерят правилните модели за съпоставка и разликата ще отидде на 50 кг, но проблема не идва от тук , а от липсата на каквато и да било идея за аеродинамика на делсол-а ;) което на 140 може да дава 10 коня разлика в ефективната мощност ... Всъщност ще е добре да се сметне, ама като гледам каква максимална скорост са дали на делсола от завода, си мисля че това ще да е проблема с колата :tease:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз я мерих мойта с Г-ТЕК или как се казва там на 400м с 2ма човека 3 старта най доброто беше 17.85 и 135км тва с D15Z6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има сериозна разлика между д16 и д15, з6 ... вал, колектори, таблици , не съм сигурен за клапаните ... някой с такава може да ти каже .. но най-важното : слага се на 6-та само !разликата във времената е нормално да е голяма ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:lol: ами леко д15з6 е икономичен Втек ...... от там разликите стават ясни :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз предполагам, че той го е чувал това и се опитвам да изясня къде са разликите и защо времената му сатакива ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да отблежа по темата в многоброините ми тестове съм пробвал следното. ~100 кг човек в д16хх нея дава отклонение 0.5-6 сек на 400 метра ! терминаланта беше 139-140 ! (Без него 144)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да се спори.То е мерено милиони пъти.Скорост: 135-140Време: 16.5-17И това при перфектни други условия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...