Димитър Коев 66 #1 Публикувано 6 Май, 2009 Здравейте, колеги. Нещо странно се случва с колата. Още когато я взех имаше вибрации във волана при спиране/намаляване от висока скорост (над 80км/ч.) Вчера обаче се появи нов проблем. При ускорение също се появиха вибрации. Усеща се над 100 км/ч. Когато натисна педала се повява вибрация в цялата кола. Ако го отпусна дори с милиметър - спира. Като карах колата към София след покупката нямаше такова нещо. От тогава съм сменил гуми и джанти, но съм ги взел от познат, който каза че са балансирани и подготвени. Имам му доверие и не съм проверявал. Възможно ли е причината да е друга и каква? Тампон на двигател? Тампони на стабилизираща щанга?И вибрациите при спиране се усилиха, а дисковете са чисто нови. Някакви идеи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #2 Отговорено 6 Май, 2009 Сори, след по-задълбочено търсене във форума намерих доста материал над който да помисля. Темата може да се трие/заключва, а ако не намеря проблема пак ще пиша. Извинявайте за неудобството. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #3 Отговорено 6 Май, 2009 дисковете с нови накладки ли ги монтира?ако си взел евтини дискове напълно възможно е да са криви.друг вариант са криви гума или джанта,независимо,че са балансирани. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dotz 4 #4 Отговорено 6 Май, 2009 Или не равномерно износени гуми,имах същия проблем след каране на писта,при ускорение колата тресеше,като гачихме гумите на машината кумаджиятаказа че "подскачат".След смяна всичко е ок'! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Koev 8 #5 Отговорено 6 Май, 2009 Е, нищо че темата е за заключване... Имах същия проблем. И аз започнах като теб - гуми, дискове, накладки... оказа се че всичко си има своето значение, както всички предполагам се досещат. Само че проблема не изчезна. Накрая се стигна и до смяна на накрайници и два шарнира, докато всичко си дойде на мястото. И естествено след смяна на всичко избороено по-горе - РЕГЛАЖ НА ПРЕДНИЦАТА Толкова от мен - тези мерки решиха проблема при мен. P.S. (Off-topic) Колата явно наистина върви с името, колега! Имам един роднина от Трявна, който в момента се триуми над един прекрасен Прелюд 5 ген. Така че.... извода е ясен! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JEÐI 0 #6 Отговорено 6 Май, 2009 Здравейте, колеги. Нещо странно се случва с колата. Още когато я взех имаше вибрации във волана при спиране/намаляване от висока скорост (над 80км/ч.) Вчера обаче се появи нов проблем. При ускорение също се появиха вибрации. Усеща се над 100 км/ч. Когато натисна педала се повява вибрация в цялата кола. Ако го отпусна дори с милиметър - спира. Като карах колата към София след покупката нямаше такова нещо. От тогава съм сменил гуми и джанти, но съм ги взел от познат, който каза че са балансирани и подготвени. Имам му доверие и не съм проверявал. Възможно ли е причината да е друга и каква? Тампон на двигател? Тампони на стабилизираща щанга?И вибрациите при спиране се усилиха, а дисковете са чисто нови. Някакви идеи?Възможно е да е вътрешно каре.Аз имам същия проблем и все още не съм установил със сигурност какво е.Но най вероятно е карето, но за да се разбере да ли е от него пак се искат кинти за подмяната му Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policaja 16 #7 Отговорено 6 Май, 2009 КАРЕ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hama 0 #8 Отговорено 20 Май, 2009 здрасти колега не знам дали си оправил проблема но аз имах същия проблем и мога да ти кажа че всичко е от значение два комплекта дискове смених много е важно когато се монтират това да стане правилно да се зачисти всичко нови накладки смених всички шарнири накрайници и няма оправия накрая ми тропаха външни карета и тях смених пак няма оправия оказа се че всичко е от дисковете и вътрешни карета поне при мен беше така надявам се да съм бил полезен успех и на добър час Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове