Hime 1 #1 Публикувано 21 Май, 2009 (Редактирано) С настъпването на жегите нещо стана .... до сега нямах този проблем.Първо си мислих, че си въобразявам, за това че е от жегите, но сега вече съм сигурен.Когато оставя колата на слънце, после като завъртя ключа (дори и да не съм запалил - също тъка и когато съм запалил) след 10 секунди ми святка контролната лампа, звука от филтъра става по силен, почва да се дави, тактовете са неравномерни, не изгара горивната смес (къди и адски мирише на бензин отзад), забелязах също, че когато развъртя капачката на резервоара вътре трупа налягане (през 5 мин все си "цъска" на всяко отваряне, когато не в този авариен режим не трупа налягане).Ходих на елкон -> всички датчици: ламбда, мап сензора и т.н. са екстра, грешката която дава е "36", "специалистите" (пфффф в нащо село едва ли има такива) я разтъкуваха като: 3- температурен датчик и 6 - не си спомням какво. Наговориха ми куп глупости от рода: карбонови филтри, запушени тръбички които служат за обезвъздушаване на резервоара, чип, повредени транзистори и т.н. но нищо конкретно, както и да е взеха си 30-те кинта.Важни уточнения Металната кутия на компютъра е много гореща, опитах да я охладя - дали успях или не, незнам но проблема си остава докато не стане хладно или подържа колата дълго време на сянка. Точно преди да се включи този режим реленцето над инжекцията щраква и от въздушния филтър се чува много "тънък" звук (това на контакт), при запален двигател звука от въздушния филтър ства много силен и после описаните в началото процеси.Мога да си карам колата спокойно само сутрин, вечер и когато е хладно ......... Искам да умра...... , моля за помощ. Ако някой е минал през този ад, има опит с такъв проблем или идеи нека сподели. Благодаря Редактирано 21 Май, 2009 от Hime Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #2 Отговорено 21 Май, 2009 3 - Manifold Absolute Pressure (MAP Sensor) - Мап сензора се намира или върху дросела или около него. Предсталява един датчик който е с 3 кабела и взима въздух от дросела (или е забит на него) 6 - Engine Coolant Temperature (ECT Sensor) - Датчика на компютъра за температурата на охладителната течност. намира се на главата на мотора, от страната на скоростната кутия. датчик с 2 кабела. 21 - MAP сензор http://slhondaparts.com/images/PCI/13SR30/017/1.jpg 17 - ECT сензор дано съм помогнал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hime 1 #3 Отговорено 21 Май, 2009 Да точно така температурен датчик и мап сензор са резултатите от грешката, но след измерванията и тестовете които направиха казаха че не е в тях проблема.Благодаря ти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #4 Отговорено 21 Май, 2009 ако датчиците ти работят помоли някой колега да ти услужи с едно ECU за тест, може в него да е проблема. Също така яко някой има InfoBoard около теб може да го включиш за да видиш жива информация от тези датчици. Може да е проблема в ecu-то или в кабелите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #5 Отговорено 22 Май, 2009 я вземи ми звънни0898 614241 - Емо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hime 1 #6 Отговорено 23 Май, 2009 Ако на някой му се намира ECU или чип за D16Z6 и има желание да помогне само за проба, ще съм му много благодарен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hime 1 #7 Отговорено 27 Май, 2009 Днес успяхме да локализирахме причината за този необичаен проблем.Свалих кутията и оставих колата на слънце, когато стана вътре ~50-60 градуса я върнах и лампата на таблото не светна, оставих я в купето за ~15мин и лампата съответно си светна така разбрах че проблема е там. После с пистолет с регулеруема температура на струята нагряхме алуминиева пластина като я доприрахме до всеки чип по отделно с надеждата повредата да е в ЕПРОМ-а или тази другата интегрална схена до него. Оказа се че е голямата интегрална схема точно над ЕПРОМ-а . Само 5 секунди след допира с пластината лампата светва.Този приятел с който я бъзикахме каза че това е някакъв много важен процесор и такива схеми не се продават. Жалко че неможе да се сложи радиатор или вентилатор тъй като едва ли ще има ефект - температурната разлика от която се влияе е много малка.Сърдечни благодарности на колегата 1net за това че се зае с проблема и се опитва да помогне. Аз обожамвам тази кола, но за съжаление не разбирам много.Бедете здрави и нека колите ви създават по-малко проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове