Jump to content
Wyvern

Проблем със спирачната помпа

Recommended Posts

Kолеги помагайте сложих предни и задни дискови спирачки от ВТИ и искам да сменя и спирачната помпа обаче не съобразих че ВТИ-ката е с АБС и а пък на моята Д15-ка няма и сега едната тръбичка не пасва - идва по-малка и не може да се закачи за помпата. Какво може да се направи в случая? Има ли някакъв вариант да се преправи тръбичката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има универсални такива тръбички(монтирам ги в сервиза).Медни са и се продават на прилична цена в зависимост от дължината!Само гледаи като е купуваш да носиш старата или хвани точно размера на накрайника(резба и т.н като гледаш и конуса има разлики)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа ясно е че ще се прави нова тръбичка само някой ако може да ми каже какъв размер е щуцера на ВТИ който влиза в спирачната помпа ще е добре, на Д15 е 10мм с 1мм резба, на ВТИ мисля че е 12мм пак на 1мм резба но ако може някой да го потвърди ще е добре. А и някой да знае къде във Варна могат да я направят че вече втори ден съм без кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо не вземеш тръбичка от VTi?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото си мисля че тя няма да пасне на разпределителния клапан на д15ката там където се събират всички тръбички. Не съм обръщал внимание как изглежда тоя клапан на ВТИката но заради АБСа предполагам че ще е доста по-различен. Колега vex ти си с Б16ка сменял ли си спирачки и как спираш сега?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Несъм сменял нищо друго освен двигателя. Оказа се, че американските купета EJ1 (които са си за USA), са доста подсилени и са със спирачки от VTI, големи дискове отпред, голяма спирачна помпа и ABS. Та всичко си пасна без преправяния.Всъщност немога да се сетя за кой клапан говориш, ако искаш пусни снимки къде ти е грижата, пък и аз ще пусна как изглеждат при мен нещата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи от спирачната помпа излизат две тръбички при Д15ката те са еднакви (щуцерите им) 10мм с 1мм резба. При ВТИ заради АБСа едната е по-голяма тая която е по-близо до сервото. Мисля че е 12мм. Тези тръбички влизат в един клапан който разпределя усилието за предните и задните спирачки (proportional valve на английски). Моя проблем е че не мога да си сложа голямата помпа точно заради тази по-голяма тръбичка и сега ми трябва нова. Днес ако си намеря кола ще отида до моргата на BOSS HOGG за да видя как точно стоят нещата на колата пък дано да имам късмет ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега погледнах в сървис мануала - така е, първата тръбичка е 12x1mm.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок мерси много и аз проверих има възможност просто да сваля старата тръбичка и да отида някъде да ми сложат 12мм щуцер и би трябвало да стане само трябва да потърся във Варна къде има възможност да го направят

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко не по темата, но да попитам :rolleyes: защо сменяш помпата ? Скоро си сложих предни спирачки от ВТЙ ( замислил съм и задни ) и не усетих разлика в хода на буталото на помпата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами един вид предпазна мярка не си струва да напълня системата със спирачна течност, да обезвъздушавам и после да се окаже че помпата на Д15ката не върши работа както трябва и да правя цялата гимнастика на ново. Понеже имам помпа от ВТИ реших да я сложа. п.п. Вчера сложихме старите ми предни дискове на сивик 5г 1.3 понеже нейните бяха заминали заради много твърди накладки и момчето каза че има разлика в хода на буталото. Малка е но я има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...