Жулача 0 #1 Публикувано 28 Юни, 2009 Здравейте, знам че има много теми за газовите уредби... но имам конкретен въпрос за газовата,на който търсачката не даде задоволителен отговор не ме интересуват + и - на газта... Въпроса ми е много прост и искам конкретен отговор на въпроса а не разни бъртвежи и да ми казвате кой с къв газов инджекцион е, ще се радвам ако ми пишат найстина компетентни хора и да бъдат безпристрасни и колкото се може по-обективни! Та въпроса ми е: Къв газов инджекцион да сложа на сивик 6г. чпонка D14Z2 , Фобос или Simgas? Кой е по-добрия за мойта бракма? Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #2 Отговорено 28 Юни, 2009 от фобос почват все повече хора да се оплакват. имам наблюдения ву няколко коли с техен инжекцион и дават много дефекти всичките. за другите не мога да ти дам инфо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paio 0 #3 Отговорено 30 Юни, 2009 аз съм със Симгаз вече 50 000 км на Д16з2 и нямам грижи , доволен съм като изключим че в София нямат кадърен сервиз . Най доволен съм от сервизите в Карлово и Бургаз ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Жулача 0 #4 Отговорено 30 Юни, 2009 аз съм със Симгаз вече 50 000 км на Д16з2 и нямам грижи , доволен съм като изключим че в София нямат кадърен сервиз . Най доволен съм от сервизите в Карлово и Бургаз !Къде в Карлово не е ли едно село дао карлово - Ведраре? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
waterwet 8 #5 Отговорено 30 Юни, 2009 (Редактирано) Би било по-добре да се поинтересуваш в ниския клас от бардолини или там както се казва. Поне при нашата бг газ със съдържание на бутан (сега през лятото над 80%, за да намалят фирите от дишане на резервоарите) и наличието на механични примеси изпарител томазето е съвместим и е може би най-подходящ (задължително с полиестерен филтър, а не хартиен), за инжектори - по-евтини и по-лесни за почистване. И най-важното - избери тази с която майсторите имат най-голям опит. ПП: Е сега като нЕма анализи на масло ни гърбят зорлем да се занимаваме с алтернативни горива - газ, олио и всякакви кретении, които агрегатите не ги щат. Редактирано 30 Юни, 2009 от waterwet Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Жулача 0 #6 Отговорено 30 Юни, 2009 Би било по-добре да се поинтересуваш в ниския клас от бардолини или там както се казва. Поне при нашата бг газ със съдържание на бутан (сега през лятото над 80%, за да намалят фирите от дишане на резервоарите) и наличието на механични примеси изпарител томазето е съвместим и е може би най-подходящ (задължително с полиестерен филтър, а не хартиен), за инжектори - по-евтини и по-лесни за почистване. И най-важното - избери тази с която майсторите имат най-голям опит. ПП: Е сега като нЕма анализи на масло ни гърбят зорлем да се занимаваме с алтернативни горива - газ, олио и всякакви кретении, които агрегатите не ги щат.Прав си за алтернативните горива... бях се отказал от газта, но за българската реалност с тези заплати нема как... щем неще ще правим магарии! а каква е разликата в цената Брандолини- БГ алтернативи доколкото знам разликата е само в ECU-то, струва ли се да се плаща по-висока цена (зависи колко по висока) и БГ електрониката не е ли с задоволително качество за цената си? Все пак не мисля да каарам вечно таз кола трябва ми да не ми прави проблеми 2 години или да речем още 100000 км след това ресурса на ДВГ-то е изчерпан дори и на бензин да го карам... БГ инджекционите са с 2 годишна гаранция, но дали държат толкова да речем че е монтирана от спеециалист? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
waterwet 8 #7 Отговорено 30 Юни, 2009 Прав си за алтернативните горива... бях се отказал от газта, но за българската реалност с тези заплати нема как... щем неще ще правим магарии! а каква е разликата в цената Брандолини- БГ алтернативи доколкото знам разликата е само в ECU-то, струва ли се да се плаща по-висока цена (зависи колко по висока) и БГ електрониката не е ли с задоволително качество за цената си? Все пак не мисля да каарам вечно таз кола трябва ми да не ми прави проблеми 2 години или да речем още 100000 км след това ресурса на ДВГ-то е изчерпан дори и на бензин да го карам... БГ инджекционите са с 2 годишна гаранция, но дали държат толкова да речем че е монтирана от спеециалист?Имам предвид характеристиката за диференциализация на Брандолини-то и със сигурност знам, че работи безпроблемно с томазето, което е за предпочитане при екстремните условия на нашия газ. Колкото до другите не мисля, че са толкова интегрирани. За старгаз съм сигурен, че не търпи диференцияция, за Фобос - незнам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NPN 11 #8 Отговорено 1 Юли, 2009 Аз съм със SIMGAS. 45000 км никакви грижи. Наистина е важно кой ще я монтира и настрои. Централния сервиз е в Карлово в промишлената зона. Човекът там е много компетентен и учтив. Казва се Георги Митев. Във вървежа на колата нямам никаква разлика (или поне така ми се струва). Редукторът на SIMGAS е български, но идеално си работи и навярно е съобразен с качествата на нашето гориво. Разходът е около 6.5-7/100 LPG. Фобос?- нищо определено немога да кажа, освен това, че софтуера им е претрупан от настройки, които едва ли 'майсторите' знаят какво да правят. Имам софт на SIMGAS- направен е елегантно, без излишни неща, но върши, според мен, идеална работа. Изборът разбира си остава твой. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Борислав 23 #9 Отговорено 2 Юли, 2009 Момчета гледам че сте по наясно от мен. Извинявам се че се намесвам в темата но и аз съм решил да слагам газов инжекцион на акорда ми. Двигателя ми е 2.0 и 147 коня каква уредба ще ме посаветвате да си сложа. Досега никога не съм карал кола на газ и незнам каква да сложа. Благодаря ви. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gax 2 #10 Отговорено 3 Юли, 2009 Аз съм с Фобос на 30к км - никакви забележки. Вече е на година и 8 месеца. Гаранцията беше 1 г. Монтиран е в Пловдив, но не в официалния представител на Фобос. Доколкото разбирам новите са ъпгрейднати малко и сякаш са по-евтини с 50-100 лв. Едва ли отговорите, които получаваш до момента са ти достатъчни, за да решиш. Никой от редовните потребите няма да има опит с двата инжекциона, освен ако не се занимава професонално с това. Колегата Charlie е такъв специалист, доколкото знам. Може да потърсиш негови постове.Иначе колегите са прави - важно е майстора, който си избереш да има опит с дадената система. Доколкото знам Фобос не оторизират всеки да монтира тяхната система - имат си изисквания за качество и си обучават хората. Може да поискаш да видиш сертификат за завършено обучение на монтажниците. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
charlie 0 #11 Отговорено 3 Юли, 2009 Здравейтелеко оффтопик: По принцип не бих казъл какво е по-добре или по-зле от миникитовете на бългаските пройзводители (визирам БСМ, Фобус, Симгаз). За близо две години съм разцъкал може би повечето системи като хардуер и софтуер, който се поставят в бг. Съвсем отговорно мога да кажа едно - нито една не става като организация на софтуера в отношение прецизна настройка. Като цяло за да стане една настройка на ГИ, би трябвало да можеш да работиш бързо с оделните клетки в 3Д таблицата която е по: обороти, бензиново време, коефициент. Значи всеки по-запознат тунер знае как се настройва на дино или на път. Практиката е наложила едни прости начини на "ходене" по таблицата - обикновено с стрелките и примено с натискане на "шифт" бутона с срелка нагоре надолу променяш дадената клетка. Разполагаш и с графично изображение на картата, защото едно е да гледаш цифрички друго е картинката на графиката. А какво се случва в ГИ софтуерите. За да промениш накоя клетка задължително ползваш мишката, натискаш някави милион бутони за да промениш една кледака или поредица. След като изляза на път с някоя кленска кола в главата ми започва яко да се оформя тази картинка *!&№(& ЙЯХОАС(*((@# - по повод на бязмозачния софтуерист който е замислил поредицата от клавиши за нещо супер елементарно като направа. Даже нещо повече: на миналогодишния семинар на БСМ - споменах за проблема и отговара беше: "Ама май Вие сте единсвения който настройва по карта ?!" Ами кво да кажа повече - явно всите ГИ разработчици или нямат идея за кво иде реч или просто се взаимства от вече направени до този момент софт пакети. Даже беше ми обяснено, че автоматичната настройка работела безпроблемно на много автомобили и не било нужно да се прави настройка по карта. А сега ми кажете как точно се получава това: Колата е на правен ход и се взимат две реперни точки от 800 оборота и от 3000 оборота и тези данни ( при Фобус има и още две с натоварване - пуснати фарове и други консуматори) се изчислява цялата карта?!То като цяло е ясно защо се прави: Пуска се там така наречената автоматична настройка и се пуска клента да джитка. Нали минава там некви 1 км извън сервиза на газ, ами майната му... Срам ме е да го призная, но ГИ се поставят от хора дето си немат и хабер как работи един двигател. С горния пост не искам да засягам никого, но тези неща ни губят времето: мойто и вашето. край на оффтопа:До скороCharlie Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Борислав 23 #12 Отговорено 3 Юли, 2009 благодаря ти за отговора. Ако ти трябва да ми монтираш газов инжекцион на Акорд 2.0i 147hp. модел 99-02г. колата е автоматик незнам дали има значение, каква уредба би монтирал и колко пари ще струва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
charlie 0 #13 Отговорено 4 Юли, 2009 ЗдравейНа такъв тип въпроси бих отговорил само на ЛС или на място в сервиза. Все пак това е раздел където се обменят идей и мнения по технически въпроси, а не да накланям везните на даден пройзводител в една или друга насока. До скороCharlie Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Жулача 0 #14 Отговорено 10 Юли, 2009 Към Charlie: Добре ти знаеш ли добър майстор в Пловдив или казанлък или некаде между тях? А къде ти е сервиза в София и ти с коя марка ГИ работиш и кв са цените при теб“? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ocean 2 #15 Отговорено 10 Юли, 2009 Ас съм за симгас,доволенсъм от това газово.вече обясних в друга тема каде ги слагат в Пловдив/като тръгнеш към митницата в лявата страна се пада,на втория или третия светофар в ляво виждасе високо качен рекламен мотукар,та в двора на завода за мотукари е гас сервиза,момчетата работят качествено.Жоро от сервиза в Карлово е наи добрия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
digerr 0 #16 Отговорено 26 Септември, 2011 аз и брат ми си сложихме фобос и сме много доволни аз съм на 35000 км а той на 20000 НЯМА ЗАБЕЛЕЖКИ инжекционите ни излезнаха 1800лв (двата)с омаслители 2 години гаранцияимат 3 режима икономичен,нормален и спортен на нормалния градско ми дава 10 процента над бензина перфектно ако има кандидати 0887416050 пичовете са много точни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове