Jump to content
_HAKERA_

Чука аванса на Civic

Recommended Posts

от какво може да се получава това чукане на аванса (освен центровката? и дали компютъра сам си я изменя)?колата е 90 коня, 4 врати. някой да е имал подобен проблем?като се зареди с 98 малко намаля чукането, но като цяло колата е тромава, не може да вдигне повече от 140 :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми сигурно някой си е оставил ръцете когато са ти сменяли ангренажа .. :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вярно, че и от това може да е :whistle:мерси за идеята.а вярно ли е, че центровката не се пипа? компютъра винаги сам си я прави?

Еми сигурно някой си е оставил ръцете когато са ти сменяли ангренажа .. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вярно, че и от това може да е :)мерси за идеята.а вярно ли е, че центровката не се пипа? компютъра винаги сам си я прави?

Наскоро поизчетох някои теми по въпроса - ъгъла на запалване се регулира с въртене на делкото, но трябва да си знаеш стойността за твоя модел и естествено да ползваш стробоскоп за настройката (timing light).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де. това е ясно :)Значи не става автоматично от компютъра, ами си е стандартното....мерси :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро поизчетох някои теми по въпроса - ъгъла на запалване се регулира с въртене на делкото, но трябва да си знаеш стойността за твоя модел и естествено да ползваш стробоскоп за настройката (timing light).

компютъра сам регулира ъгъла на запалването, така че въртенето много не помага. регулира се с откачена буксаза да чука аванса на тия двигатели с толкова ниска компресия, или бензина е А86, или валовете не са зацепени правилно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да има логика компира сам да си поддържа центровката - нали затова си има детонационен датчик, но все пак е предвидена и ръчна настройка, когато се наложи? Тия датчици не се ли е*а*ат понякога?С тия гадни бензини, които наливаме няма да се учудя ако някой е получил бонус - 86 октанова смес в резервоара...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах го същият проблем с чукането.Оказа се че имам прехвърлен зъб на агренажният ремък.Почваше да чука след 4000 оборота.Виж дали ти е зацепен както трабва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...компютъра сам регулира ъгъла на запалването, така че въртенето много не помага. регулира се с откачена букса...

Компютъра сам регулира ДИНАМИЧНИЯ ъгъл, т.е. регулира ъгъла в зависимост от оборотите и натоварването на двигателя, но първоначалния ъгъл се регулира ръчно (със стробоскоп), с въртене на делкото при празен ход на двигателя (770 оборота май беше). От там на татък, компота се оправя с добавяне/отнемане на аванс. Но първоначалния ъгъл ако е голям, ще си чука, а компютъра няма от къде да "разбере", та да оправи проблема. Затова: "въртенето много не помага. регулира се с откачена букса" не е вярно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси за съветите.закачаха я на компютър...... Показало, че при норма 14-18 градуса сега е на 32 :dry:обаче пък други спецове казаха, че на двувалката и с 1 зъб да сбъркаш се срива всичко,т.е че просто нямало там право на грешка.но така или иначе тези дни ремъка ще се сменя с нов направо, че и без това си е направил вече километрите :bg:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...