Jump to content
Fozi

Перепоръчайте качествено масло за Accord 2005 Cl7

Recommended Posts

До колкото разбрах след като четох от различни източници най-качественото в момента е API SM, което превъзхожда трите препоръчвани (SG, SH, SJ) и е обратно съвместимо с тях. Но какво е маслото което да сложа ? 10W40 или нещо друго ? Синтетично? Каква марка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колко километра ти е колата ?По принцип не ти е много старичка. Другят Accord в семейството е 2005 и се стараем да го обслужваме в оторизирания сервиз на Хонда. Ако не са ти cut парите по-добре го поглези още малко поне докато стане на 7годинки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е на 75000. Ще сменя маслото в оторизирания сервиз на Хонда Ubico, НО искам сам да си избера и взема маслото .. или най-малкото да разбера как стоят нещата - кое е добро кое не и да имам избор и въьможност за контрол.

На колко километра ти е колата ?По принцип не ти е много старичка. Другят Accord в семейството е 2005 и се стараем да го обслужваме в оторизирания сервиз на Хонда. Ако не са ти cut парите по-добре го поглези още малко поне докато стане на 7годинки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво те кара да вярваш, че ще избереш по-добро масло от това, което производителя препоръчва? И това, което ще ти сложат в ОФИЦИАЛЕН сервиз на Хонда? Нито цената ще е кой знае колко по-различна, нито шанса да избереш по-добро масло от тях е голям. Освен ако не караш Акорд ТайпР, подготвен за пистов шампионат, който има нужда от специални масла за големи натоварвания. Цените на ОРИГИНАЛНИТЕ масла са почти еднакви навсякъде. Ако карах Акорд 2005-а нямаше да ми пука за 5 лева разлика (не че като карам Прелюд 94-а ми пука). Ако си купиш сам консумативите ще спестиш 5 лева от филтър и 5 от масло. И шанса да си купиш ментета е 90%.Ох... много се разприказвах. В заключение: Сложи масло от марката, типа и с вискозитета, които препоръчва Хонда, освен ако не караш състезателна машина, която се кара само между 6к и 10к оборота.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК, Съгласен съм! Но! ... В сервиза някой предлага ли различни възможности? Или различни фирми? Защото предпочитам да направя "информиран избор". Не става дума за пестене на пари! Просто искам какви са възможностите, кой са най-добрите масла, Какви са разликите?Идеята "довери се, дай парите и спи спокойно е ОК, но искам и да знам"Иначе карам нормално, а не спортно! И целта не е да спечеля WRC, a просто да знам кое е добро и кое не е.Или ако имам избор между Вариант X и Вариант Y да мога да го направя.

А какво те кара да вярваш, че ще избереш по-добро масло от това, което производителя препоръчва? И това, което ще ти сложат в ОФИЦИАЛЕН сервиз на Хонда? Нито цената ще е кой знае колко по-различна, нито шанса да избереш по-добро масло от тях е голям. Освен ако не караш Акорд ТайпР, подготвен за пистов шампионат, който има нужда от специални масла за големи натоварвания. Цените на ОРИГИНАЛНИТЕ масла са почти еднакви навсякъде. Ако карах Акорд 2005-а нямаше да ми пука за 5 лева разлика (не че като карам Прелюд 94-а ми пука). Ако си купиш сам консумативите ще спестиш 5 лева от филтър и 5 от масло. И шанса да си купиш ментета е 90%.Ох... много се разприказвах. В заключение: Сложи масло от марката, типа и с вискозитета, които препоръчва Хонда, освен ако не караш състезателна машина, която се кара само между 6к и 10к оборота.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво те кара да вярваш, че ще избереш по-добро масло от това, което производителя препоръчва? И това, което ще ти сложат в ОФИЦИАЛЕН сервиз на ХондаНай малкото затова че в официалния сервиз не знаят какво слагат-маслата при тях са HFE 0W-20 i HSE 5W-40,za бензиновите двигатели и 0W-30 за дизеловите ,вси4ки с надпис хонда на бутилките,като за бензиновите дори не знаят 4е са минерална основа -хидрокрекингови и ги сменят на 20 000 км за бензин ,което за мен си е престъпно(толкова давала хонда да се сменят) е да де ама за обслужване при нормални условия на експлоатация ,което сещате се в бг при тези бензини и прах въобще не са такива.В русия маслото се сменя на 15 хил км ,в гърция на 10..Какво беше учудването им и несъгласието, което изразиха когато им казах че това "sintetic tecnology" съвсем не озна4ава че маслото е пълна синтетика а на минерална основа хидрокрекинг и със 30 до 50 % от качеството на синтетичните.За мен стои същия проблем тъй като докато колата е в гаранция трябва да го сменям само при тях ,така че моя съвет е ,ако ще го сменяш в хонда го сменяй максимум ная 10 хил км ако колата е бензинова или ако не е -насочи се към други марки(мотул Eco-nergy) например от про спийд http://www.prospeed.bg/cat/index.php?cPath...19_34_4122_1751

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо полезно от проучванията ми свързано с вискозитета и основната тема за масла, която е с постоянен статус във форума, наhttp://forums.hondabg.com/index.php?showto...rt=#entry210285"Например SAE 5W-40, посреща всички нужди на шофьора и в малка степен се влияе при различните околни температури. "Всъщност основната теза в темата е че щом маслото е с по-голяма разлика между двете числа покрива и по-ниски и по-високи температури и е "страшна работа". Всъщност истината е че в нито една област универсалното не е по-добро от специализираното.Маслата като по-горе посоченото са наблъскани с добавки, който влошават работата на двигателя и повишават риска да възникне проблем.И не е вярно, че "посреща всички нужди на шофьора и в малка степен се влияе при различните околни температури"!Всъщност маслото е с характеристиките САМО на второто число след W - в случая 40 ... а първото число показва при колко ниска температура може да се стартира двигателя без риск. Т.е. при число 5 двигателя може да пали спокойно на минус 30.НО колкото по-голяма е разликата между числата толкова повече добавки са наблъскани в маслото.http://www.upmpg.com/tech_articles/motoroil_viscosity/Друго интересно в линка е че ако искаме истинска пълна синтетика, трябва да търсим "Group IV (4) based PAO synthetic motor oil"Всичко друго е компромис!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...