Barsy 1 #1 Публикувано 28 Юни, 2009 Здравейте колеги! Въпросът ми е към хората с монтирани вече такива системи на автомобилите си.През лятото автомобилите ви се чувстват добре,като си поемат по-свеж въздух,НО през зимата когато има даже и минусови температури,как възприемат двигателите леденият и влажен въздух,който влиза директно,без никакво съпротивление? Има ли някакви последствия и какви са те???Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #2 Отговорено 28 Юни, 2009 Мойта лично гореше като змей със интейк и топлинен щит! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Barsy 1 #3 Отговорено 28 Юни, 2009 Мойта лично гореше като змей със интейк и топлинен щит! Това през всеки сезон или за зимата става дума? С какав преразход излезе напред? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #4 Отговорено 28 Юни, 2009 За зимата става въпрос,сега пак съм със оригиналните кутии,но не за дълго. Някъде около литър ми качи,пък и зависи колко мачкаш педала за да се наслаждаваш на звука от филтъра! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stancho 4 #5 Отговорено 28 Юни, 2009 нали целта на тоя "щит", който всеки от нас самоделно си изработва, е въздуха да е колкото се може по-студенне би трябвало да има проблем, че през зимата въздуха е студен, поне според мен. аз някаква разлика несъм забелязалтя така или иначе зимата си харчи като змей, особено пък ако се чува и гласа на филтъра Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Barsy 1 #6 Отговорено 28 Юни, 2009 Колеги,освен,че харчи малко повечко гориво,интересува ме дали има някаква друга промяна през зимния сезон,например като пропускаемост на повече влага,в следствие на което може би ще има по-голяма амортизация на някои елементи в двигателя?Пак благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vtecman 0 #7 Отговорено 28 Юни, 2009 когато бях атмосферицен испозвах много опити на този темтози които ми хареса наи веце беше един като аем интеик,и за филтер зложих hks,наи свободниат филтар като моя plx mi показенесто като товаhttp://cgi.ebay.com/ebaymotors/1992-1993-1...sQ5fAccessoriesс това въждуха е по хладен и това е много важно за двигателиа,още сложих и термо протект за да запазя интеик от топлина на двигателно когато вали дъжд трябва да си по внимател защото има опаснотста от ефект хидролокоще,като опитвахме на динамометар,ниски интеик на високи обороти правиха 2-3 коня по веце от другино това е само на динометар защото там няма вентури ефект Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Barsy 1 #8 Отговорено 1 Юли, 2009 Благодаря колега! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #9 Отговорено 1 Юли, 2009 Някой ще ми обясни ли проявата на вентури ефекта при CAI системите че нещо не зацепих.Колкото до студения и влажен въздух, колкото по-студен толкова по-добре. С влажността е малко по-различно защото влагата реално отнема мощност от двигателя, но в никакъв случай не му вреди. Даже напротив, при по-изцедени двигатели влагата е техен приятел защото отнема част от енергията на горене като така повижава прага на детонациите и понижава температурата на горивната камера. Не случайно някой турбо коли на високи налягания пръскат вода (или вода и етанол) във всмукателния колектор.п.с. Забравих да кажа и за разхода.... Абе стига с тоя разход, карайте си колите както сте ги карали преди и разходът няма да се промени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове