Jump to content
Lesov

Турбо на сток двигател

Recommended Posts

Прочетох доста теми в форума за турбиниране, но ми останаха доста въпроси без отговори :rolleyes: Интесуваме дали с турбина от рено 1.9 ДТИ 110к.с. мога да постигна нещо?Турбината е Гарет модела никаде не го пише има само някакви цифри.Целта ми е около 30-40к.с. дали са възможни с тази турбина на сток двигател Д16з6?Не изкам да сменям бутала и т.н. изкам нещо скромно да съска по маклко.И другото така и не разбрах как се настройва турбината ?Трябва ли да ходя в сервиз за настройка ?Защото трябва да надува не повече от 0.5.И друго колата има климатик мога ли да си го запазя или заради новите колектори трябва да го махна?И последно от къде да си намеря колектори за това турбо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало със сток карантия на 0.5 налягане да издържи моторетката...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надуването се регулира от гейта, който би трябвало да върви в комплект с въпросното ти турбо. Ако няма гейт самото турбо, ще трябва да сложиш външен гейт на изпускателния колектор. Що се отнася до колектора едва ли ще си намериш готов колектор с фланец за това турбо, така че ще трябва да е home made.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че има гейт едно като клапан, дали е то?Малко да поясня става дума за 5та генерация хечбек другото което ме интерсува дали радятора на климатика ще пречи ?И още малко пояснение за изпусквателния колектор друг ли трябва да упувам или моя може да се направи? И още един въпрос намерил съм ауспохови тръби с външен диаметър 55мм дали ще са достатъчни за турбо на 0.4 например мерих стоковите тръби на хондата са 49-50мм нещо такова

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Използвай чичко гуугъл и почети малко теми свързани с д16 турбо за да си изясни6 някои неща преди да почнеш.Двигателя с добри настройки до 200к.с можеш да го докара без аварии. Но незнам дали с тази турбина. Да не се окаже малка и да запушва мотора за което съм почти сигурен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще е на 0.5 бара, що не си сложиш компресор? Дори и при малка турбина ще ти пречи радиатора на климатика, отделно става сложно с колектори, керамични ленти, генерации...Пък и компресора е по-малко лагав...Без гейтове, без блоу-офф...Само дето двигателите на Хонда въртят наобранто...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само дето двигателите на Хонда въртят наобранто... За това май се сети най-накрая :) Главната ми цел е тази турбина.Ако няма да стане с нея най-вероятно ще се отказвам от турбинирането :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хех.Само дето има и компресори за хонда :D Ако потърсиш съм сигурен че ще намериш :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично на Д16 не бих сложил турбина по-малка от Т3.А ако дадеш някаква информация за твоята ще видим.Според мен компресор не си заслужава защото ще излезе доста по скъпо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако дадеш някаква информация за твоята ще видимКъде да намеря инфо за тази турбина на нея пише само ГАРЕТ и някви цифри ако от цифтите може да се извлече информация утре ще ги видя и ще ги напиша

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гарет GT174 се води и доста малка :huh: За това , което искаш ще ти върши перфектна работа. Ще тръгва от 2к обороти :lol: и 55мм генерация ти е перфектна за тая турбинчица. Тя е с вътрешен гейт от него можеш да си регулираш налягането.... Дори спокойно можеш да си я караш на 0.6 , 0.7 от което определено има разлика от 0.5 от към вървеж. Стига се чуди ами се фащай и действай. Всеки , като тръгне да ТУРБИНИРА и се почват ебати дилемите страшни :huh: Ако не ти стиска просто не го прави. Има достатачно хора , които да ти направят чип и настройки след това. Събери си едни пътища , кулер , маркучи , блу офф , скоби , уреди ( за налягане на турбината , налагане на маслото , и темп. на маслото ) ще трябва и картера да се дубпчи.... Като ще оставяш сток железата , поне другите неща ги направи , както трябва. АЙДЕ УСПЕХ И СЪС ЗДРАВЕ и малко по смело деее.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега много точно си го казал в поста си! И на мен ми става много чудно защо всеки като тръгне да турбинира почват страшните дилеми ,тва ако нестане няма да почвам ,това много скъпо няма да почвам ,кой ли ще ми настрои колата ,колко ли ще гори ........ Момчета турбо кола е голям кеф ,но и доста скъпа шукарийка ! Ако веднъж влезеш във филма будете сигурни че няма да се разминете със толкова ми стига :huh: И почва бездънната яма да погуща средства и време ! Наистина който разполага със средства хич да не се чуди ! А 100% съм сигурен че след националната среща като се съберат турбо хондите ще има адски много надухами колеги :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

I V O Много съм ти благодарен за стимула :angry: намерил съм тръби на 55мм обаче 55 им е външния диаметър незнам външен или вътрешен трябва да е както и да е сега събирам нещата следващото е кулера ако можеш да ме насичиш към някой за тази турбина имам такъв оригинален който си от реното обаче няма да стои добре :angry: И майще се налага да пускам климатика за продаване, че няма къде да събера турбинката с колекторите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Колега, да знаеш на тръбите винаги се дава външния диаметър и дебелината на стената.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като си решил - смело напред! :) Ф55 тръба ти върши прекрасна работа. За бууст 0.5 - 0.7 не ти е необходимо повече.Гледай колектора да е с по-малък диаметър на тръбите - мах. ф38. И колкото по къси пътища на кулера, толкова по-добре.Добра керамична лента има в ХЕЕД. Навива се леко мокра.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колектори за Д серия бол,но ще похачиш и за преходник към тази турбетка.Има и колектори които ще ти запазят климатика и хидравликата.Изпускателните тръби аз бих ги сложил малко по-големички...60/1,5мм.пп.Огледай и готовите турбо китове(китайки)за да си направиш сметка кое ще ти е по-изгодно,че така като гледам имаш доста модифициране.Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги препоръайте някой турбо кит за моя Акорд f23z5 и майстор във Варна, с който да се консултирам ? Ebay За да стане като хората със сток двигател приблизително какви средства отиват, че засега имам 2000 лева и не знам има ли смисъл да продължавам да събирам или да харча за други глупости !!! ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

доникъде колега с тези 2к :drunk: то с тях неможе да се купи само турбо кита,камо ли за инжектори за електроника настройка.....направи ги поне 4к и ще имаш кола ,а после ще изкочат и още куп други работи и ще иска поне още 1000лв.ПП: или аз как виждам нещата :около 2к за кита само /защото има доставки мита ддс....после около 300 за инжектори 200 за най обикновенно ецу п28 п30труд ако не си я правиш сам съединител +претискател около 500лв/защото стоковия ще сдаде багажа/настройки +дино около 800 1000лвмалко уреди около 250лвили до тук :около 4300 ако всичко си правиш сам ,или 5к ако ти я направят :punk: Аз мислих да правя един сивик на колега ,но все още чакам да се реши ,така че ако имаш повече кинти хич не го мисли и се мятай на турбо !!!

Редактирано от Jeepers-nakazan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Почнеш ли да смяташ парите , преди да почнеш да я правиш ... по-добре се откажи :drunk: Аз грубата сметка , която си бях направил преди да започна , след тва се оказа тройно повече !!! Простоооо или се вкарвате в играта и я играете , както трябва или не се занимавайте изобщо :punk:

Редактирано от I_V_O

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за инфото значи за догодина ще я оставя, че сега лятото трудно ще събера пари !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги споре вас дали си заслужава този турбо кит от ибей :http://cgi.ebay.co.uk/HONDA-CIVIC-VTEC-TUR...%3A1%7C294%3A50Като го гледам май доста неща липсват пък и пише че е за ВТИ дали ще стане на Д16има и един пише, че е за Д серия барабар с турбина, но на мен турбина не ми трябва така че пак не става http://cgi.ebay.co.uk/HONDA-CIVIC-D15-D16-...%3A1%7C294%3A50Май по-добрия вариант е да се събират нещата по отделно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Лесов, избери си някой от форума за консултант, щото в тая тема ще получиш 200различни мнения само от 10човека.После прецени, какво точно ще правиш и след това купи всичко, ама всичко без изключение, да няма после ама това нестава, онова не става и т.н.Ако обезпечиш проекта финансово и логистично ще имаш успех, всичко останало ще е временно!Желая ти успех и на всяка цена покарай някоя турбинирана Хонда да си прецениш желанята!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много правилно го каза Дари ,просто ако се захване с такова нещо и реши да икономиса няма да има сериозни резултати :lol: .А и за консултантите си е така има вече много колеги които разбират,и имат такива коли захвани се с един и давай напред,едвали някой ще те подведе :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лесов имаш ми телефона :lol: мисля че мога да ти бъда полезен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...