Jump to content
Tino

Симптоми на отиваща си бензинова помпа?

Recommended Posts

Колеги , има ли някой запознат , който да ми каже какви са симптомите на отиваща си бензинова помпа ? ;) Става въпрос за бензинова Хонда . Колата дълго време е карана с малко бензин в резервоара , в смисъл при зареждане до 15 литра някъде ;) В момента дава почти постоянно грешка за лош бензин / според Бултрако / ама според мен не е нормално почти при всяко каране да светва.Изчистване на светещата лампа от таблото става с изключване на акомулатора за 5 мин. Днеска ще сипя добавка на колата за инжекцион или за прочистване на резервоара или нещо от сорта , ще й направя едно продухване с поне два резервоара и дано спре да свети :rolleyes: Или иначе си мисля ако не стане нищо да отворя помпата да видя дали няма някакъв видим проблем .... ама давайте идеи ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да ти кажа и моята я карам с малко бензин и няма проблеми :( Като за начало кажи коя грешка ти дава!!! Иначе заминаваща помпа трябва да се види какъв дебит и налягане има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята почна да се чува как работи при работещ двигател, демек почна да шуми повече и да вие леко и на 3тия ден спря и после я вадих чистих работи 1 ден на другия пак спря после почнах да и бия тупаници че ми писна да я вадя и тя тръгваше и на 3тия ден си взех една 2ра ръка за 30 лв и са си бачка без никакви шумове....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно както каза колегата "harpi"...става осезаемо по-шумна. Сигурен ли си за естеството на грешката? да не би да е ниско налягане или нещо подобно :unsure: . Отварял съм подобна помпа, когато започне да "заминава"-попените елементи се износват, луфта се увеличава и налягането на бензина спада. Би трябвало да го усетиш ако я настъпиш и да я вкараш в критиките...там където иска много бензин. Има начин да я провериш с манометър, гледах го някъде в документацията за моят модел. Връзваше се по пътя на бензина до горивният филтър и при запалена кола се вижда какво налягане поддържа помпата...колко точно трябва да е незнам, някой по-запознат нека каже. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами много отдавна беше дала грешка на втори цилиндър / специално за запалването / , предположих , че е от свещите , смених ги и до преди месец нищо , сега свещите пак са смяна / според мен / , но до сега съм карал и аз други Хонди с по-старички свещи и подобни проблеми не е имало . Явно новата техника е малко по-капризна на консумативи :unsure: Не , че е лоша де , свещи е нормално да се сменят на 30 -40 000 км , е направени са вече - явно е това . Но просто сега лампичката светва по-често и за това :) Или иначе нямам осезаем шум или разлика в работата на двигателя .... Днеска се държа идеално ~ 1000 км с почти два резервоара и няма лампа / като първия резервоар умишлено го изцедих до капка / . Ще сменя свещите пък да видим .Или иначе не знам коя грешка е , може да я занеса пак на диагностик да ми подскаже :) от Бултрако това са казали на майка ми - лош бензин :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...