Jump to content
chirenski

Проблем с температура

Recommended Posts

Така , преди време бях пуснал тема ,че охладителната ми течност изчезва, оказа ,че е гарнитура на главата. Смених гарнитурата обаче пък сега ( то и преди да я сменя ) загрява и то доста, на магистралата на 5 с 100км/ч. и с пуснато парно на 4 стрелката стигна почти до горната част на скалата. Перката си се включва и работи постоянно не знам защо не се изключва.Обезвъздушена е охл. система. Термостата си отваря нормално, когато седи на празен ход не загрява, но тръгна ли да карам стрелката скача като луда ... Моля ви за някакви идеи просто не знам какво може да е вече ... просто нямам и нямам късмет с тази кола ... П.С. датчика който показва темп. на таблото е чисто нов, капачката на радятора и тя ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Пич, не знам това, което ще ти кажа, ще ти помогне, но все пак ще го напиша. Има голямо значение, след кати си си купил нови части, те да са и качествени. Иначе найстина, това което разказваш е странно, особено за каране извън града. Перката ти върти, значи не е от нея.Уреда на таблото ти е нов, едва ли показва грешно, но сигурен ли си в датчика (датчиците) на блока на двигателя, от който той си набавя инфорнация.Това, че термостатът ти отваря, не значи, че отваря достатъчно. Помисли си и провери пак дали е наред.Виж си и водната помпа,...или направо я смени. Може да се е потрошила и да не създава достатъчно налягане на охладителната течност. Като караш бавно, дебитът може да е достатъчен, но на високи обороти....не.Погледни си маркучите на радиатора- и двата. Ако са много твърди, може да имаш свръхналягане в охладителната система, което означава, че ремонтът и смяната на гарнитурата ти са несполучливи и пак ще го правиш. Дори и да нямаш високо налягане, отиди на газ-анализатор и провери за въглероден диоксид в охладителната система ( струва около 10лв.). Ако имаш газ в системата си за гарнитура, а водната помпа отпада като възможност, но аз си мисля, че решението на проблема ти е точно тя. Ако пък се окаже гарнитура знай, че главата се сваля, прави се проверка на главата за херметичност и се шлайфа, тези стъпки са задължителни, ако този, който ти е правил ремонта е пропуснал едно от двете, не се очудвай, че пак ти загрява Хондата. Знай и че ако слагаш метална гарнитура, трябва главата и блока да са ти идеално прави, ако ли не, слагай някоя клингиритена от добър пройзводител. И подчертавам, ако нямаш газ в системата- НЕ Е ГАРНИТУРА. Мисля си и, че първият път при теб може да не е била гарнитура, но само така си мисля.Ако имаш още подробности- пиши, дано успеем да ти помогнем с колегите.

Редактирано от Зизката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така , преди време бях пуснал тема ,че охладителната ми течност изчезва, оказа ,че е гарнитура на главата. Смених гарнитурата обаче пък сега ( то и преди да я сменя ) загрява и то доста, на магистралата на 5 с 100км/ч. и с пуснато парно на 4 стрелката стигна почти до горната част на скалата. Перката си се включва и работи постоянно не знам защо не се изключва.Обезвъздушена е охл. система. Термостата си отваря нормално, когато седи на празен ход не загрява, но тръгна ли да карам стрелката скача като луда ... Моля ви за някакви идеи просто не знам какво може да е вече ... просто нямам и нямам късмет с тази кола ... П.С. датчика който показва темп. на таблото е чисто нов, капачката на радятора и тя ...

Братле прочети мойта тема и ще разбереш!Съвет-сложи си оригиналния датчик на водата моля те !!!На мен 1 датчик ми излезна 800лв!Новите са малко по дълги и опират витре на метал в главата-респективно отчитат ненормални стойности!Пери ти е загрявала заради гарнитурата,а сега те лъжи датчика!Преди да правиш каквото и да е пробваи това става за 5мин!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегата Зизката : Маркучите ми са меки , датчика който показва температурата е нов , водната помпа преди да сглобя мотора я вадих да я гледам турбинката си беше ок , не тече и няма луфтове. Кингиритена гарнитура съм сложил , главата я проверяваха и челосаха ... Към Ianev : Този датчик го смених с нов , обаче не обърнах внимание на дължината на новия видях ,че стария ми се отвива с 12-ка , а новия с 13-ка това ми направи впечатление, спомням си и че не го навих до края,защото се завива в пластмаса. Сега търся оригинален датчик и ще видим. Така наблюденията ми от снощи: излязох по тъмно , ходих на магистралата гонки , ръчки не съм я жалил и стрелката този път не се качи дори и над средата на скалата, а през деня докато печеше слънце отиваше почти до горе ... това ме навежда на мисълта ,че не е датчика за който говори колегата Ianev. Сега се сетих и за още нещо, перката се включва когато стрелката е преди средата и според мен би трябвало да поработи 1-2-3-5 мин. и да се изключи , обаче моята перка се изключва чак , когато изгася колата и изстине самичка ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ако датчика(на водата) е Италянски на марката ЕПС-при мен се случваше същото!При мен перката работи не повече от 45-50сек!Така като си обяснил ме навява и друго!След като си събрах моя мотор,отидох да измия двигателя.Момчето пръскало радиатора малко под наклон от горе и беше изкривил 90% от ламелите!Виж да не се е случило нещо подобно и при теб!Ако ще идваш на националната,ще ти дам оргинален датчик за прката(подарък),даже ще го монтираме и ще видим какво става!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ianev , датчика за температурата е на ЕПС ... а за перката не съм го сменял ти кой от двата имаш в повече ? :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ianev , датчика за температурата е на ЕПС ... а за перката не съм го сменял ти кой от двата имаш в повече ? :angry:

За перката оригинал!Но махни тоя ЕПС и виж за кво става въпрос!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ianev , датчика за температурата е на ЕПС ... а за перката не съм го сменял ти кой от двата имаш в повече ? :angry:

И двата ги имам,отидох да проверя взимам ги за националната!Този на прката е 93он-включва на 93градуса!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакам пратката на колегата Ianev ще пиша като сложа оригиналните датчици какво се е случило ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи имало и други с моя проблем... Тенекеджията ще се окаже прав, че тея коли над 23 градуса не се карат :DМойта D15B2 от миналата година има склонност да загрява при висока скорост на магистралата. Случи ми се един ден да се стопля над 140 и да се охлажда като я пусна по надолнище. И така от Стара Загора до Пщера. От Пещера до Батак колкото и да я ръчках по завоите нагоре стрелката не мръдна. Дали защото е по-хладно в планината или защото не карах бързо - не знам.Оттогава имаше малко ексцесии тази пролет - след като се стопли леко времето (април месец) започна да грее и завира зверски. Оттогава съм със сменени сегменти (те си трябваха по принцип), шлайфани глава и блок (ризата на първи цилиндър пропаднала, буталото и клапаните бяха ръждясали. Хванах се за главата като ги видях), напаснати клапани, гумички, смених 2-3 капачки на радиатора, водна помпа, промих радиатора (нямаше никакви боклуци, ама все пак го прекарах с меглио и струя вода), а термостатът съм го заклещил в постоянно отворено положение. И сега в жегите загрява при висока скорост на магистралата. Напънах я и на едни бавни брутални завои край Калофер днес - не успя да загрее до горе.Дайте идеи какво сме пропуснали, че вече наистина изключих всички възможни източници на проблема. А сигурно нещо много просто съм забравил да проверя... :) И друга D15B2 съм имал, нямах такива проблеми с нея.А, да, имам газ, ама по-голямата част от нея съм я свалил от старата кола - изпарител и плочка. Утре минавам и през газаджия за всеки случай :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

смени си радиатора..или имаш микропукнатина или пак си духнал гарнитурката вследствие кофти ремонт

Редактирано от едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...