Hondichka 0 #1 Публикувано 19 Май, 2009 ... Колата напоследак започна да държи 2000 оборота и като я исфорсирам 2-3 пъти се оправя !!! 5та генерация е .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #2 Отговорено 19 Май, 2009 топла, студена? може да ти се бъзика TPS-а или жилото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hondichka 0 #3 Отговорено 19 Май, 2009 студена като е .. и аз мисля че е жилото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lubimec13 2 #4 Отговорено 19 Май, 2009 нормално е да държи високи обороти при студен двигател Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hondichka 0 #5 Отговорено 19 Май, 2009 e та чак 2000 оборота ли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rocnogap 113 #6 Отговорено 19 Май, 2009 Напълно е нормално колега , не им се бой хонда не се плаши от обороти и наистина напълно е нормално при студен мотор да държи високи обороти ( автоматичен смукач ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #7 Отговорено 19 Май, 2009 Двигателя 1.3 ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #8 Отговорено 19 Май, 2009 моя понякога държи и над 2000 но малко над и почва да пада като позагрее. мисля че е нормално.. все пак някои от вас мисля че са карали жигули .. лада знаят какво е ръчен смукач Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #9 Отговорено 19 Май, 2009 Колеги, тва не е Лада или Жигули . Дори и минус 20оС да е, не би трябвало да вдига над 1500 оборота. manniakk е прав . Обърни внимание на оплетката на жилото - ако някъде е нарушена цялостта й, започват да влизат боклуци и жилото не може да се върне. Ако на загряла кола пак ти направи този номер: слизаш, вдигаш капака и опитай да помогнеш на жилото да се върне ръчно. Ако се е върнало, а оборотите пак са високи - със сигурност ти е TPS сензора. Това е датчик, който показва положението на дроселовата клапа (с времето се износва и дава грешна информация) - не подлежи на ремонт. Подменя се с нов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nonamed 50 #10 Отговорено 19 Май, 2009 със сигурност ти е TPS сензора. Това е датчик,...A aко е без ТПС?...Хубаво ще е да се знае какъв е двигателят... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #11 Отговорено 19 Май, 2009 ТПС-а не подлежи на ремонт но може да се регулира. Може да е клапана за вдигане на обороти при студен мотор. Но щом го оправя с няколко напомпвания на гаста си мисля за заклинваща клапа или натегнато жило, или клеясало жило, или боклуци Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове