zc1 2 #1 Публикувано 8 Юни, 2009 Здравейте колеги,нуждая се от съвет. Решил съм да си купя 1 ген црх. Единственото ми притеснение е, чувал съм, че подръжката е трудна поради липсата на части и се страхувам да не изпадна в положение, да купя колата, и впоследствие като ми се наложи да сменя някоя друга част, да нямам възможност да я намеря.Очаквам отзиви и съвети. Предварително благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VoDo 5 #2 Отговорено 8 Юни, 2009 Аз също ако може да се присламча към темата и аз съм заинтересован по същата тема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ma4o 11 #3 Отговорено 9 Юни, 2009 Според менпроблема е по голям в това че колите са стари и купето го гони яко раждата А относно въпроса с частитеДребните нещта ги има и нови и втора ръка Трябва да внимаваш със задния мост и тросионите отпред Но колата си е маня Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ashes 3 #4 Отговорено 9 Юни, 2009 Мисля, че няма да имаш проблеми в намирането на части, а в намирането на читави майстори ... Особено, ако не си в някой от по-големите градове! Иначе за частите, винаги ще се намери колега, който да се отзове и да помогне да се намерят! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zc1 2 #5 Отговорено 9 Юни, 2009 Това са добри новини за мен! Вярно модела е старичък, но ще гледам да търся по възможност най-читавата количка. Пък и съм заделил малко пари за подръжка, че след като я взема да я приведа в изряден вид и състояние Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TANKISTA 8 #6 Отговорено 9 Юни, 2009 Колега, ти живееш в града с най-големите и силни автоморги за части за Хонда в БГ. Най-малкия проблем ще са ти частите. Аз лично бих си потърсил 2-ра ген. ЦРХ, те са истинска мания, а пък са и малко по-новички.Успех с намирането на правилната кола Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zc1 2 #7 Отговорено 9 Юни, 2009 Да, аз вече прегледах няколко рекса 2 ген във Варна - супер колички! Сега искам да видя и от 1 ген и ще мисля. Просто 1 генрация са малко по-евтини, и затова проучвам възможността да взема първо такава. А после каквото сабя покаже! Благодаря за отзивите, сега наистина съм много по-спокоен относно части, ремонт и подръжка! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
west bam 107 #8 Отговорено 9 Юни, 2009 Спред мен си вземи рекс 2 генерация имат доста по добра визия и агресивност а и са по "млади" и по лесно се намират части за тях Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MAD DOG 445 #9 Отговорено 9 Юни, 2009 Имал съм и двете.Вярно,единичката е уникат,все по-малко от тях остават да се движат...но моя съвет е вземи си 2-ка.Макар че са малко по-скъпи.Както каза Мачо,много им станаха годинките(на първата ген.) и не виждам как ще намериш читава такава.Каквото и да направиш,да не забравиш да се похвалиш.А за частите ще помагаме кой с каквото може.Майстори си имате във Варна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VoDo 5 #10 Отговорено 9 Юни, 2009 Да попитам окачването на 2ген какво е като на 1вата или е друго? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TANKISTA 8 #11 Отговорено 9 Юни, 2009 като на 4-та ген сивик е - двойна ключица отпред и независимо отзад.Ако се бъркам да ме поправи някой Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #12 Отговорено 9 Юни, 2009 ми моита е 1 ген и е 87 година, колкото са повечето 2 ген. взех я в почти окаяно състояние, говоря за купето, смених и много много части- всичко ново съм слагал (90% японско). части има пич, купето ако си го правиш като мен сам ще стане доста яко, ако я даваш на маистор трябва да му стоиш на главата нонстоп. двигателя ми е 1,6-136 кс и си върви доста доволно. за по добрата визия на црь 2 ген и по голямата му агресивност не съм много съгласен, щото почти нямат разлика в купето, освен предния капак и малко по ритнатата задница и малки други неща. ,,,.ей ги 1ва и 2ра на едно. с колко пари имаш намерение да се разделиш за читава 1ца и какво мислиш да правиш за в бъдеще с нея-оптичен, силов тунинг? ако те интересуват цени на нещо определено може да ме питаш на лични, ще ти кажа от къде какво и за колко съм купувал по моята ако ще ти е от полза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #13 Отговорено 9 Юни, 2009 Окачването но 1г. е различно от на 2г.Аз лично ти препоръчвам да вземеш 2г.,поне мен ми харесват повече.Части за Рекс 2г. колкото щеш-двигатели,окачване,оптика+всякакви неща за силов тунинг.Уникален автомобил,който е имал ще го потвърди Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Noodle 1 #14 Отговорено 9 Юни, 2009 Наистина най-големия проблем на тия коли вече са годинките. Ако много те притеснява липсата на части след време взимаш още една за части и си готов Прецени си много добре какво искаш от колата - трябва да знаеш, че performance aftermarket частите за тази генерация са много по-малко(и стават все по-малко), от тези за следващата генерация или въобще за хонди след 88г. Взаимозаменяемите части със следващите генерации също не са много. И все пак ако попадняш на читав екземпляр - взимай без да мислиш Рекс ли е начи е яката мания! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #15 Отговорено 9 Юни, 2009 Питбуле, на фона на твоята красавица, вярно и 2ра генерация бледнее от както имах телевизорче (разбирай сивик 3ген, на чиято база е изграден първия рекс) съм силно влюбен в рекс единичка но каквото и да правех по окачването, като се качих във рекс2 и разбрах каква голяма разлика имат в окачването, стабилността им е на различно ниво просто Както всички коли на тия години, не очаквай чудеса от купето, окачването, двигател, вътрешно оборудване Но ако си фен, да я разглобиш добре, да я обработиш и боядисаш както трябва, и да си я сглобиш с любов и внимание, ще стане маниашка машина, за която искрено ще ти завиждам Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #16 Отговорено 9 Юни, 2009 окачването е коренно различно, това е вярно, но в тая синята се возих и във возията не видях разлика. иначе ако я продам моята ще си взема само и единствено пак рекс, сигурно 2ра ген и ще се ориентираме към силовия тунинг. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zc1 2 #17 Отговорено 9 Юни, 2009 (Редактирано) с колко пари имаш намерение да се разделиш за читава 1ца и какво мислиш да правиш за в бъдеще с нея-оптичен, силов тунинг? ако те интересуват цени на нещо определено може да ме питаш на лични, ще ти кажа от къде какво и за колко съм купувал по моята ако ще ти е от полза.Човек, много ти е маняшки рекса! Аз като преглеждах форума за инфо за црх 1 ген, видях поста ти - от и до какво си правил по рекса, за което поздравления! Колкото до цена, към която съм се ориентирал е до 3000 лв. Като я взема не мисля да правя оптичен или силов тунинг, сякаш ми се иска да в оригинален вид. Просто, взависимост от състоянието - ако има за смяна нещо или боядисване и така.Благодаря ти, задължително ще се обадя за повече инфо къде и какви чаркулаци може да се вземат, когато ми потрябва съвет! Редактирано 9 Юни, 2009 от surfer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MAD DOG 445 #18 Отговорено 9 Юни, 2009 За 3000лв. към днешна дата се класираш в 2-ка. .На мен също не ми харесва окачването на 1-цата.Не ми казвайте че няма разлика в стабилността в двете модификации.Няма да ви повярвам.От опит. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TANKISTA 8 #19 Отговорено 10 Юни, 2009 Разлика в окачването определено има, но и двете возят като лагерни колички Без да се обиждате и аз съм рексоманяк и съм мераклия да си взема и един рекс освен купенцето, но просто возят доста твърдо, след рекса като се кача в купето и все едно съм се качил от жигула в S-класа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sa8o 63 #20 Отговорено 10 Юни, 2009 Много правилно си се ориентирал да си вземеш 1 ген црх и го приведеш в оригинален вид. Лично на мене ми харесва в пъти повече от по новия модел, външния вид, интериора вътре е просто уникален, незнам обаче за тези пари дали ще си намериш хубав Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #21 Отговорено 10 Юни, 2009 мился , че за 3000 ще си вземе и ще му стигнат и за доправянето така ,че да му хареса на него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #22 Отговорено 11 Юни, 2009 забравяте за най-готината екстра на 1ген - прозорците без рамки !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zc1 2 #23 Отговорено 11 Юни, 2009 Много правилно си се ориентирал да си вземеш 1 ген црх и го приведеш в оригинален вид. Лично на мене ми харесва в пъти повече от по новия модел, външния вид, интериора вътре е просто уникален, незнам обаче за тези пари дали ще си намериш хубав Да, точно това ми е идеята - да взема колкото се може по-читав екземпляр, да доплатя за да го приведа в добър вид и състояние и след това да си карам и пазя рекса! На мен наистина много ми е легнал на душата първия модел. забравяте за най-готината екстра на 1ген - прозорците без рамки Ахам, особено през лятото като свалиш прозорците, няма такива врати!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #24 Отговорено 11 Юни, 2009 особено ако се отварят и нагоре към небето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MaX PoweR 0 #25 Отговорено 11 Юни, 2009 Колеги на мене любовта ми, си е CRX 2 ген...Невероятен автомобил и по принцип Honda N:1 :( Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ReMeR 0 #26 Отговорено 14 Март, 2010 колеги аз имах црх катко каза питбула в окаяно състояние я взех дори я взех счупена без съединител 4увал сам за тези 1 ген 4е много ядат саединитела и предпорачвам керамичен диск но аз слагах 2-пати феродов,но и аз не сам сагласен 4е 2ген е по нержен според мен няма ражна на 1 ген. До колкото за гниенето тази кола бесхе седяла 3-4 год небарната аз ли4но не намерих гнило по нея нито ражда дори сега сабирам лев за да взема пак някоя окаяна 1-4ка црх защото искам да я направя да знам как сам си я направил аз.според мен когато мислисх да копуваш хонда црх не се мисли дали рискуваш заштото не сам чул човек да сажелява че е взел црх 1-ви ген. икономична мощна лека а до частите лично аз си смених саединитела пред нас самичак с гаражни клучове дето се вика с това не се хваля а имам предвид че ако е някои които малко разбира е лесно за направия почти вси4ко по колата.Съединителят ми излезе 30 лева понеже се изхитрях и не отидох да купя нов феродов диск а отидох зех само джа крага феродо и за 1 кафе (почерпка) ми го наковаха 1-то крагче беше по 15 лева.До колкото свещите и бяха оригинални от завода както е излязла реших да ги подменям веднаж профилактично едната трагна да се каса и я оставих така и не сам ги пипал пове4е но нямашт нито да прекасва нито нещо от сорта.Имах само един проблем с тази колица,когато отпусна гаста(което се случваше рядко ) и работи на обороти колата както работи на 900 оборота отижа 1400 враща се 900 отива 1400. Това не се получавасхе всеки пат .Обесняваха ми че е е от някаква задрастена цетна но таака и не остана време да вида какаф и е проблемат защото си бачкаше а и при такава кола ти се свиди да слезеш от нея за да я правиш.това е от мен сега сам се влубел в тази кола 1-ген само дето не я санувам и савсем скоро ще вземам пак такава намерел сам една такава в не много добро састояние за 800-900 лева и имам мерак да я направя моята горда мечта 4е да видим дали ще успея или само мечтая. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове