Jump to content
didodido

D15z3 не работи стабилно

Recommended Posts

Здравейте, знам че има писано доста по този въпрос, но нищо конкретно за този мотор и за решението на проблема ми. За това ще съм благодарн за мнението на всеки който има опит с такива проблеми или представа откъде може да идва проблема. Симптомите са следните: - При палене на смукач (естествено нали е автоматичен) не се усеща толкова много, но като паднат оборотите до нормалните 750 се усеща притрисане на мотора все едно че изпуска някой такт. - При каране с около 2000-3000 оборота с ръка на скоростния лост се усещат малко по силни вибраций отколкото е нормално (или поне отколкото си спомням преди това). - Свещите на 3 и 4 цилиндър са черни от едната страна (доколкото успях да се орентирам откум смукателните колектори) на 1 и 2 са си перфектни така беше и преди да ги сменя. Предприети действия: Сменени свещи - ефект няма Добавка за почистване на инжектори - ефект няма (след това сменен горивен филтър). Измерена компресия на цилиндрите - перфектна всички равни по 13 - действа успокоително :rolleyes: Стигнах до извода, че или са запушени инжектори или проблема е с кабели и делко..... но не ми се почва по принципа на проба грешка щото иска много време и парички. Като гледам кабелите ми изглеждат перфектни не са закъсани напукани или ..., делкото го гледам като голям камък, а палеца скоро го позачистих малко изглеждаше добре като за 120xxx километра. С почистването на инжекторите съм леден малко като чета отзивите на колеги, алтернативате при мен е Bosh сервиз незнам те как се справят. Та молбата ми е някой дададе идея за по-точно диагностициране на проблема или някъкво решение на проблема.P.S. Забравих да си кажа всичко по мотора си е сток, чекове не светят и машинката е родовно обслужвана откъм материали и консумативи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тампони на мотора гледа ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам подобен проблем с D15Z8 - усеща се когато работи загряла на място - съвсем лека промяна в звука или дори вибрациите на колата, оборотите са стабилни (с просто око не може да се види отклонение). Много рядко оборотите мръдват (сигурно с 30-50) нагоре или надолу и след това пак са си на мястото. Ако работи климатика - вибрациите на празен ход се усещат по-силно и дори скоростния лост вибрира по-силно.Когато машината се движи на скорост не усещам някакви проблеми - набира добре, не глъхне и не забива (или както се нарича там - киха, хълца, уринира и т.н.) - работи добре. Свещите са ми нови, двигателя оцеля след измиване и делкото не сдаде багажа, предполагам е в ред. Кабелите не знам как са.Bosch сервиз не се справят или по-скоро не искат да се справят (да имат нещо общо с Хонда)... или поне този на Сливница. Не знам за този на Симеоновско, но лично на мен ми е на майната си, а и съм чувал, че е много солено.В Дунев няма да стъпя, след като за предишната кола казаха, че е умряла кочина за основен ремонт с 4 издухани цилиндъра, компресия 5, скапана електрика и т.н. и т.н., а тя вървя перфектно още 4 години с нормален разход на бензин и без разход на масло.Ако намеря някой, който да не е дебил и що-годе да се справя с диагностика на Хонди ще го посетя и ще споделя дали нещо е установил (надали ще са Бултрако). Вече си мисля, че ако нямаш грешка от ECU-то или очеваден проблем с електриката, тия "диагностики" нищо не могат да хванат...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тампони на мотора гледа ли?

Не цъка като часовник, а не че е тръгнал да бяга от коша :shy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, вероятностите ти са или запушени инжектори, или скапани кабели.вземи от някой само за проба, не оже да няма кой да ти ослужи с кабели за проба. ако съм на тебе щях да сменя капачката и палеца(или поне палеца). според мен проблема няма да е в инжекторите, а по скоро в токовете. измери си съпротивлението на кабелите и ще разбереш дали са добре. ако да, смени капачка и палец.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, вероятностите ти са или запушени инжектори, или скапани кабели.вземи от някой само за проба, не оже да няма кой да ти ослужи с кабели за проба. ако съм на тебе щях да сменя капачката и палеца(или поне палеца). според мен проблема няма да е в инжекторите, а по скоро в токовете. измери си съпротивлението на кабелите и ще разбереш дали са добре. ако да, смени капачка и палец.

кабелите ги измерих преди малко, доста са високоомни от 10,5кома на 1 до 7кома на 4-ти цилиндар, изглежда логично по дълаг кабел по-високо съпротивлвние. Но честно казно изобщо си нямам представа дали трябва да са в тези граници, ще потърся в мануела да видя какво са написали япончетата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кабелите ги измерих преди малко, доста са високоомни от 10,5кома на 1 до 7кома на 4-ти цилиндар, изглежда логично по дълаг кабел по-високо съпротивлвние. Но честно казно изобщо си нямам представа дали трябва да са в тези граници, ще потърся в мануела да видя какво са написали япончетата.

Погледни по капака , на тъмно дали искрят много кабелите. Т.е. гледаш дали има сияние около кабелите , подаваш рязко газ и пак гледаш за сияние. Може изолацията на някой от кабелите да е с понижено съпротивление или да има пробив .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Полу- :rolleyes: Ако на човека му се окажат кабелите (както може да е и при мен), моля дайте идея откъде могат да се намерят оригинални и качествени кабели (Eyquem, Bougicord и т.н.)? Не знам конкретни магазини в София и моля за помощ!В Проспийд продават някакви на метър, но честно казано предпочитам готови комплекти с маншони, лули и т.н.Същия въпрос за дистрибуторна капачка и палец - откъде, за да е по-сигурно, че не са тотални ментаци!Ако някой знае ориентировъчните цени, моля да сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих поръчал такива неща с форумната колективна поръчка от щатите - поне знаеш какво купуваш и... Иначе и на колегата му писах ЛС - имам една изостанала читава капачка (японска IEC - 2005год е произведена), ако някой е от София и му трябва - може да донася една бира и да я отнася...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@SladeОбърни се към колегата TaTeTo_De Puta Madre на лични (виж в раздела продава....) аз купувах свещи от него и съм доволен, сега ми даде цени за гореспоменатите неща, но още не ми остава време да разкача всичко и да набедя токовата или бензиновата система та скачам на някакви части.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали свещите от Америка ще станат на английски Сивик или те отворите на главата и дължините до делкото са еднакви за всички D-двигатели (японски, американски, английски)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...