georgi 12 0 #1 Публикувано 10 Май, 2009 Здравеите на всички . Мои приятел сгреши и си купи Honda Fit -2007, която е била наводнявана , та и реши да я даде в сервиз за ел. ремонт . Там и сменили компютера, имобилайзера и няколко релета взели парите и му казали че, не могат да я накарат да запали ,защото трябва да и сменят цялата ел. инсталация за много пари . Та аз се хванах ,еи така от спортна злоба да я накарам да работи и успях да я накарам да вьрти на стартер и да работи бензиновата помпа. Докарах и индикациита на таблото и радиото , но не сам на ясно с компа и захранванията ,които трябва да има ,а и дали трябва да има постоянна маса и да е закачен за купето , колата е нова и не успях на пьрво тьрсене да намеря ел.шеми в нета за нея .Ако някой маже да сподели опит, или други идеи, ще бьда много благодарен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #2 Отговорено 10 Май, 2009 checka светва ли? компютъра се захранва с постоянна маса от мотора. взима я някъде около термостата. идва ли ток до дюзите? от кой град си? като са сменили имобилайзера и компа сменили ли са и ключовета. дай повече инфо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
georgi 12 0 #3 Отговорено 10 Май, 2009 След като почистих клемите кьм приборите и клемите снадки по инсталацията проверих релета, бушони ,клеми и презапоих някой ел. врьзки - това е само вьтре в купето, по двигателя още не сам работил. Доведох до положение на таблото да светят : масло .зареждане ,бензиномер check engine, abc , srs airbag , отворена врата ,непоставен колан, мигачи,лампа за дьлги, според мен каквото е необходимо на една кола като я дадеш на контакт да има индикация на таблото , даже и радиото заработи, след като му вкарах кода . Стьклата се движат ,централното работи , имобилайзера като сложич ключа ,чете кода и лампата на таблото гасне, демек го разпознава.Завартам на стартер, помпата се чува че работи и качва гориво, на инжекторите идва 12 волта, но не пали .На еку-то обаче намирам само един кабел по който има 12 в ток , а си мисля че трябВа да са поне още 2 или 3 - 12 волтови захранвания ,а и дали компа требва да е качен на стойката си ,че там има добра маса от шасито .Като я гледам от вьтре ,колата е била наводнена ,но само от дясна половина, сигурно е стояла на някакьв наклон. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #4 Отговорено 11 Май, 2009 най вероятно проблема е с нещо по свещите и бубините (тая кола мисля че беше с бубина за всяка свещ. Пробвахте ли една диагностика да и направите (по принцип лампата на check-а тряа да угасне след няколко секунди Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #5 Отговорено 11 Май, 2009 За всеки случай провери някъде вътре в купето за бутон зануляващ компютъра.Повечето Хонди имат защита при удър или произшествие някакво да спират подаването на бензин , за да не се запали колата . Ако е включена тази защите ще е невъзможно да запалиш Понеже не знам точно къде се намира бутона , търси около кормилния отсег или зад централната конзола . Също така пробвай в Бултрако или дилър на Хонда дали не могат да ти кажат къде точно се намира , само че като ги питаш за коя кола става въпрос , кажи , че е за Джазз ! Фит-ката с 1.5 двигател ли е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOSS`HOGG 187 #6 Отговорено 11 Май, 2009 Като си написал горе че са сменили компютъра и имобилайзера , дали всичко са го сменили както тряяя или са объркали нещо те и ти сега има да се чудиш къде е проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 205 #7 Отговорено 11 Май, 2009 имам ей това http://nnm.ru/blogs/ALEX1204/honda_fitjazz..._2007gg_manual/ 14.5MB pdf - ако имаш пощенска кутия мога да ти го пратя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
element 4 #8 Отговорено 11 Май, 2009 Restless, ако обичаш би ли ми го пратил и на мен, че нещо немога да го усетя как се сваля!? s_dafov@abv.bgМерси! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
georgi 12 0 #9 Отговорено 12 Май, 2009 (Редактирано) Да вероятно няма ток на свещите а и компа няма захранване ,защото като завартя на стартер лампата на компа не гасне . Mай ще трябва да проверя всички ел .линии по захранването .То е една каша ,но с много нерви и спортен дух сигурно ще имам успех с Ваша помощ .Вьобще приемам всички идеи и пробвам една по една . Restless благодаря ти Е-майла ми е ; georgidragiev@gmail.comКолата няма удар, но ще проверя този бензинов прекьсвач. Редактирано 12 Май, 2009 от georgi 12 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове