Tino 293 #1 Публикувано 7 Май, 2009 Колеги , има ли някой запознат , който да ми каже какви са симптомите на отиваща си бензинова помпа ? Става въпрос за бензинова Хонда . Колата дълго време е карана с малко бензин в резервоара , в смисъл при зареждане до 15 литра някъде В момента дава почти постоянно грешка за лош бензин / според Бултрако / ама според мен не е нормално почти при всяко каране да светва.Изчистване на светещата лампа от таблото става с изключване на акомулатора за 5 мин. Днеска ще сипя добавка на колата за инжекцион или за прочистване на резервоара или нещо от сорта , ще й направя едно продухване с поне два резервоара и дано спре да свети Или иначе си мисля ако не стане нищо да отворя помпата да видя дали няма някакъв видим проблем .... ама давайте идеи ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #2 Отговорено 7 Май, 2009 да ти кажа и моята я карам с малко бензин и няма проблеми Като за начало кажи коя грешка ти дава Иначе заминаваща помпа трябва да се види какъв дебит и налягане има. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
harpi 3 #3 Отговорено 7 Май, 2009 Моята почна да се чува как работи при работещ двигател, демек почна да шуми повече и да вие леко и на 3тия ден спря и после я вадих чистих работи 1 ден на другия пак спря после почнах да и бия тупаници че ми писна да я вадя и тя тръгваше и на 3тия ден си взех една 2ра ръка за 30 лв и са си бачка без никакви шумове.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #4 Отговорено 7 Май, 2009 Точно както каза колегата "harpi"...става осезаемо по-шумна. Сигурен ли си за естеството на грешката? да не би да е ниско налягане или нещо подобно . Отварял съм подобна помпа, когато започне да "заминава"-попените елементи се износват, луфта се увеличава и налягането на бензина спада. Би трябвало да го усетиш ако я настъпиш и да я вкараш в критиките...там където иска много бензин. Има начин да я провериш с манометър, гледах го някъде в документацията за моят модел. Връзваше се по пътя на бензина до горивният филтър и при запалена кола се вижда какво налягане поддържа помпата...колко точно трябва да е незнам, някой по-запознат нека каже. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #5 Отговорено 7 Май, 2009 Ами много отдавна беше дала грешка на втори цилиндър / специално за запалването / , предположих , че е от свещите , смених ги и до преди месец нищо , сега свещите пак са смяна / според мен / , но до сега съм карал и аз други Хонди с по-старички свещи и подобни проблеми не е имало . Явно новата техника е малко по-капризна на консумативи Не , че е лоша де , свещи е нормално да се сменят на 30 -40 000 км , е направени са вече - явно е това . Но просто сега лампичката светва по-често и за това Или иначе нямам осезаем шум или разлика в работата на двигателя .... Днеска се държа идеално ~ 1000 км с почти два резервоара и няма лампа / като първия резервоар умишлено го изцедих до капка / . Ще сменя свещите пък да видим .Или иначе не знам коя грешка е , може да я занеса пак на диагностик да ми подскаже от Бултрако това са казали на майка ми - лош бензин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове