Jump to content
fshit

питане за хидравлична рейка

Recommended Posts

колеги, преди година и половина започна едно тропане на предницата(хонда сивик купе 5 г,D15B7) и аз автоматично реших че е от накрайници, понеже с предишната ми кола беше така и проблема се реши. Смених ги аз и уж не тропаше вече (може и да съм си въобразил или не съм минавал през дупки толкова) и след около 3 месеца(поне тогава забелязах)пак започна да си тропа и аз реших че е от менталиви накрайници(както всичко в днешно време) и си рекох няма да го сменявам ще си карам така докато се разтропа съвсем. И от известно време започна много да носи колата накак-като карам със 100-на и тя все едно тръгва на една страна като волана си е прав и аз го държа без да го мърдам-все едно колелата си тръгват в една посока някак, ама не помалко да си тегли а изведнъж. и реших че ще сменявам накрайниците вече-ще взема да се утрепя някъде и когато отидох при един познат майстор и му дадох старите накрайници(които бях сменил преди година и половина все още си пазя, не тези наколата в момента) той каза че са здрави и нищо им няма, тоест проблема още тогава не е бил в тях. и след кратък преглет каза че е от хидравличната рейка. като клатя волана на място при незапалена кола се чува някакво хлопане, като от луфт някакъв. искам да питам дали всички тези симптоми биха могли да бъдат от разбита хидравличната рейка и ако е така ЦЯЛАТА рейка ли се сменя или има някакви тампони на нея,които е нужно да се подменят със здрави за да се управи проблема :lol: . Благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че е нормално при неработещ двигател да имаш луфт, а след като запалиш, хидравликата уплътнява луфтовете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нормално, карай колата на сервиз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега! И аз имах съмнения за разбита рейка,и в 5 сервиза все това ми повтаряха-разбита е,разбита...,но при една смяна на спирачна течност,последния майстор ми каза че имам разбит външен накрайник /макар че бяха сменяни преди 10к километра/. Поръчахме нов накрайник,и сега да чукна на дърво предницата е бетон.А преди като минавах по павета или леки неравности-просто откачах от траканията които се чуваха.. Така се разминах със смяната на здравата си рейка,и със закупуването на нова за една солидна сума... Само да отбележа че и моята рейка има някакъв луфт когато мърдам волана,и е качена на крик,но когато е запален мотора,луфта изчезва,и всичко си идва на място.Майстора който ми смени накрайника,ми каза 4е когато е разбит и после е свален един накрайник,може да изглежда здрав,защото едно се усещало на поставен,и едно на смъкнат от колата накрайник. Така ми обясни той,на моя въпрос-че той ми изглежда здрав и стегнат бе шефе?! Дано и при теб се е получило така-ментеливи уж нови накраиници.. И по добре дай още 50 лв. за 2 нови здрави накрайника,отколкото направо да се хвърляш на рейка! :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...