Jump to content
zc1

1 ген црх

Recommended Posts

Здравейте колеги,нуждая се от съвет. Решил съм да си купя 1 ген црх. Единственото ми притеснение е, чувал съм, че подръжката е трудна поради липсата на части и се страхувам да не изпадна в положение, да купя колата, и впоследствие като ми се наложи да сменя някоя друга част, да нямам възможност да я намеря.Очаквам отзиви и съвети. Предварително благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също ако може да се присламча към темата и аз съм заинтересован по същата тема ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според менпроблема е по голям в това ;) че колите са стари и купето го гони яко раждата :rant: А относно въпроса с частитеДребните нещта ги има и нови и втора ръка ;) Трябва да внимаваш със задния мост и тросионите отпред :bg: Но колата си е маня :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че няма да имаш проблеми в намирането на части, а в намирането на читави майстори ;) ... Особено, ако не си в някой от по-големите градове! Иначе за частите, винаги ще се намери колега, който да се отзове и да помогне да се намерят!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са добри новини за мен! ;) Вярно модела е старичък, но ще гледам да търся по възможност най-читавата количка. Пък и съм заделил малко пари за подръжка, че след като я взема да я приведа в изряден вид и състояние :rant:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ти живееш в града с най-големите и силни автоморги за части за Хонда в БГ. Най-малкия проблем ще са ти частите. Аз лично бих си потърсил 2-ра ген. ЦРХ, те са истинска мания, а пък са и малко по-новички.Успех с намирането на правилната кола ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, аз вече прегледах няколко рекса 2 ген във Варна - супер колички! Сега искам да видя и от 1 ген и ще мисля. Просто 1 генрация са малко по-евтини, и затова проучвам възможността да взема първо такава. А после каквото сабя покаже! ;) Благодаря за отзивите, сега наистина съм много по-спокоен относно части, ремонт и подръжка!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спред мен си вземи рекс 2 генерация имат доста по добра визия и агресивност а и са по "млади" и по лесно се намират части за тях :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм и двете.Вярно,единичката е уникат,все по-малко от тях остават да се движат...но моя съвет е вземи си 2-ка.Макар че са малко по-скъпи.Както каза Мачо,много им станаха годинките(на първата ген.) и не виждам как ще намериш читава такава.Каквото и да направиш,да не забравиш да се похвалиш.А за частите ще помагаме кой с каквото може.Майстори си имате във Варна. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам окачването на 2ген какво е като на 1вата или е друго?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като на 4-та ген сивик е - двойна ключица отпред и независимо отзад.Ако се бъркам да ме поправи някой :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми моита е 1 ген и е 87 година, колкото са повечето 2 ген. взех я в почти окаяно състояние, говоря за купето, смених и много много части- всичко ново съм слагал (90% японско). части има пич, купето ако си го правиш като мен сам ще стане доста яко, ако я даваш на маистор трябва да му стоиш на главата нонстоп. двигателя ми е 1,6-136 кс и си върви доста доволно. за по добрата визия на црь 2 ген и по голямата му агресивност не съм много съгласен, щото почти нямат разлика в купето, освен предния капак и малко по ритнатата задница и малки други неща.

Публикувано изображение,Публикувано изображение,Публикувано изображение,Публикувано изображение.ей ги 1ва и 2ра на едно.

с колко пари имаш намерение да се разделиш за читава 1ца и какво мислиш да правиш за в бъдеще с нея-оптичен, силов тунинг? ако те интересуват цени на нещо определено може да ме питаш на лични, ще ти кажа от къде какво и за колко съм купувал по моята ако ще ти е от полза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окачването но 1г. е различно от на 2г.Аз лично ти препоръчвам да вземеш 2г.,поне мен ми харесват повече.Части за Рекс 2г. колкото щеш-двигатели,окачване,оптика+всякакви неща за силов тунинг.Уникален автомобил,който е имал ще го потвърди :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина най-големия проблем на тия коли вече са годинките. Ако много те притеснява липсата на части след време взимаш още една за части и си готов :rolleyes:Прецени си много добре какво искаш от колата - трябва да знаеш, че performance aftermarket частите за тази генерация са много по-малко(и стават все по-малко), от тези за следващата генерация или въобще за хонди след 88г. Взаимозаменяемите части със следващите генерации също не са много. И все пак ако попадняш на читав екземпляр - взимай без да мислиш ;) Рекс ли е начи е яката мания!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

Питбуле, на фона на твоята красавица, вярно и 2ра генерация бледнее :rolleyes:

от както имах телевизорче (разбирай сивик 3ген, на чиято база е изграден първия рекс) съм силно влюбен в рекс единичка

но каквото и да правех по окачването, като се качих във рекс2 и разбрах каква голяма разлика имат в окачването, стабилността им е на различно ниво просто ;)

Както всички коли на тия години, не очаквай чудеса от купето, окачването, двигател, вътрешно оборудване

Но ако си фен, да я разглобиш добре, да я обработиш и боядисаш както трябва, и да си я сглобиш с любов и внимание, ще стане маниашка машина, за която искрено ще ти завиждам

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

окачването е коренно различно, това е вярно, но в тая синята се возих и във возията не видях разлика. иначе ако я продам моята ще си взема само и единствено пак рекс, сигурно 2ра ген и ще се ориентираме към силовия тунинг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

с колко пари имаш намерение да се разделиш за читава 1ца и какво мислиш да правиш за в бъдеще с нея-оптичен, силов тунинг? ако те интересуват цени на нещо определено може да ме питаш на лични, ще ти кажа от къде какво и за колко съм купувал по моята ако ще ти е от полза.

Човек, много ти е маняшки рекса! Аз като преглеждах форума за инфо за црх 1 ген, видях поста ти - от и до какво си правил по рекса, за което поздравления! :rolleyes:Колкото до цена, към която съм се ориентирал е до 3000 лв. Като я взема не мисля да правя оптичен или силов тунинг, сякаш ми се иска да в оригинален вид. Просто, взависимост от състоянието - ако има за смяна нещо или боядисване и така.Благодаря ти, задължително ще се обадя за повече инфо къде и какви чаркулаци може да се вземат, когато ми потрябва съвет! Редактирано от surfer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 3000лв. към днешна дата се класираш в 2-ка. :rolleyes: .На мен също не ми харесва окачването на 1-цата.Не ми казвайте че няма разлика в стабилността в двете модификации.Няма да ви повярвам.От опит.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разлика в окачването определено има, но и двете возят като лагерни колички :) Без да се обиждате и аз съм рексоманяк и съм мераклия да си взема и един рекс освен купенцето, но просто возят доста твърдо, след рекса като се кача в купето и все едно съм се качил от жигула в S-класа :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много правилно си се ориентирал да си вземеш 1 ген црх и го приведеш в оригинален вид. Лично на мене ми харесва в пъти повече от по новия модел, външния вид, интериора вътре е просто уникален, незнам обаче за тези пари дали ще си намериш хубав :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мился , че за 3000 ще си вземе и ще му стигнат и за доправянето така ,че да му хареса на него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

забравяте за най-готината екстра на 1ген - прозорците без рамки !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много правилно си се ориентирал да си вземеш 1 ген црх и го приведеш в оригинален вид. Лично на мене ми харесва в пъти повече от по новия модел, външния вид, интериора вътре е просто уникален, незнам обаче за тези пари дали ще си намериш хубав ;)

Да, точно това ми е идеята - да взема колкото се може по-читав екземпляр, да доплатя за да го приведа в добър вид и състояние и след това да си карам и пазя рекса! На мен наистина много ми е легнал на душата първия модел.

забравяте за най-готината екстра на 1ген - прозорците без рамки :)

Ахам, особено през лятото като свалиш прозорците, няма такива врати!! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

особено ако се отварят и нагоре към небето :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги на мене любовта ми, си е CRX 2 ген...Невероятен автомобил и по принцип Honda N:1 :( :( :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги аз имах црх катко каза питбула в окаяно състояние я взех дори я взех счупена без съединител 4увал сам за тези 1 ген 4е много ядат саединитела и предпорачвам керамичен диск но аз слагах 2-пати феродов,но и аз не сам сагласен 4е 2ген е по нержен според мен няма ражна на 1 ген. До колкото за гниенето тази кола бесхе седяла 3-4 год небарната аз ли4но не намерих гнило по нея нито ражда дори сега сабирам лев за да взема пак някоя окаяна 1-4ка црх защото искам да я направя да знам как сам си я направил аз.според мен когато мислисх да копуваш хонда црх не се мисли дали рискуваш заштото не сам чул човек да сажелява че е взел црх 1-ви ген. икономична мощна лека а до частите лично аз си смених саединитела пред нас самичак с гаражни клучове дето се вика с това не се хваля а имам предвид че ако е някои които малко разбира е лесно за направия почти вси4ко по колата.Съединителят ми излезе 30 лева понеже се изхитрях и не отидох да купя нов феродов диск а отидох зех само джа крага феродо и за 1 кафе (почерпка) ми го наковаха 1-то крагче беше по 15 лева.До колкото свещите и бяха оригинални от завода както е излязла реших да ги подменям веднаж профилактично едната трагна да се каса и я оставих така и не сам ги пипал пове4е но нямашт нито да прекасва нито нещо от сорта.Имах само един проблем с тази колица,когато отпусна гаста(което се случваше рядко ) и работи на обороти колата както работи на 900 оборота отижа 1400 враща се 900 отива 1400. Това не се получавасхе всеки пат .Обесняваха ми че е е от някаква задрастена цетна но таака и не остана време да вида какаф и е проблемат защото си бачкаше а и при такава кола ти се свиди да слезеш от нея за да я правиш.това е от мен сега сам се влубел в тази кола 1-ген само дето не я санувам и савсем скоро ще вземам пак такава намерел сам една такава в не много добро састояние за 800-900 лева и имам мерак да я направя моята горда мечта 4е да видим дали ще успея или само мечтая.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...