Jump to content

Recommended Posts

Въпросът ми е следният ще постигна ли ефект само с тротъл боди (демек четири дроела) и ако не то с какво е най-добре да се съчетае този ъпгрейд за да се извлече пъният потенциал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С валове STAGE 3 :D за наи добър потенциал и ПОртване на главата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тротъл боди (демек четири дроела) <- нещо си се объркал. Тротъл боди е един дросел. 4 бройки са ITB или просто четири дросела.

 

факт 1: четирите дросела намаляват инерционното пълнене на двигателя, намаляват загубите от триене и евентуално увеличават ефекта на резонансно пълнене

факт 2: агресивните валове разчитат на инерционно и резонансно пълнене

факт 3: стедж 3 валове не означава нищо, макар може би Кирил да иска с тази 3-ка да намекне за агресивност на валовете (голямо бовдигане и продължителност)

 

извод 1: 4 дросела + агресивни валове не са гарантирана рецепта за успех.

 

За извличане на пълния потенциал на един двигател е необходимо да се преразгледа и преправи почти целия двигател. Всъщност не знам какво разбираш под пълния потенциал. за 180кс ли говорим, за 200 или за над 220?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

//оффтопик : ITB = Individual Throttle Body, т.е. индивидуален дросел за всеки цилиндър. Не е казано че трябва да са точно 4. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Individual Throttle Bodies ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не ги разбирам много ама стеидж 3 (ако говори по скалата на скунк2) на 1.6 ще е рядко глупава комбинация пак и още с ИТБ :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен най добър резултат ще имаш със ковани бутала с висока степен на сгъстяване порт на главата двойни пружини на клапаните вaлове stage 3 ITB's и да не забравя най-важното електроника без електроника нищо не праиш... и сичкото тфа да го обърнеме в пари е грубо казано 2000$ ... но кефа цена няма тaкаче пожелавам ти успех :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

JDM кажи сега и колко да е висока степента и кога да ти е докарам да е направиш и подкаеаш тая кола :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен от ITB няма смисъл за евридейка ..... сетъпа който аз правя според мен ще е най-сполучлив и най-удовлетворителен ..... 12,5:1 бутала с валове skunk2 3PRO , пружинки и някоя друга глезотия по главата и ей ти 200+ 1.6 евридейка дето върти до 10к :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бе тея 3 про при мен тръгват от 7 до 11 преди това няма такава умряла кола :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

евридейка на с празен ход на 2500 :rolleyes: ще бъде забавно ...не мога да схвана какво им е безсмисленото на дроселите за нормална кола ... ако може някой да обясни ?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

тук имаме една с тротле бодита само ще кажа че с стандарните валове е много зле (почти колкото сток е бърза) иска пълнене .и добра настроика. :dry: с валове на jun stage 3 или rocket motor sports stage 4 и дросели вадят над 200 коня на б16 :bg: 200++++

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

айде пак да си задам въпроса - тази, дето е сток + дросели какво й е кофтито за ежедневна кола и на колко е празния ход на тая със ултра мега валовете стейдж 7 на хасково моторспортс ?? как сметнахте, че тия валове са за тоя сетъп ? убедени ли сте, че настроихте колата дето е почти сток правилно , колко са дълги рънърите на дроселчетата ( от клапана до края на тромпета ) на колко мм са дроселчетата ? и не на последномясто - 200+ коня на кое ? щото ако е на валяци - остави тия фантазии с едни валове и едни дросели ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хах аз не сам казал че тая е над 200 коня казах че с такива валове и дросели вадят над 200 коня на б16 а за наща хонда тук е настроивана на диното на хеад. 45мм са дроселите с стокови валове и не е никак добре направо.. си е колкото сток и е с мегасюрит ли там както му се казва..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тротъл боди (демек четири дроела) <- нещо си се объркал. Тротъл боди е един дросел. 4 бройки са ITB или просто четири дросела.

 

факт 1: четирите дросела намаляват инерционното пълнене на двигателя, намаляват загубите от триене и евентуално увеличават ефекта на резонансно пълнене

факт 2: агресивните валове разчитат на инерционно и резонансно пълнене

факт 3: стедж 3 валове не означава нищо, макар може би Кирил да иска с тази 3-ка да намекне за агресивност на валовете (голямо бовдигане и продължителност)

 

извод 1: 4 дросела + агресивни валове не са гарантирана рецепта за успех.

 

За извличане на пълния потенциал на един двигател е необходимо да се преразгледа и преправи почти целия двигател. Всъщност не знам какво разбираш под пълния потенциал. за 180кс ли говорим, за 200 или за над 220?

под пълния потенциал имах предвид потенциала на самият ъпгреит как ще даде най-голям ефект не потенциала на двигателя ;) А на колегие питали за какво ми е подобно нещо на всекидневка искам дакажа че това е все още само идея

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не се отказвай ;) идеята си е добра, но основния проблем е с реализацията ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EG holic, ето ти примерни потенциали за дросели.up to 39 BHP/CYLINDER - 35mmup to 46 BHP/CYLINDER - 38mmup to 51 BHP/CYLINDER - 40mmup to 56 BHP/CYLINDER - 42mm....извадено от: http://www.team-integra.net/sections/artic...p?ArticleID=484с един съвет, не ставай роб на тези диаметри защото са ориентировъчни и макар и наистина много близки до действителността, тези размери зависятот другите фактори.Относно валовете... всичко от 230 до около 260 градуса @1мм става за ежедневна бегачка с дросели.Големия проблем при ежедневката е електрониката и необходимостта от т.нар AlphaN blenging алгоритъм който комбинира управление по МАП и ТПС

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...