Jump to content
Naz

Кросов мотор или Ендуро мотор

Recommended Posts

Тези дни се загледах из нета, и много ми допадат кросовите мотори, за ATV няма пари за сега така че ще е нещо от този сорт. Ендуротата които гледах не ми харесват много - повечето са грозни с тия фарове, изглеждат тежки и мудни. Кросарките от друга страна нямат фар, нямат място за регистрационен номер доколкото прочетох днес по-старичките модели нямат стартер дори. Но ме кефят повече. Въпроса е може ли да се кара по улицата легално, какво се прави ако стане тъмно и как се стартира? И разционално ли е да се кара и оставя из града кросарка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравей колега, според мен лично проблема със фара отпада веднага понеже може много лесно да се снабдиш с такъв само като смениш отпред спойлера, за стартера не е вярно някой имат и стартери а иначе ако няма се пали от манивела....имал съм ендуро и за града нямах никакви проблеми, но за кроса мисля че мястото му е извън асфалта а не на него, за регистрирането не съм много запознат но мисля че няма проблем да се регистриратп.с. мисля че си гледал не толкова кросови мотори, колкото ендуро спорт... разликата е много малка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сега като се зачетох из форумите из нета, изненадващо хората са доволни от китайски ATV-та, което веднаага ме навежда на идеята за едно. Предложения? според мен поне 250 куб. ще ми трябват, при размери 180 см на 75 кг. Те могат ли да се карат по улиците? Че са за извън тях съм съгласен, но се налага да се кара и в градски условия понякога.

Редактирано от Animal

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма проблем с регистрацията колега :D само трябва да си монтираш фар и стоп (поне за пред кат) след това......попринцип и АТВ то нямаш право да го караш в града но...... както всички виждаме ги яхат яако :) а дали да е крос или ендуро .... това вече е сериозен въпрос който иска малко повече мислене имай впредвид че чистият крос трудно се кара в града и по точно по асвалт (почти невъзможно е повярвай) докато ендурото можеш да го караш навсякаде и в града и в гората :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хаха,чакай да си поема въздух..........:D

стартер не ти трябва,защото машините са състезателни.говоря за кросовете.вече има 4Т такива,които са мега агресивни и вървят на копеле.Не знам кои от тях имат и стартери,но при всички положения имат манивела.

мислил ли си за супермото?аз си купих наскоро такова и е готино.има си фар и мигачи,има си регистрация,има си манивела и ел.стартер,има и сила да те пребие като куче:D

ти къде мислиш да го ползваш този мотор,това е най-важният ти въпрос.

ако ще е в града взимаш ендуро.немислимо е да караш между колите без фар.те с него няма да те видят,а без него си като невидим.

аз понеже ще го карам главно градско затова взех супермото.то си е с шосейни гуми и има доста по-добри спирачки от ендуротата,също и доста повече вървеж.

поне моето де......

ето ти снимка да го видиш какъв е красавец.

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега като се зачетох из форумите из нета, изненадващо хората са доволни от китайски ATV-та, което веднаага ме навежда на идеята за едно. Предложения? според мен поне 250 куб. ще ми трябват, при размери 180 см на 75 кг. Те могат ли да се карат по улиците? Че са за извън тях съм съгласен, но се налага да се кара и в градски условия понякога.

хаха,кой е доволен от тия боклуци бе?това като мине 1000км и изглежда като японски еквивалент на 13 години.да не говорим,че докато мине 1000км ще се разглоби значително и постоянно ще имаш липсващи болтчета и гайки.не си давай парите на вятъра,да не говорим че тази машина няма никаква остатъчна стойност.ще се преебеш да го купиш,а после ще се чудиш на кой да го подариш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:D много много яако :D тази година бях на Долна МИтрополия и се кефих страшно много а супер мотото му се сменят само гумите и става крос :D даже повечето състезатели участват с един и същ мотор на супер мото и на крос :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Основно за офроуд, мисля да си оставя на село, но чат пат ще се налага да ходя 8-10 км. с него по шосе до града. http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details това си харесах аз. А за китайските ATV в атв форум и оф роуд форума има теми доста и са доволни хората ако не се карат на отмъщение а за разходка из чукарите и гората за каквото го искам и аз.И на АТВ-то слага ли му се рег. номер отзад? Ако ме спре КАТ какво става?

Редактирано от Animal

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само това ли са алтернативите за теб? Кросов и Ендуро?Карал ли си и други типове мотори за да видиш дали са ти удобни?И нещо важно да не забравя А категория извади ли си или после ще мислиш за нея?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е попринцип съм краен фен на пистови мотори, но там трябват доста финанси, а и имам много познати, опасно си е и като се познавам, не знам дали бих рискувал с пистара. Иначе АТВ и кросарки съм голям фен, голяма лудница е, но си е за извън пътя, и сега се замислих едва за тях. За категорията ако зема мотор ще я изкарам колко му е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да ти дам да пробваш моя на някой паркинг дали ти е удобен може на срещата месечната ако се засечем.

52 коня 4 цилиндъра 400 кубика съвсем спокоен мотор ако се кара до 6000 оборота и почва да става леко нервен след това, но нищо плашещо.

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ме знаеш какъв съм дивак, дали съм за 'спокоен' мотор. Аз съм човек на крайностите, или с атв, кросарка по поляните и горите или с пистара на пълна гас. Но за тест драйв съм винаги за. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Animal забрави за кросовия мотор като алтернатива,той е единствено и само за гора и писта,освен това е труден за подръжка(сегменти и бутало-всеки сезон.гуми-10 часа каране(на асфалт 10 мин. :lol: ),масло-20 моточаса). И въпреки всичко което ти изброих е уникална краста(подготви се и за екипировка-цена почти колкото мотора :) ).Относно китайските АТВ,НЕ СЕ ЗАБЪРКВАЙ,първо както ти каза prelude ще се разглоби и после не те виждам как ще се оправяш с частите,тъй като никъде ги няма,а едно китайско АТВ тая година се казва ФЪН ХУ,догодина,ЦЪН ФЪН,така че части абсурд.Замисли се за ендуро,мотор който можеш да караш и в гората и в града,и да не е нещо 600куб. ами около 250-350куб. задължително 4 тактов за да е по спокоен и да можеш да свикнеш,защото със 2 тактов 250куб. става страшно :lol: !п.с. Относно обявата която си харесал,забеляза ли,че тоя мотор е 16к.с. как мислиш,че ще те носи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Animal забрави за кросовия мотор като алтернатива,той е единствено и само за гора и писта,освен това е труден за подръжка(сегменти и бутало-всеки сезон.гуми-10 часа каране(на асфалт 10 мин. :D ),масло-20 моточаса). И въпреки всичко което ти изброих е уникална краста(подготви се и за екипировка-цена почти колкото мотора :D ).Относно китайските АТВ,НЕ СЕ ЗАБЪРКВАЙ,първо както ти каза prelude ще се разглоби и после не те виждам как ще се оправяш с частите,тъй като никъде ги няма,а едно китайско АТВ тая година се казва ФЪН ХУ,догодина,ЦЪН ФЪН,така че части абсурд.Замисли се за ендуро,мотор който можеш да караш и в гората и в града,и да не е нещо 600куб. ами около 250-350куб. задължително 4 тактов за да е по спокоен и да можеш да свикнеш,защото със 2 тактов 250куб. става страшно :D !п.с. Относно обявата която си харесал,забеляза ли,че тоя мотор е 16к.с. как мислиш,че ще те носи :)

хаха,какви бутала на всеки сезон бе?:)говорих си с един австриец,който кара КТМ оф-роуд.то понеже моето е почти същото го питах как си поддържа мотора и дали спазва часовете за смяна на масло(макс 15 часа),за реглаж на клапани(на всеки 20 часа)?пича ми отговори следното: " абе това е КТМ,издържа на всичко и му сменям маслото когато ми е кеф,хич не ги гледам тия часове.реглажа го правя един път в годината и това е"така че тия неща в книгите са доста пресилени и си връзват гащите според мен.на моя мотор му дават голямо обслужване на 200 часа,той сега е на 44.не знам точно какво се прави там,но сигурно е буталото със сегмените.обаче има доста хора,които са пресрочили тези часове и раздават цялата газ безгрижно:)проблема на оф-роуд машините е че не седят грам на асфалта.то е главно заради гумите де,но просто по асфалт е приключение доколкото съм чувал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво изказваш се неподготвен :thumbs1: ,първо моят мотор е 2-тактов и второ ендуро,супермото-мислиш ли,че тези мотори могат дори да се доближат до натоварването и оборотите на един кросов мотор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...