Jump to content
ortho

Поредният въпрос за газова уредба

Recommended Posts

Здравейте, това е първият ми пост във форума и за съжаление е въпрос.Карам Акорд аеродек '96 година 136 кс. 2.0.Каручката си върви като бясна и нямам проблеми, но поради цената на бензина в момента и задаващото се доста пътуване през това лято реших да сложа газова уредба (инжекцион). Слушал съм доста легенди за това, че на хондите гата им действала противопоказано, но не знам доколо са истина. Моля за препоръки и технически съвети.Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пу'сни търсачката колега.Теми по въпроса -бол.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пу'сни търсачката колега.Теми по въпроса -бол.

Ами първо това направих, почетох доста и не можах да намеря систематизиран отговор на въпросите си.Благодаря за отговора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

слагай смело и не се бой. няма да стане нищо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав е колегата, слагай без да се чудиш, карам от много години на газ и не съм забелязъл проблеми. Да не говорим пък за двигател като твоя F20 A3 мисля че беше, просто е страхотен. А и накрая се сещам статистика за HONDA от 15 милиона произведени двигатели, нито един показал дефект в гаранционния срок :o , въпреки че HONDA e всеизвестна с новаторските си идеи при конструиране на двигатели. Пиши като сложиш има раздел за газ струва ми се.Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

почетох доста и не можах да намеря систематизиран отговор на въпросите си.

...и защо си мислиш,че този път ще намериш систематизиран отговор след толкова подобни теми пак ще стане една хранилка за това прави това което си намислил и да не ти пука :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с гас от 2 години е моно инжекциа е моята ама няма проблеми с гаста дори ми се струва че върви по добре на гас особенно в ниските обороти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега слагай газовата и се наслаждавай на колицата.Нема грижи,аз съм с F20Z1 и немам проблеми.Само за справка (като тръгна от Бургас към София 200км/ч си ги държи Акорда), ако това те устройва...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е нали му е кола за всеки ден.Слагай газово и дерзай ... 0.73ст/литър :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече е решено, газов инжекцион. Фобос. Специални дюзи - директни, свръх бързи, единични.Мазителна система (допълнителна) за предпазване на клапаните от изгаряне и задължителното - регулировка на клапаните на всеки 20-30 хил. км.Диск с софтуера и кабел за връзване на компа към лаптоп с цел настройване в движение.Прехвърляне на бензин над 4800 оборота и обратно на газ под 4700. Утре монтаж.Ще докладвам след първите 1000 км дали каруцата върви както се полага и колко газ изгаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече е решено, газов инжекцион. Фобос. Специални дюзи - директни, свръх бързи, единични.Мазителна система (допълнителна) за предпазване на клапаните от изгаряне и задължителното - регулировка на клапаните на всеки 20-30 хил. км.Диск с софтуера и кабел за връзване на компа към лаптоп с цел настройване в движение.Прехвърляне на бензин над 4800 оборота и обратно на газ под 4700. Утре монтаж.Ще докладвам след първите 1000 км дали каруцата върви както се полага и колко газ изгаря.

При Charlie от форума ли ще я правиш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уредбата е монтирана. Първи впечатления: Работи добре, ускорението е пълноценно до 5000 оборота, после малко се забавя. Има лека неравномерност при поддържане на 2500-3200 оборота. Ще покарам малко и после пак ще пререгулираме.Засега съм доволен. От утре имам да мина 1000 км и ще добия представа за разхода, Като се върна ще докладвам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не прехвърля ли на бензин над 4800 та казваш че се забавя над 5000? Каква е тази допълнителна мазителна система и колко пари в + струва?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засега съм го оставил да не превключва за да видя какъв би бил разхода. Мазителната система е просто шише със дозатор на масло. Тръбичка води до всмукателния колектор. Струва около 130 лева.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засега съм го оставил да не превключва за да видя какъв би бил разхода. Мазителната система е просто шише със дозатор на масло. Тръбичка води до всмукателния колектор. Струва около 130 лева.

Я дай малко повече информация за тази "мазителна система"...Какво масло ползва, същото, което се сипва в двигателя ли?Как се дозира маслото? еднакво ли пуска при 1000 и при 5000 оборота?Пуши ли и най-вече мирише ли като трабант? ;)Какви ползи има от нея? По принцип се твърди, че при каране на газ прегарят леглата на клапаните, не самите клапани. Т.е главата....Причината била по-високата температура на горене на газта, както и факта, че го няма охлаждането от изпаряването на безнина в цилиндъра.Т.е при газово го има, но остава в изпарителя ;)За мазане пък се твърди точно обратното:При газ не се "измива" маслото от цилиндъра...Така моля те сподели какви предимства са ти обяснили че има тая джаджа...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

При газ не се "измива" маслото от цилиндъра...

А при бензин как се измива че ми е интересно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При газ не се "измива" маслото от цилиндъра...

А при бензин как се измива че ми е интересно?

 

На няколко места съм го виждал споменато.. примерно тук:

http://www.mitsubishibg.com/index.php?lang...;do=4&id=26

Стабилност на агрегатното състояние. Газта постъпва в двигателя в газообразно състояние и затова не измива масления филм от стените на цилиндрите и не променя маслото в картера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Маслозаборният сегмент "измива" цилиндъра, а почерняването на маслото е от нагар, лошо или непълно изгаряне на бензина или от кофти бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаа, колата мина вече 2000 км с газовата уредба.Като цяло съм доволен, най-вече заради разхода който се движи в рамките на 10,5 - 11 л. До 150 км/ч се движи като на бензин.Мисля че вече казах, че на ниски обороти работи по-добре отколкото на бензин. На високи (над 4000) обеднихме постепенно с до 4% горивната смес и работи много по-гладко отпреди, а и върви повече. Налага се пренастройване, което се прави за минути с помощта на компютър. Като види много зор, превключва на бензин, вероятно не й стига горивото. Ще сложа по-голямодебитен изпарител и пак ще докладвам.Системата за омасляване не предизвиква димене от ауспуха, карах приятел да кара зад мене и да наблюдава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Я дай малко повече информация за тази "мазителна система"...Какво масло ползва, същото, което се сипва в двигателя ли?Как се дозира маслото? еднакво ли пуска при 1000 и при 5000 оборота?Пуши ли и най-вече мирише ли като трабант? :)Какви ползи има от нея?

Както вече казах не пуши, маслото е много рядко, жълтеникаво и много прозрачно. Определено не е двигателно масло, което е добре. Искам да кажа, виждал съм какво става с двигателно масло, което се стича от изпуснали гумички върху клапан. Просто остава там като нагар и запушва въздуховода. Това изгаряло изцяло. Така поне казаха. Твърди се, че въпросната мазителна система намалява риска от изгаряне на клапаните. Говорих със сервиза на Хонда в Пловдив и казаха че била задължителна.Налага се и редовното им регулиране. Маслото се дозира да капе по една капка на около 10 секунди при свободни обороти. Редактирано от ortho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така по въпроса с тази система "ФОБОС" вече съм минал около 13 хиляди километра.Проблеми за сега няма върви си нормално не съм усетил спад на мощността за сега.Незнам дали регулирането на клапани е задължително защото тази смазка допълнителната има за цел точно това да предпазва.По техни указания от фобос 1 литър трябва да стигне за 10000км което означава по 100млл на 1000 км. Незнам от къде им идва идеята ,че трябва на всеки 8-10сек да капе по една капка.Това със сигурност не е вярно.До момента както и да го глася не става по техния начин просто си харчи доста повече ако го нагласим 1капка = 10сек. Това не е болка за умиране при положение че предпазваме клапаните освен това един литър е 36лв.Просто трябва да знаете че ще купувате повече течност. Разбира се ако искате наистина 1 литър да е равен на 10000км трябва да го нагласите някаде 1 капка = 18-22 сек. въпроса е тогава дали вече ще има ефект от смазката.По въпроса при подаване на газ капе ли по бързо еми да ви кажа при мене е НЕ което логически не трябва да е така ако трябва да има ефект.Този въпрос съм го задавал в фирмата няколко пъти от септември миналата година и до сега точен отговор не съм получил .Един път казаха че трябва да капе по бързо втория път казаха че трябва да капе равномерно стигнах до извода че може би и те незнаят:rant:!разхода е много добър при добра настройка при мен градско 11.5л гас (хонда ЦРВ) извънградско :10л при 100км в час 11л при 110 12л при 12013л при 130 и т.н.Това е от мен дано на някой съм бил полезен;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Я дай малко повече информация за тази "мазителна система"...Какво масло ползва, същото, което се сипва в двигателя ли?Как се дозира маслото? еднакво ли пуска при 1000 и при 5000 оборота?Пуши ли и най-вече мирише ли като трабант? :)Какви ползи има от нея?

Както вече казах не пуши, маслото е много рядко, жълтеникаво и много прозрачно. Определено не е двигателно масло, което е добре. Искам да кажа, виждал съм какво става с двигателно масло, което се стича от изпуснали гумички върху клапан. Просто остава там като нагар и запушва въздуховода. Това изгаряло изцяло. Така поне казаха. Твърди се, че въпросната мазителна система намалява риска от изгаряне на клапаните. Говорих със сервиза на Хонда в Пловдив и казаха че била задължителна.Налага се и редовното им регулиране. Маслото се дозира да капе по една капка на около 10 секунди при свободни обороти.
Колега струва ли си за 100 000км . 20ь36лв за масло и 100лв системата . 820лв за този омаслител като едни клапани да си сложиш нови ще ти излезе сигурно двапъти по евтино?А ти хонда сервизите не ги слушай ;) гола вода са (както и почти 95% от сервизите).В хонда не знаят как да сменят изцяло (почти) масло на автоматична скоростна :rant: Представи си колко са в час :bg:Иначе и аз минах на газ и съм доволен. Сега като зареждам си прибирам повече от половината пари които давах преди за зареждане вместо да си запаля цигарата с една 50толевка ;) както правят тези на бензин (демек изгарят 50лв ей така от гъзария). Редактирано от sand0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май много се палите по големите приказки в сервизите и особено на "големите специалисти" във Фобос.Аз също в началото много се бях запалил там да си правя газовата, но като отидих и видях с очите си за какво иде реч и се отчаях направо.Карам повече от година ЦРВ-то на газ с обикновена уредба BRC без никакви омаслителни с-ми и други "екстри" и нямам проблеми.Регулирах наскоро клапаните (след 30000 км на газ?!!), но честно казано преди реглажа вървеше повече, просто сега е по-безшумен мотора.Така че всичките тези легенди в сервизите просто не ги слушайте. Всеки гледа да си пробута ""космическите" технологии ида ти одере кожата без да има голям смисъл от това.А за разликата в цената няма да говоря. Просто вече и цяла глава да сменя пак ще ми е по евтино.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10000 км по-късно. След една камара доуточнявания системата проработи както си трябва. При умерено каране гори 10,5, а при каране на магистралата с около 150 постоянна скорост +/-10 отива на 12,5 - 13 в зависимост от вятъра.Нямам проблеми с работата на автомобила. Продължава да работи по-добре на газ в ниските обороти. Във високите е по-слабичка.Единственото, което не можахме да сборим е едно леко придърпване в режимите около 3000-3200 оборота, ма със всичко се свиква :-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...