Jump to content
lookcho

Темата на Lookcho

Recommended Posts

от какво са ,два реда ли са пръскалките колко мм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CBR954, един, 42/45 :angry:имат си всичко, което може да се иска на първо време (TPS, MAP, MAT, Airbox, ... разстоянието почти съвпада със портовете, тромпети, ...)дано да е тая година :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обявявам крайното на кончерто д16з2/д15б2 за най-голямо за д-серия :) имаме победител с размер 4.4375 или още 71/16 зъба :)налазвайте кончертата ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) :) :P :P бууууууууууу не можа ли преди година-две да го намериш това?!?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нямаше причина да отворя кутията :) какви числа ще се получат направо ми потича лигата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е аз още си пазя част от д15-ката....другите предавки преброи ли ги?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Позволявам си да помогна, относно загадъчните кутии на кончертото:http://media.honda.co.uk/car/owner/media/m...2sk301/3-14.pdf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

те не че са загадъчни :) просто никой до сега не беше проверил за да знаем дали тия данни са истина и поради тая причина имахме съмнения ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от днес кончертото е с P28 и OBD1 делко ... стана много прилично :angry: извадихме пинчетата от буксите, запоихме там кабелите от старата инсталация и после си ги върнахме обратно по куплунзите с доста напътствия от Емо ... колата запали само със сменено ECU преди да сменим делкото и почти като да работеше :angry: освен това проблемите се сведоха до два дребни :angry: 1. грешките на П28 се изсветват, когата пин D4 се зазвми, ако нямате букса ... това е за обща информация :P2. не бяхме обяснили на ECU-то, че не се интересува от датчика/ключа за налягане на маслото на Vtec-а и колата на включваше vtec и даваше грешка тия ги отстранихме относително лесно с мъдрите напътствия на господин 1нет ;)следва тунинг тия дни ;) само за протокола - колата е много мъртва със сток таблиците от d16z6, но и ми се струва, че сме много далеч от правилния ъгъл на делкото ... утре щя направя едно леко замерване така и после след настройка да видим колко % сме убили >>>май съм пропуснал да разкажа ;) предавателните числа се получиха наистина забавни - разлика във времето до 100 няма, но се прави една смяна на предавка повече .. на 400м се спечелиха грубо 0.4-0.5с, но май сменям от 3 на 4 точно преди 400м, а няма нужда ... ще се види в крайна сметка какво ще се получи след настройката, но мисля , че на хубав асфалт ще падне на 15.5-8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Няма как без бат Емо :P Добре че още ни се връзва на акъла и ни обяснява като за по-глупави :angry: Намери един стробоскоб , защото малко мръднато на някъде делкото може да ти окаже голяма промяна. Моята я карах ~ 10км без центровка и бях се отчаял че уж сложих глава пък стана по-зле. Добре че си имах едно на ум за центровката и не се побърках :angry: След като я барнах колата литна, даже "литна" е меко казано (беше с адско закъснение). Иначе предавките са доста весели :angry: Почва да пълни доста здраво оборотомера. Като я вкараш в пътя както трябва я засечи да видим какво се е получило ;)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

перископа ще го употребя днес, защото вчера не ни остана време :angry:, но това само ще направи сместа още по-бедна според мен ... въпреки, че колата наистина трябва да тръгне а с меренето проблемае, че няма как да е реалистично, защото на булгарплод за 400м или тръгваш в пясъка и спираш в завоя, или тръгваш в завоя и спираш в пясъка :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами то винаги се е горе-долу :) Засечи я 0-100 и 0-140 примерно където разликата ще е доста голяма ако всичко е шон. При 0-100 може да е пак толкова или даже по-бавна ама при 0-140 времето ще е доста по-ниско. Това се дължи на едната смяна повече ама то това ти е ясно. Пък за смесите все едно не знаеш как да си я нахраниш от чипа :)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не бе аз след скоростите и преди това имам по няколко ръна на едно и също място, при приблизително еднакви условия ... на 400м както казах около 0.4-0.5, въпреки че сменям веднъж повече аз мислех, че говориш да направя точно измерване след настройка, но това няма как да стане сега :) защото както казах нямам нито мястото, нито климата :)след около месец съм пак във видин на гости и ако е добро времето, ще направя няколко старта ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих раздвижени реактивни щанги + съответните тампончета от полиуретан, като за сега не мога да спечеля много кастър заради тампоните на носачите ама и така е сериозна разликата ! Също така смених свещите със 7-ци ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

lookcho, колко горе долу позволява да се измести окачването. И аз го мислих това ама да ли няма да се *бат тампоните на носачите :)

 

И я сподели по точно каква е разликата :)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

поzволява доста, както се оказа, а след като сменя гредата ще е повече при тебе с наличието и на горен носач ще е зор малко, но ако го срежеш като емо ще стане ;)пък и при вас фитнеса е друг ... тампоните съм ги напънал на маск но те така или иначе са заминали моите :D та не знам дали това ще ги скапва .. тия дни ще разбера :Dразликата е фрапантна в поведението на колата, но не мога да я опиша с други думи освен "по-добре е" .. примерно при едно и също количество гаС на втора, сега иска да завъртиш повече волана за да започне да изпуска - това го сверявам на едно конкретно място, където идвам на втора и съм бавен за завоя, поради което има мегдан за ускорение т.е. ляв плътно след десен и десния е значително по-отворен от левия .. и така всеки ден по 5 пъти поне и на изхода от десния скороста ми се качи много :D ... като цяло, на бавните завои, колата е значително по бърза ...сега точно взех гредата и смятам утре да изметя какъв П-профил ще ми трябва и да почвам с рязането и заваряването :D после ще срежа малко и отворите на бомбето за болтовете на амортесьора и ще я направя на -20 кастър :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А има ли някакви горе долу градуси за спазване. Че не ми се вярва да е колкото повече-толкова повече :bg: Ако е така направо да слагам шенкела да легне :) Ще трябва да мисля как да ги режа и мойте, че идва супер тъпа писта. До края на месеца трябва да съм ги направил или да си търся нови носачи :offtopic:;)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам наистина ... при мен работата е по-проста, само един носач има за местене и имам право да регулирам ... чудя се дали не може вътрешния тампон да се смени с лагер, обаче това ще натовари много шарнира отвън ... трябва да се мери явно пак ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя лагер няма да устиска много. Ще се скапе за норматив. Така като гледах из нета макферсони местят горе при лонджера :beer:

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ах, забравих, може би най-важната разлика с по-големия кастър е, че волана вече се връща като на пружина като го пусна - нещо което до сега не беше така .. и съответно стана по-тежък в движение ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по много странен начин открих проблем в запалването :D сложих гтеха и той не можа да познае оборотомера колкото и да опитвам ... познава колата като 8 цилиндрова :(та моля ако някой има делко за з6, което може да ми даде за 15 минути назаем, да пише че съм луднал :)също така няма да откажа някой по-гърбав вал за същата гава .... пак назаем за седмица да го копирам :dry: ... ако не - валове от б16 ще свършат работа също :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... познава колата като 8 цилиндрова :(

:) Май си сложил нещо В8 под капака и се правиш на луд ? :dry: Да не да си оставил Д16-ката за ниски и да си сложил и една Б16-ка за високи :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емо беше така преди години :dry: ама моя случай е друг

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм влизал от месеци и писал от години както изглежда ... капитански дневник, звездна дата 6172011:кораба е в гаража и подсветлинния двигателя е отворен за ремонт ... ако някой ви каже, че за 2-300лв ще тупнете дросели, му тупнете най-големия наличен ключ по кухата глава :lol: Иначе всичко, или поне така ми се ще да мисля е готово за да се сглоби курника и да заприлича на кола.Откри се проблема с вървенето и направо ме е срам да си го кажа :) ... оказа се, както повечето от вас, но не и аз, знаят, че при изпускателния колектор на двуваловите д16 отворите за крепежа съвпадат с тия на едноваловите, но не и портовете ... те не са по-малки, а просто са изместени с няколко мм ...е моя колектор е бил мислен за двувалка и бе свален от такава, лепна перфектно на главата, ама само отвън :) ... в резултат съм имал по 5мм стъпалце срещу излизащия газ - останалото сесещайте.... та резнах фланец от 15мм тенеке и вече е заварен на мястото на стария, който така или иначе бе изтънял.От страната на всмукателя нещата стават по-гладко за сега - там след като го заварихме и изгладихме, се сетих да резна един фланец от тънка тенекия( в случая е 3мм ) и да го портна по колектора, после по него портнах главата и става точно ... Междувременно изрязах гарнитури за всмукателя( материала има невероятни термоизлулационни качества - на порядък по-добри от ПТФЕ и ХДПЕ, които ползват тунерите навън, но не е правилния в останалите отношения и ще иска още малко търсене преди да мога да го пусна масово :) ) За главата имах съмнения, но вече знам, че е пилена над 2мм ... не се плашете, колата се движи :lol: ... но интресното, което се разбра при мерене е, че маркерите са заобикаляни при шкуренето :D ае честито ... също така много интересен факт е, че въпреки зверските понякога детонации, няма никакви видими щети по буталата и всъщност светеха ! За еърбокса на колектора купих филтър Pipercross - първо мислх да я карам с тип чорап като за начало, но после размислих и реших да е фронтален панел направен от оригиналния филтър ... тука идва интересната част :) за панел с формата на оригиналния на RR искаха към 50 паунда, но се оказа, че има модел от някакъв V8(не се сещам в момента), който струва под 20 паунда и е с много голяма площ и без рамка и други шитни ... изряза се хартиения филтър от оригиналната кутийка ( която има много яка мрежичка ) и на негово място ще сложа изрезка от тоя панел ... това след като монтирам всичко и колата запали - порад технологични причини :)( нека не се разбира като заплаха, но колата ще запали по един или друг начин ... )така ... по главата ще сменя гумички, ще пилна където трябва за да не издиша, наваряват се гнездата на инжекторите за да не ме дразнят и да не развалят потока :lol:, нови пружинки ... останалите неща са доста стандартни ...След като запали следва генерация на 60мм и ако ми хареса следва да избера вал, но това ще зависи от графиката на момента ... за съжаление нещата, порди финаносово-сексуален поблем, стават бавно, но се надявам поне да станат ... все още има много неизвестниНаскоро се замислих за окачването и май ще пробвам какво ще стане ако сложа 150-200мм фланци - да, тия цифри имам предвид ! ... за да ги направя ще ми трябва добро количество дурал и стругар със съответните инструменти. Основното неизвестно е колко мм е максималното разстояние, което ще позволят предните калници, защото след едно изместване гумата ще започне да завива през вратата, но това ще стане само с мерене мисля ... интересуват ме мнения по въпроса :)крайП.П. очаквайте следващ епизод през 2012 и след това края на света ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с фланците ще ти скапе лагерите, но предполагам го знаеш.Щом ще караш с итб-та кое решение си избрал за сервото на спирачките? Дроселите от какво са, размери?Липсата на снимки ми напомня времето, когато четях "Пришълец"-а и всичко бе оставено на въображението на читателя.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aко само лагерите се чсупят, ще правя банкет ... слабо ме интересува точно това в момента :lol:Ще видим за сервото на спирачките, за сега имам вакуумен съд от хАлУДИ и 4 спирачни вакуумни клапанчета от сивик ... другото е божа работа :D

CBR954, един, 42/45 :angry:имат си всичко, което може да се иска на първо време (TPS, MAP, MAT, Airbox, ... разстоянието почти съвпада със портовете, тромпети, ...)дано да е тая година :angry:

Аз предпочитам четенето ... иначе снимки има :)... надявам се да съм бил изчерпателен :)по темата:утре нещата са на боя и шкурене(което където) и после започва сглобяването ... до края на седмицата трябва да съм я полял с бензин и запалил

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

брато с 200мм фланци ще ти избяга не само лагера но и геометрията на цялата предница , представи си как ще завива тва чудо ! два месеца смятах моето окачване там са ъгли прогресивни наклони рол центрове чак не ми се обеснява Един приятел си направи 150мм и през месец сменяше ябалковидните болтове завиваше като на една ос тип каруца гумите почват да опират в калниците защото не се въртят около контактното петно а правят радиус Незнам кви са ти джантите та си за такива фланци ма трябва да е сигорно 80 !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-сериозния проблем, освен че вероятно ще опират във вратата, а не просто в калника и цялото окачване ще иска голямо подсилване :lol:, е че ботушите ще се опитат да се съберат в точка от горната страна ... имам доста да помисля по въпроса, но ще видим ...Такива реализации съм виждал, и работят отчасти, но още не съм убеден в правилната посока ... Както и да е ... въпроса беше ориентиран по-скоро към часта от технологията която не ми е ясна - от де да намеря материал и кой да го обработи. В противен случай ще търся врианти за изработка на дълги полуоски и просто ще сменя цялото окачване като теб ... но ако го направя ще е разумно направо да сменя и мотора, а това вече означава да произведа кола ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Липсата на снимки ми напомня времето, когато четях "Пришълец"-а и всичко бе оставено на въображението на читателя.

 

За да отговоря на това нелепо обвинение, ще пусна 4 картинки :P

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

основното ни забавяне със сглобяването на това нещо е, че спорим за цвета на капака на клапаните ...

това жълтото е гарнитура за дросел ... много е приятна, но няма да има де да си я сложа май :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

още няколко снимки на пришалеца ...

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

добрата новина е, че няма да режа капака, лошата е че тъпия еърбокс няма де да си го сложа ... :) освен на едно определено място ...

както и да е - имам доста материал и ще се шият чорапи :lol: сигурно ще съм първия и в това отношение ...

оказа се, че като съм мерил ъгъла на мотора, предния тампон е бил на пу... абе скъсан и съответно мотора е бил наплонен натам, и сега като тампоните са напълнени кутията не влиза ..

както и да е - утре трябва да удължим планката на жилото на газта и почва паленето :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези гарнитури от какво са направени ? :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

полиуретан, защото е най-добре термоизолиращия достъпен материал, но за съжаление не отговориха и на 25%, на това което Обликос твърдяха че са параметрите на материала ... нито по твърдост, нито по химическа устойчивост, нито по температурна устойчивост ...полиуретаните са практически безкрайна група съединения и ако се подбере правилния, ще бъде перфектен за термо гарнитури - тая например изолира на един порядък по-добре от HDPE и PTFE гарнитурите които продават, на единица дебелина ... направихме такива гарнитури на кола с компресор на 0.9 и дори когато колата беше запалена дълго време на място, всмукателя и стойката на комресора бяха почти с околната температура ... но след 3 дни каране започна да пробива под компресора, защото той самия прави около 130 градуса на корпуса .. абе ще я карам докато изкара и после в кофата и следващия експеримент на тема :).. а иначе се вижда относно твърдост колко е излязла изпод фланеца :lol: 90 по шор на баба ми хвърчилото ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос към публиката: Къде в софия може да се произведе или купи готов, бензиновия маркуч от филтъра до рейката ? Както си е с накрайниците ...Трябва ми същата конфигурация, но с 30см по-дълъг, защото тая рейка е с обратна посока. и не питам как да си взема парче и да го снадя ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да провериш тук Не съм имал контакт с фирмата, просто намерих информацията в интернет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разгледах им каталога, но като гледам са само рпомишнени работи - няма това което ми трябва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен, фирмата се казва ПАПЕ ЕООД ... имат всяквъ маркучи и тръби и всякви накрайници + машини за пресоване :)намират се не Ботевградско шосе до Екото :)следващото е да си направя маркуч за маслените датчици и армирани за спирачките ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако и другия път някой друг ти заварява тръбите да не се чудиш що не ти пасват. :lol:П.П. Секретните технологии от НАСА поне при един колектор на лицето 1net проработиха повече от добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

заварките са правилни, мерките не са :) ... другото ще го уточним като се върна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След кратко прекъсване да поразкажа на кратко какво се случи през последните два месеца :)Има две основни неща, който научих :1. да не ти влиза майстор в къщата.2. неволята учи :)та на кратко - Дроселите още не са готови, за което е виновно времето и останалите събития, но междувременно: Сглобих колата с вече новия фланец на изпускателя и портната глава на входа. Сложих лампа на датчика за налягане на vtec-а, при което доказах, че не работи. Скъсах лява полуоска. Смених полуоската пред блока.Подариха ми вал втори номер, пружинки и тарелки Crower.Скъса се болта държащ ролката за разпределителния вал. От пренатягане при сглобяването преди 2 години...Разглобих главата без да я свалям.Открих че липсват 2 пула на vtec-a.Набавих карантията от друга глава за което съм благодарен на AMD и болт за роклата от Стамен.Монтирахме с един приятел ( TheUbo ) пред блока пружини, тарелки, вал, карантия, абе всичко ...VTEC проработи на място - колата огасна :) VTEC проработи в движение - лампата огаснаНа втори рън тоя път на 100% газ, при включване на VTEC-а, скъсах и другата полуоска :lol: утре ще ходя да гледам една и да я вземам ако става...После ще се правят полуоски очевидно ...остана да довърша интейка и да направим настройки ... и повече надявам се няма да пипам мотора ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След-дълги мъки колата има заместник и вече е хоби проект с право на дългосрочен престой пред блока :) ТРЯБВА МИ СПЕШНО Главно реле на заем за 5 минути !!! Само за тест ... за да не съм тотално Офф -- през последните няколко месеца всичко беше в застой и поради тая причина само съм сложил генерация на 60.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...