Нимрод 265 #1 Публикувано 30 Май, 2009 Въпросът ми е следният ще постигна ли ефект само с тротъл боди (демек четири дроела) и ако не то с какво е най-добре да се съчетае този ъпгрейд за да се извлече пъният потенциал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
activity 8 #2 Отговорено 30 Май, 2009 е това е твоята страница http://www.twminduction.com/ThrottleBody/T...ody2000-FR.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #3 Отговорено 30 Май, 2009 С валове STAGE 3 за наи добър потенциал и ПОртване на главата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #4 Отговорено 4 Юни, 2009 тротъл боди (демек четири дроела) <- нещо си се объркал. Тротъл боди е един дросел. 4 бройки са ITB или просто четири дросела. факт 1: четирите дросела намаляват инерционното пълнене на двигателя, намаляват загубите от триене и евентуално увеличават ефекта на резонансно пълнене факт 2: агресивните валове разчитат на инерционно и резонансно пълнене факт 3: стедж 3 валове не означава нищо, макар може би Кирил да иска с тази 3-ка да намекне за агресивност на валовете (голямо бовдигане и продължителност) извод 1: 4 дросела + агресивни валове не са гарантирана рецепта за успех. За извличане на пълния потенциал на един двигател е необходимо да се преразгледа и преправи почти целия двигател. Всъщност не знам какво разбираш под пълния потенциал. за 180кс ли говорим, за 200 или за над 220? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #5 Отговорено 4 Юни, 2009 //оффтопик : ITB = Individual Throttle Body, т.е. индивидуален дросел за всеки цилиндър. Не е казано че трябва да са точно 4. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #6 Отговорено 4 Юни, 2009 Individual Throttle Bodies Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #7 Отговорено 5 Юни, 2009 не ги разбирам много ама стеидж 3 (ако говори по скалата на скунк2) на 1.6 ще е рядко глупава комбинация пак и още с ИТБ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lakaicho 0 #8 Отговорено 5 Юни, 2009 За мен най добър резултат ще имаш със ковани бутала с висока степен на сгъстяване порт на главата двойни пружини на клапаните вaлове stage 3 ITB's и да не забравя най-важното електроника без електроника нищо не праиш... и сичкото тфа да го обърнеме в пари е грубо казано 2000$ ... но кефа цена няма тaкаче пожелавам ти успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #9 Отговорено 5 Юни, 2009 JDM кажи сега и колко да е висока степента и кога да ти е докарам да е направиш и подкаеаш тая кола Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TrAdIuLi 235 #10 Отговорено 5 Юни, 2009 Според мен от ITB няма смисъл за евридейка ..... сетъпа който аз правя според мен ще е най-сполучлив и най-удовлетворителен ..... 12,5:1 бутала с валове skunk2 3PRO , пружинки и някоя друга глезотия по главата и ей ти 200+ 1.6 евридейка дето върти до 10к Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #11 Отговорено 5 Юни, 2009 бе тея 3 про при мен тръгват от 7 до 11 преди това няма такава умряла кола Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #12 Отговорено 5 Юни, 2009 евридейка на с празен ход на 2500 ще бъде забавно ...не мога да схвана какво им е безсмисленото на дроселите за нормална кола ... ако може някой да обясни ?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #13 Отговорено 6 Юни, 2009 (Редактирано) тук имаме една с тротле бодита само ще кажа че с стандарните валове е много зле (почти колкото сток е бърза) иска пълнене .и добра настроика. с валове на jun stage 3 или rocket motor sports stage 4 и дросели вадят над 200 коня на б16 200++++ Редактирано 6 Юни, 2009 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #14 Отговорено 6 Юни, 2009 айде пак да си задам въпроса - тази, дето е сток + дросели какво й е кофтито за ежедневна кола и на колко е празния ход на тая със ултра мега валовете стейдж 7 на хасково моторспортс ?? как сметнахте, че тия валове са за тоя сетъп ? убедени ли сте, че настроихте колата дето е почти сток правилно , колко са дълги рънърите на дроселчетата ( от клапана до края на тромпета ) на колко мм са дроселчетата ? и не на последномясто - 200+ коня на кое ? щото ако е на валяци - остави тия фантазии с едни валове и едни дросели ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #15 Отговорено 7 Юни, 2009 хах аз не сам казал че тая е над 200 коня казах че с такива валове и дросели вадят над 200 коня на б16 а за наща хонда тук е настроивана на диното на хеад. 45мм са дроселите с стокови валове и не е никак добре направо.. си е колкото сток и е с мегасюрит ли там както му се казва.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #16 Отговорено 9 Юни, 2009 тротъл боди (демек четири дроела) <- нещо си се объркал. Тротъл боди е един дросел. 4 бройки са ITB или просто четири дросела. факт 1: четирите дросела намаляват инерционното пълнене на двигателя, намаляват загубите от триене и евентуално увеличават ефекта на резонансно пълнене факт 2: агресивните валове разчитат на инерционно и резонансно пълнене факт 3: стедж 3 валове не означава нищо, макар може би Кирил да иска с тази 3-ка да намекне за агресивност на валовете (голямо бовдигане и продължителност) извод 1: 4 дросела + агресивни валове не са гарантирана рецепта за успех. За извличане на пълния потенциал на един двигател е необходимо да се преразгледа и преправи почти целия двигател. Всъщност не знам какво разбираш под пълния потенциал. за 180кс ли говорим, за 200 или за над 220? под пълния потенциал имах предвид потенциала на самият ъпгреит как ще даде най-голям ефект не потенциала на двигателя А на колегие питали за какво ми е подобно нещо на всекидневка искам дакажа че това е все още само идея Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #17 Отговорено 9 Юни, 2009 не се отказвай идеята си е добра, но основния проблем е с реализацията ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #18 Отговорено 15 Юни, 2009 EG holic, ето ти примерни потенциали за дросели.up to 39 BHP/CYLINDER - 35mmup to 46 BHP/CYLINDER - 38mmup to 51 BHP/CYLINDER - 40mmup to 56 BHP/CYLINDER - 42mm....извадено от: http://www.team-integra.net/sections/artic...p?ArticleID=484с един съвет, не ставай роб на тези диаметри защото са ориентировъчни и макар и наистина много близки до действителността, тези размери зависятот другите фактори.Относно валовете... всичко от 230 до около 260 градуса @1мм става за ежедневна бегачка с дросели.Големия проблем при ежедневката е електрониката и необходимостта от т.нар AlphaN blenging алгоритъм който комбинира управление по МАП и ТПС Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #19 Отговорено 22 Юни, 2009 Доста полезно инфо мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове